Diego1121 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Witam. Po wyjęciu kluczyka kierownica nie blokuje się. Od czego zacząć?
Muskel1 Opublikowano 15 Września Opublikowano 15 Września W dniu 11.09.2024 o 17:02, Diego1121 napisał(a): Witam. Po wyjęciu kluczyka kierownica nie blokuje się. Od czego zacząć? Nie wiem ile razy nadaremnie prosiłem Ciebie o wrzucenie pełnego auto-scanu, za każdym razem gdy otwierasz nowy post z jakimś problemem w Twoim aucie. Tak samo tutaj należy od tego zacząć.
Diego1121 Opublikowano 16 Września Autor Opublikowano 16 Września 13 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Nie wiem ile razy nadaremnie prosiłem Ciebie o wrzucenie pełnego auto-scanu, za każdym razem gdy otwierasz nowy post z jakimś problemem w Twoim aucie. Tak samo tutaj należy od tego zacząć. Co do blokady znalazłem tylko taki błąd. Czy blokada uszkodzona czy ktoś zakodował poprostu i dlatego jest błąd? (bo słyszałem, że nie każde b8 miało blokadę)
Muskel1 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Kolego jeszcze raz i zarazem po raz ostatni pytam o pełny auto-scan, a nie zdjęcie czy kod błędu.
Muskel1 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września Masz w aucie zamontowaną blokadę elektroniczną ELV. Jest ona podsystemem w sterowniku 05. Najprawdopodobniej ma ona usterkę.
Diego1121 Opublikowano 17 Września Autor Opublikowano 17 Września 27 minut temu, Muskel1 napisał(a): Masz w aucie zamontowaną blokadę elektroniczną ELV. Jest ona podsystemem w sterowniku 05. Najprawdopodobniej ma ona usterkę. Chciałbym spróbować się do niej dostać. Od czego zacząć? Gdzie ona jest dokładnie?
Diego1121 Opublikowano 17 Września Autor Opublikowano 17 Września 2 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Na kolumnie kierownicy. Jest może jakieś zdj co rozebrać by się dostać? Wrzucałeś mi czasem zdj z opisem elementów, mógłbyś mi wrzucić proszę?
Muskel1 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września (edytowane) To jest dosyć pracochłonna praca. Musisz dużo elementów porozbierać. Związane z tym są takie prace jak demontaż poduszki, demontaż kierownicy, demontaż osłon kolumny kierownicy, demontaż kolumny kierownicy, dopiero demontaż ELV. Nowy ELV musi zostać przyuczony w ASO lub u kogoś posiadającego ODIS, dostęp online oraz uprawnienia GeKo. To nie jest robota p&p. Steuergerät für elektronische Lenksäulenverriegelung -J764- aus- und einbauen.pdfSchalttafelabdeckung Fahrerseite aus- und einbauen.pdfSpaltabdeckung Schalttafeleinsatz aus- und einbauen.pdfMontageübersicht - Schaltermodul Lenksäule.pdfMontageübersicht - Airbag Fahrerseite, geschraubte Airbag-Version.pdfLenkrad aus- und einbauen.pdfAirbag-Einheit mit Zünder aus- und einbauen, geschraubte Airbag-Version.pdfFußraumausströmer Fahrerseite aus- und einbauen.pdfMontageübersicht - Lenksäulenverkleidung.pdfSchaltermodul Lenksäule aus- und einbauen.pdfLenksäule aus- und einbauen.pdfMontageübersicht - Lenksäule.pdf Edytowane 17 Września przez Muskel1
Diego1121 Opublikowano 18 Września Autor Opublikowano 18 Września Dzięki za informację. A czy to prawda, że nie każde b8 miało tą blokadę?
Muskel1 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Prawda, z tego co pamiętam były niektóre modele poliftowe z automatycznymi skrzyniami nie mające ELV.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się