szwed1985 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 witam wszystkich mam mały problem mianowicie od jakiegoś czasu gdy zapalam moje to silnik pochodzi 3-4 sekundy i gaśnie i tak z 2 -3 razy i wtedy zapala normalnie. ale tez nie zawsze bo czasem jak ma dobry dzień do zapali bez problemowo. Wymieniłem filtr powietrza bo myślałem że to może być przyczyna, ale to pomogło tylko częściowo. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam dzięki chłopaki za poradę dzisiaj przyglądnąłem się temu dokładnie i wydaje mi się że to będzie imobilaizer bo jak go zapale i ma zgasnąć to świeci się kontrolka jeszcze raz dzięki. Widzę że bez VAG-a się nie obejdzie.
radi Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 moze imobilaizer nie zczytuje kodu z kluczyka za pierwszym razem.
cobradd Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 w pierwszej kolejności zwróć uwagę na immobilaizer jak pisze kolega wyżej a potem VAG, może przepustnica szwankuje.
Jarek_Lodz Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Witam, miealem podobny problem, zaczelo sie jakies 6 m-cy temu. Rozpoczalem od wymiany filtra paliwa (po wyjeciu okazalo sie ze faktycznie straszny syf). Juz sie cieszylem ze ptrzeszlo gdy nagle ten sam problem, podlaczylem pod VAGa, a tam : 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent - PROBLEM Z ZAILANIEM (prawdopodbnie dlatego ze zdjalem sam + ) 17967 oraz 17978 - bledy przepustnicy. W zwiazku z tym wymontowalem przepustnice, wyczyscilem benzyna ekstrakcyjna i chyba przeszlo Puki co brak problemu. Podrawiam. Jarek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się