Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujące ciśnienie na listwie wtryskowej i błąd ciśnienia w Audi A4 B8 2.0TDI CJCD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A z tego co piszesz jeżeli wszystko ok bo kamerką sprawdzałes np mogą być uszkodzonę pierścienię bo skoro to widziałeś na kamercę bo rozgrzaniu w miarę ok obstawił bym na pierścienie lub odmę ale to dywagację 🤣 tak sadze gdyż problem twoj wystepuje na zimnym silniku 😊 Ale to dywagację moj chory umysl mi to mówi 🤪

Edytowane przez Silver3833
Opublikowano

Dodam, że oleju nie przybywa.

 

Jeżdżę od roku czasu jak nie lepiej po mechanikach aż trafiłem na jednego chłopaka co robi tylko VAG i jeszcze on mi najlepiej doprowadził do porządku.

 

Żebym miał nawet wtryski na podmiankę to było by spoko.

Kompresja sprawdzana i też jest w porządku

Opublikowano
1 minutę temu, nanosoft napisał(a):

Dodam, że oleju nie przybywa.

 

Jeżdżę od roku czasu jak nie lepiej po mechanikach aż trafiłem na jednego chłopaka co robi tylko VAG i jeszcze on mi najlepiej doprowadził do porządku.

 

Żebym miał nawet wtryski na podmiankę to było by spoko.

Kompresja sprawdzana i też jest w porządku

Jak by ci oleju przybywało tzn że wtryski leja bądz dpf zgon 🤣 jeżeli kompresja ok wtryski wyciagniete ok to tylko pompa CR zostaję a ty sam montowałeś wtryski czy ktoś Ci to robil

Opublikowano

Miałem podobny przypadek w Seacie Leonie 1.6 TDI i Golfie 6 też 1.6 TDI. W obu przypadkach były wtryski padnięte, tyle że w tych 1.6 TDI te wtryski często padają.

Opublikowano

Mogą byc wtryski lecz moje pytanie kto je montował i jak sprawdzal 

Opublikowano

Wtryski robił mechanik, mam kolegę który tylko w VAG się specjalizuje i je naprawia.

Wszystkiego byłem naocznym świadkiem.

No ale gdyby pierścienie puszczały to nie dostawałoby się paliwo do oleju ?

 

Wtryski sprawdzaliśmy jednie po korektach, muszę zrobić próbę przelewową. 

Opublikowano
Godzinę temu, nanosoft napisał(a):

Wtryski robił mechanik, mam kolegę który tylko w VAG się specjalizuje i je naprawia.

Wszystkiego byłem naocznym świadkiem.

No ale gdyby pierścienie puszczały to nie dostawałoby się paliwo do oleju ?

Nie patrz wyżej wystarczy że dpf zgon i bedą lały podczas ciaglego wypalania. Wrzuć korekty wtryskow jak możesz 

 

Godzinę temu, nanosoft napisał(a):

Wtryski sprawdzaliśmy jednie po korektach, muszę zrobić próbę przelewową. 

No to masz winowajcę korekty nie oddaja tego 

Opublikowano

DPF po parametrach wygląda w porządku.

 

Wiem dokładnie kiedy się wypala i kiedy kończy, zawsze staram się to kontrolować no chyba, że jadę autostradą to tam z raz rzucę okiem w apke.

Opublikowano

Wtryski wyciagaj sprawdz je tak jak należy tzn u pompiarzy 😝 lub zakladaj nowe jak Cię stac 😁

Opublikowano

yyy tfu, raz miałem próbę przelewową ale na rozgrzanym do roboczej.

I jak na złość wyszła poprawnie, mniej więcej wszędzie było po równo, pierwszy miał może z 5% mniej, ostatni z 5-10% więcej.

Nie robiłem za to na zimnym.

Opublikowano

Masz dwa wyjscia sprawdzic wtryski jak nalezy i pompe CR 🤪 wtedy możemy dalej rozmawiac

Opublikowano

Jasne i o taką odpowiedzi może nie powiem że mi chodziło ale jakiś konkret już to jest. 

Tak się z Michałem (od VAG) zastanawialiśmy nad tym ale jeszcze się łudziłem, że padło coś z zaworów ./ czujników bo jednak jakby nie patrzył często się to zdarza. 

U ojca w B8 wystarczyło wymienić zawór regulacji bo zawiesił się i leciał spust ciśnienia na grubo.

W innej B8 miałem sytuację za wysokiego ciśnienia, tam też wystarczyło wymienić ten na listwie i chyba na pompie bodej ale nie pamiętam.

Też szarpała ta ostatnia jak mój.

 

Jednak ja to musze mieć pecha!

Ale pytanie dlaczego teraz po zrobieniu tych wszystkich rzeczy w magiczny sposób przestał prawie całkowicie poszarpywać na zimnym to mnie zastanawia teraz najbardziej. Jeszcze tym bardziej, że minusowa temperatura. Wcześniej zapomnij o jakiejkolwiek jeździe jak swojego nie odczekałeś po odpaleniu. Bite 20 min w aucie albo chodził jak czołg.

 

Miałem w 1.5 dci problem z wtryskami ale tam to mi lały cały czas, bez wyjątku jaka temperatura, czy zimny czy ciepły, czy taki czy siaki.

 

Pompa mi opiłki puściła wtedy...

Opublikowano

Wrzuc cisnienie pompy CR z vaga i na listwie z tego co pamietam powinno byc 14000 chyba wiem że na pewno ponad 14

Opublikowano

Na listwie mam ponad 220-280 do 320.

Nie ważne czy na zimnym czy ciepłym.

 

Rzeczywiste mam delikatnie zawsze większe niż wymagane i na luzie wacha się od 240-80 do 320, rzadko kiedy do 220 spadnie. 

 

To sprawdzałem już milion razy, na starym czujniku różnice ciśnień wychodziły większe nawet od -20000 do -60000 się kilka razy zdarzyło.

Teraz kilkanaście razy sprawdzałem to miałem chyba max ujemna różnicę coś -6tyś (kpa ? chyba tak )

Opublikowano

No to masz odpowiedz naprawde skoro czujnik orginal lub bosch nie chinskie g....no to pompa CR nie może mieć takich skoków cisnien powinna trzymać zadana wartośc 

Opublikowano
5 minut temu, Silver3833 napisał(a):

Wrzuc cisnienie pompy CR z vaga i na listwie z tego co pamietam powinno byc 14000 chyba wiem że na pewno ponad 14

Nie ma czegoś takiego. Ciśnienie jest zależne od obciążenia silnika i sterownik pokazują jakie powinno być ciśnienie wymagane.

3 minuty temu, nanosoft napisał(a):

Rzeczywiste mam delikatnie zawsze większe niż wymagane

Bo tak ma być.

Opublikowano

Tak chodzilo mi na wolnych obrotach żeby sprawdzic zadaną wartośc

Opublikowano
24 minuty temu, Silver3833 napisał(a):

No to masz odpowiedz naprawde skoro czujnik orginal lub bosch nie chinskie g....no to pompa CR nie może mieć takich skoków cisnien powinna trzymać zadana wartośc 

Ale będę to jeszcze sprawdzał bo to dopiero dzień - dwa dni od wymiany czujnika. 

 

Dodatkowo dodam, że jakiś spec w DE bo auto mam od znajomego z DE, który był pierwszym właścicielem z Salonu, jak ustawił źle pompę na rozrządzie to mogło jej to jakoś zaszkodzić ?

 

Bo że ona stawia duży opór i w zalezności od otwarcia / zamknięcia zaworów powinna tłoczyć w odpowiednim momencie to wiem aby był ten boost w momencie otwarcia wtryskiwaczy itd...

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, nanosoft napisał(a):

Bo że ona stawia duży opór i w zalezności od otwarcia / zamknięcia zaworów powinna tłoczyć w odpowiednim momencie to wiem aby był ten boost w momencie otwarcia wtryskiwaczy itd...

Szczerze piszesz ze czujnik na listwie wymieniony orginal i pytasz dalej teraz pompa stawia Ci opór przy napedzie 🤪 sam samochodu nie naprawiasz wiec nie wiesz chyba jak go diagnozować. tak jak by zle pompe ktoś ustawil to bys samochodu nieodpalil albo by nim tak telepało 😂

Edytowane przez Silver3833
  • Haha 1
Opublikowano
12 minut temu, nanosoft napisał(a):

to mogło jej to jakoś zaszkodzić ?

Nie.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...