Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Jak upały na dworzu, to cięższa zmiana biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten objaw powstaje po przejechaniu kilkunastu, a czasami kilkudziesięciu kilometrów. Zauważyłem, że ma związek przede wszystkim z temperaturą powietrza. Pojawia się wówczas problem z ruchem jałowym drążka zmiany biegów, a w szczególności "zostaje" w skrajnym położeniu zamiast sprężyście powrócić "do środka". Trzeba mu w tym pomagać przy użyciu małej siły. Powoduje to głównie trudność z "trafianiem" w 3 i 4. Byłem z tym w ASO, ale dzień dżdżysty spowodował, iż objaw nie w pełni się uzewnętrznił. Z tego też powodu Pan Mechanik nie mógł jednoznacznie zlokalizować przyczynę. Mimo to przesmarował cały układ sterujący ... i polecił się zgłosić, jak sprawa się powtórzy. Jakby to trochę pomogło, ale niezupełnie, bo w kolejnym słonecznym dniu problem wrócił ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...