pysio30 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Witam na wstepie mowie ze czytalem wszystkie chyba tu zamieszczone artykuly dotyczace odpowietrzania ukladu i problemow z pompa wspomagania lecz nie znalazlem watka ktory by pasowal do mojego przypadku albo jestem inteligentny inaczej - tez fakt. Wspomaganie mi wyje jak diabli i ucieka mi plyn gora przez zbiorniczek jak tak pryzjade po dluzszej trasie to po 3h mam wieeeelka plame pod samochodem a zbiorniczek wyrownawczy jest mokry i teraz zauwazylem jeszcze ze na zapalonym silniku plynu mi ubywa ponizej kreski minimum a jak zagasze to wraca powyzej maximum - tak ma byc? , a pozatym w trakcie pracy silnika w zbiorniczku jest noemalnie Niagara jakies wiry ze hej a plyn z tego co widze jest bialutki jak woda i duuuzo piany. Jakies sugestie? wymiana pompy? wymiana plynu ? odpowietrzenie ukladu ? prosze o pomoc[br]Dopisany: 10 Maj 2009, 14:51_________________________________________________druga sprawa to tez nie moge znalezc nic w jaki sposob mam wymienic plyn i jak odpowietrzyc uklad nawet nie wiem gdzie jest ta pompa jak ja zlokalizowac i czy ma ona jakas srube spustowa albo odpowietrzajaca szukalem po ksiazkach i tez lipa.[br]Dopisany: 10 Maj 2009, 16:49_________________________________________________a przed chwila zabralem sie za odpowietrzanie wg opisanych sposobow - nie chce mi sie tu przytaczac watkow ale ze tak powiem sposoby sie roznia ja robilem tak : odkrecilem zbiorniczek dolalem plynu do max i krecilem kierownica na zgaszonym silniku - rece mnie bola jeszcze jak plyn zszedl jakies 1,5cm w zbiorniczku to zapalilem silnik i krecilem kiera znow w lewo i w prawo , na chwile bylo oki jakies 10 sekund a potem znowu wyje i zobaczylem ze stan sie nieznacznie podniosl w zbiorniczku po zgaszeniu , ponowilem procedure i w efekcie teraz mam pelny zbiorniczek z czeko 30% to piana moze ktos by mi wreszcze to jasno wyjasnil jak to zrobic - powtarzam ze artykuly na ten temat ktore przegladalem to jakas abstrakcja ( gosc pisze abstrac**jac : niebo jest niebieskie a powinno byc czarne - na to nastepny odpisuje : aha wiec niebo musi byc zielone - na to autor watku odpowiada : tak tak niebo zrobimy zolte wiec jest wszystko oki trudno z czegos takiego sie zorientowac
Dev Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 pompe masz do wymiany, stara juz jest mocno "nadgryziona przez ząb czasu" albo przez kogos kto wlał nie taki płyn jak potrzeba co masz wlane do układu?/???
pysio30 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 ok dzieki za odpowiedz pompe juz zamowilem i bede wymienial plyn nie mam pojecia jaki byl i jak mi ztaczela juz wyc to dolalem zielony b taki mi sprzedali jak ze pasuje i na chwile byl ok a potem znow zaczela wyc - wymienie pompe to napisze co i jak, dzieki za odpowiedz [br]Dopisany: 12 Maj 2009, 09:54_________________________________________________Hejka Pompe juz mam teraz szukam na forum jakiesj lopatologicznej instrukcji jak ja wymienic i jakos nie moge nic znalezc pomoze ktos ?
Dev Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 odkręcasz starą zakładasz nową trzeba sprawdzic koło czy jest takie same
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się