insane5g Opublikowano 8 Października Opublikowano 8 Października (edytowane) Witam forum pacjent Audi A4 b6 1.9 TDI avf 250/500nm. Problem polega na nie doładowaniu turbo jak na zdjęciu pacjent jest po wymianie turbo bo problem zaczął objawiać się już wcześniej więc wymieniłem turbo (myślałem z ona jest winne) bo puszczała olej zimną stroną. Wymiana nastąpiła z gtb 2056 na gtb2056 obydwie z Mercedesa Objawy : Auto od 2000rpm rozpędza się bardzo ociężale jakby miało z 30km do tego strasznie kopci po przekroczeniu magicznej bariery 80km/h wyłącza geometrię w turbo (otwiera ją całkowicie) i przechodzi w tryb awaryjny. Poniżej w załączniku logi z grup 4/8/11 1/3/8 7/10/11 Dodam jeszcze że podciśnienie jest, n75 sprawny, bez przepływomierza rozpędza się troszkę lepiej ale przy 140 zaczyna telepać jakby miał dilere alkoholowa i oczywiście odcina jedynie czego nie sprawdziłem to map sensor ale nie mam skąd wziąć 🫣 i jeszcze mam podejrzenia na źle ustawioną gruchę od turbo ale zanim się za to wezmę chce poznać opinie innych LOG-01-007-010-011.CSV LOG-01-001-003-008.CSV LOG-01-004-008-011.csv Edytowane 8 Października przez insane5g
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się