Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z DPF w A4 B8 2.0TDI CAHA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam a4b8 CAHA ~270kkm dotychczas z dpfem wszystko było w porządku wypalał się systematycznie bez żadnych problemów ostatnio jadąc trasę 600km zauważyłem okopcone wydechy -  wcześniej wszystko było czysciutkie. Na powrocie obserwowałem i spalanie było mega wysokie. Wróciłem do domu popatrzyłem vcdsem i mam zapchany dpf sprawdziłem korekty wtrysków i coś mnie zaniepokoiło. Miałem robionego chipa I zadzwoniłem do nich co oni sądzą na ten temat. Powiedzieli że coś jest albo z układem paliwowym albo z powietrzem i jest zbyt bogata mieszanka która zapchala filtr. Dlatego oddałem wtryski na sprawdzenie okazało się że jest wszystko dobrze. No i teraz szukam dalszej przyczyny coś co mnie zaniepokoiło to okopcenir w okolicach chodniczki EGR kiedyś spawalem ta flansze bo była nieszczelność i tam teraz okopcenia nie ma ale widocznie i tak jest nieszczelna i jest do wymiany i co sądzicie czy ta chłodniczka może mieć wpływ na to że DPF się zapchał ? Wrzucam zdjęcia  pomiarów vcds( przepraszam za jakość jednego zdjęcia).

Dodam również że na powrocie filtr się wypalił minęło 150km i zaczął znowu się wypalać a dalej nie wiem bo nie jeżdżę tym samochodem 

IMG20240809184714.jpg

received_350581021322588.jpeg

received_1540249316863850.jpeg

Opublikowano

wrzuć różnicę ciśnień pod pełnym obciążeniem, bo na postoju nie ma to żadnego sensu

Opublikowano

19 hPa na wolnych obrotach i 0.20l popiolu. DPF do czyszczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...