WesolyPlay Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września Witam, dzisiaj robiłem sobie diagnostykę swojego auta i wywaliło mi takie błędy. Wie ktoś coś tak +/- od czego zacząć? Bo czytałem tu i tam ale wole się dowiedzieć tutaj o co temu autowi chodzi. Auto to A4 B6 2.0 ALT VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 920 900 F Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D12 Software Coding: 00100 Work Shop Code: WSC 00186 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A056857 AUZ6Z0A0072364 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS G 0006 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 80093 14 Faults Found: 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 18036 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Angle Sensor P1628 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground P1225 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground P1227 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground P1228 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground P1226 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground P1425 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground P1117 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground P1515 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
MaTeo85 Opublikowano 10 Września Opublikowano 10 Września błędy są tymczasowe, skasuj je i zrób krótką trasę. Podłącz kompa i wtedy zobacz jakie zostały.
WesolyPlay Opublikowano 10 Września Autor Opublikowano 10 Września 13 godzin temu, MaTeo85 napisał(a): błędy są tymczasowe, skasuj je i zrób krótką trasę. Podłącz kompa i wtedy zobacz jakie zostały. Okej, zrobiłem tak jak pisałeś. Jak przyjechałem ze szkoły to program nie chciał z początku pokazać błędów z Engine i wyskoczył mi taki komunikat jak na zdjęciu, a z innych modułów już mogłem normalnie. Po 2-3 godzinach udało się już normalnie. A i zapomniałem dodać, że licznik 07.09.24 (sobota) zaczął żyć trochę swoim życiem. To znaczy, że prędkościomierz faluje i szaleje wskazówka od paliwa i pokazuje mi spalanie 20-30L/100KM(To może od sondy jakiejś raczej). I to wszystko zaczeło się dziać od soboty. A i to są kody błędów z dzisiaj: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS G 0006 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 80093 2 Faults Found: 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal
MaTeo85 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września nie miałeś u siebie jakiś opadów deszczu w sobotę? zweryfikuj pod maską czy nie ma wody przy grodzi czy coś... błędy które zostały są od sondy lambda, ona może powodować problemy z falowaniem i podwyższonym spalaniem. zweryfikuj czy nie masz uszkodzeń kabli idących do sondy. poszukaj na forum jest wątek o diagnostyce silnika ALT
WesolyPlay Opublikowano 11 Września Autor Opublikowano 11 Września (edytowane) 3 godziny temu, MaTeo85 napisał(a): nie miałeś u siebie jakiś opadów deszczu w sobotę? zweryfikuj pod maską czy nie ma wody przy grodzi czy coś... błędy które zostały są od sondy lambda, ona może powodować problemy z falowaniem i podwyższonym spalaniem. zweryfikuj czy nie masz uszkodzeń kabli idących do sondy. poszukaj na forum jest wątek o diagnostyce silnika ALT Opadów w sobotę nie było tylko ciepło było. A I zauważyłem, że jak auto stoi na słońcu cały czas to potem świeci się kontrola trakcji i ciężej odpala tak jakby akumulator (jest nowy) siadał i te kontrolki są wtedy takie przygaszone, a jak przekręcam klucz na zapłon i potem na pozycję zero, i może tak niewiem 2-5 muszę z kluczem pobawić i potem normalnie odpala. Okej to sobie popatrzę na forum. Edytowane 11 Września przez WesolyPlay
Krzysiek_K Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 2 godziny temu, WesolyPlay napisał(a): Opadów w sobotę nie było tylko ciepło było. A I zauważyłem, że jak auto stoi na słońcu cały czas to potem świeci się kontrola trakcji i ciężej odpala tak jakby akumulator (jest nowy) siadał i te kontrolki są wtedy takie przygaszone, a jak przekręcam klucz na zapłon i potem na pozycję zero, i może tak niewiem 2-5 muszę z kluczem pobawić i potem normalnie odpala. Okej to sobie popatrzę na forum. Co do tych "przygaszonych" kontrolek, to akurat mogę Ci pomóc bo niedawno przerabiałem ten temat. Winna jest kostka stacyjki. Trzeba ją wymienić na nową. Do wymiany musisz zdjąć kierownicę oraz manetki kierunkowskazów. U mnie na początku też kontrolki były przygaszone aż do momentu gdy auto nie chciało odpalić. Wymiana kostki stacyjki na nową rozwiązała problem.
WesolyPlay Opublikowano 11 Września Autor Opublikowano 11 Września 9 godzin temu, Krzysiek_K napisał(a): Co do tych "przygaszonych" kontrolek, to akurat mogę Ci pomóc bo niedawno przerabiałem ten temat. Winna jest kostka stacyjki. Trzeba ją wymienić na nową. Do wymiany musisz zdjąć kierownicę oraz manetki kierunkowskazów. U mnie na początku też kontrolki były przygaszone aż do momentu gdy auto nie chciało odpalić. Wymiana kostki stacyjki na nową rozwiązała problem. Okej, tą kostkę lepiej orginał czy zamiennik jakiś? Bo teraz z tymi częściami to różnie jest. A i to też może być spowodowane tym, że licznik się "przekręca"? Np. Jadę spokojnie 70km/h i nagle licznik leci do 0km/h. Nieraz jest tak, że normalnie na autostradzie jechałem 140km/h i nic się nie stało. Zwolniłem bo były bramki i miałem około 120-130 km/h i nagle 0 km/h. I jak "przekęci" się ten licznik na 0 Km/h to wtedy tak szarpie autem ( jak zmienia się biegi),że strach jeździć. I nieraz zadziała, że jak wbiję bieg wsteczny i przejadę może 50 metrów to naprawia się ale np. po jakimś czasie powiedzmy 80km/h i znowu 0km/h. A i wtedy jak "przekręca" się licznik to wskazówka od paliwa szaleje góra dół.
Krzysiek_K Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Ja założyłem kostkę firmy febi i działa dobrze. Wykonana była solidnie. Co do tego licznika to nie wiem. Możliwe że to od tej stacyjki. U mnie też działy się dziwne rzeczy z autem jak miałem awarię tej kostki np. przygasające ikonki, gaśniecie silnika podczas jazdy więc bardzo prawdopodobne, że ten licznik Ci wariuje od tej kostki. Najlepiej w pierwszej kolejności wymień ta kostka i później zobaczysz czy licznik też się naprawił.
Rozwiązanie WesolyPlay Opublikowano 11 Września Autor Rozwiązanie Opublikowano 11 Września 41 minut temu, Krzysiek_K napisał(a): Ja założyłem kostkę firmy febi i działa dobrze. Wykonana była solidnie. Co do tego licznika to nie wiem. Możliwe że to od tej stacyjki. U mnie też działy się dziwne rzeczy z autem jak miałem awarię tej kostki np. przygasające ikonki, gaśniecie silnika podczas jazdy więc bardzo prawdopodobne, że ten licznik Ci wariuje od tej kostki. Najlepiej w pierwszej kolejności wymień ta kostka i później zobaczysz czy licznik też się naprawił. Okej, jak coś będę działał to dam znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się