Czajson Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października Witam. moze ktos coś zobaczy. podczas przełączania na lpg miga check 2-3 sekundy a pozniej gasnie. listwa gazu zmieniona ale nie pomogło. problem jest tylko podczas pierwszwgo przełączenia na lpg gdy temp na dworze po niżej 7 stopni celsjusza. jak sie rozgrzeje to smiga. Swiece 3 tyś temu wymieniane ngk , olej filtry jakieś 1tyś temu LOG-01-001-003-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-020-033-118.CSV LOG-01-032-xxx-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV
przem8 Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października (edytowane) Te logi to na gazie? Jeśli tak to do regulacji ale to nie ma nic wspólnego z gaśnięciem podczas przełączania. Pokaż parametry z konfiguracji programu gazowego. Edytowane 15 Października przez przem8
Czajson Opublikowano 15 Października Autor Opublikowano 15 Października 8 minut temu, przem8 napisał(a): Te logi to na gazie? Jeśli tak to do regulacji ale to nie ma nic wspólnego z gaśnięciem podczas przełączania. Pokaż parametry z konfiguracji programu gazowego. 002+033 to na lpg. Było robione reszta benzyna mam taką nadzieję bo pierwszy raz robię logi Nie mam interfejsu do LPG
przem8 Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października 54 minuty temu, Czajson napisał(a): 002+033 to na lpg Za ubogo jest.
Czajson Opublikowano 15 Października Autor Opublikowano 15 Października Muszę jeszcze raz zrobić logi na pb i na lpg bo robiłem 2 razy a zapisał się jeden plik i nie wiem czy to benzyna 002+033 czy LPG
przem8 Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października To powtórz tylko 2+33 na obu paliwach ale logami nie zdiagnozujesz tego problemu.
Czajson Opublikowano 15 Października Autor Opublikowano 15 Października To jakie kroki mam podjać aby to wyeliminować. Dziś to check świecił się cały czas. Wcześniej check się nie świecił tylko tak jak pisałem migał gdy auto próbowało przejść na LPG. A w sterowniku widniał błąd ubogiej mieszanki na cylindrze nr1. Błędy z dziś 16684(p0300) 16685(p03001) 16686(p0302) 16688(p0304) 17536(p1128) 17658(p1250) Czy to parownik? Czy ten grzybek odmy ale to i na benzynie by się działo? W sumie go wymieniałem parę lat wstecz.( Właśnie dzięki forum zdiagnozowalem problem).Nieszczelnośc dolotu? Ale przecież by w dotychczasowych logach coś wyszło. Wtryskiwacz LPG nie domaga? Cewki? Od czego zacząć?
Czajson Opublikowano 15 Października Autor Opublikowano 15 Października 41 minut temu, przem8 napisał(a): To powtórz tylko 2+33 na obu paliwach ale logami nie zdiagnozujesz tego problemu. A z dotychczasowych logów nic nie wynika? Silnik turbo dolot ok?
przem8 Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października (edytowane) Wsio ok, prócz tych korekt ale to pewnie na lpg robione było. Edytowane 15 Października przez przem8
george Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października 6 godzin temu, Czajson napisał(a): zy ten grzybek odmy ale to i na benzynie by się działo? W sumie go wymieniałem parę lat wstecz.( Właśnie dzięki forum zdiagnozowalem problem).Nieszczelnośc dolotu? Ale przecież by w dotychczasowych logach coś wyszło. Miałem problem z wypadaniem zapłonów i brakiem dołu. Po logach było widać jedynie cofanie zapłonu i mały przepływ. Wymieniłem odmę włącznie z zaworem zwrotnym pod kolektorem. Wrócił dół i równa praca. Na dniach będę logował, więc okażę się czy to było problem. Dolot jest szczelny (był sprawdzany). Dolot w 1,8 T jest połączony z podciśnieniem.
Czajson Opublikowano 15 Października Autor Opublikowano 15 Października 2 godziny temu, george napisał(a): Miałem problem z wypadaniem zapłonów i brakiem dołu. Po logach było widać jedynie cofanie zapłonu i mały przepływ. Wymieniłem odmę włącznie z zaworem zwrotnym pod kolektorem. Wrócił dół i równa praca. Na dniach będę logował, więc okażę się czy to było problem. Dolot jest szczelny (był sprawdzany). Dolot w 1,8 T jest połączony z podciśnieniem. U mnie na zimnym i na ciepłym jest oki. Tylko podczas pierwszego przełączenia na lpg coś przerywa nie może przejść na LPG przez kilka sekund tak 2-4 sekundy i check miga. No dziś już świecił na stałe. Jutro jeszcze raz robię logi na benie i LPG. Zobaczymy
Czajson Opublikowano 16 Października Autor Opublikowano 16 Października Logi z dziś LOG-01-002-033-benzynaxxx.CSVLOG-01-002-033-gazxxx.CSV błąd jaki wywaliło dziś rano to 17536
Czajson Opublikowano 16 Października Autor Opublikowano 16 Października (edytowane) 22 minuty temu, przem8 napisał(a): Gaz do regulacji. Za ubogo za bogato? Odcinka gazu chyba jest ustawiona przy 6200obr Podmieniam cewkę na pierwszym cylindrze. Zobaczymy Edytowane 16 Października przez Czajson
przem8 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Ubogo, z resztą masz przez to błąd. Jaką masz w ogóle instalacje? Zmieniając na nową listwę przełożyłes stare dysze czy w nowych rozwiercałes na taką samą średnicę?
Czajson Opublikowano 16 Października Autor Opublikowano 16 Października 24 minuty temu, przem8 napisał(a): Ubogo, z resztą masz przez to błąd. Jaką masz w ogóle instalacje? Zmieniając na nową listwę przełożyłes stare dysze czy w nowych rozwiercałes na taką samą średnicę? Stag 300plus chyba sterownik, listwa ac w01 ,reduktor chyba kme silver , jak kilka lat temu zakładał gazownik LPG to kazałem dobrać taką instalację żeby w razie co można zrobić wirusa i żeby instalacja ogarnęła 200KM. W listwie było rozwiercane bo po strojeniu ma gazie jechał tylko do 5 tys obr i zamulał.
przem8 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października No to Ci dobrał...te wtryskiwacze to budżetówka i do serii ledwo się nadają.
Czajson Opublikowano 16 Października Autor Opublikowano 16 Października Jest tanio? Jest tanio. Jest dobrze? Jest tanio😆 No ale 90 tysięcy zrobiłem na tej instalacji bezproblemowo. Filtry lotny i ciekły wymieniam co 10 tyś. Gazownik zawsze sprawdza mapę czy nic się nie rozjechało i do tej pory śmigało. Teraz jak spadła temp na dworze zaczęły się cyrki dziać przy przełaczeniu. Dobra .cewkę na pierwszym wymieniłem. Dziś albo jutro rano się zobaczy jak będzie się zachowywał przy przełaczeniu. Ustawie się z gazownikiem niech zakłada mi tamta listwę skoro nowa nie pomogła. Niech stroi auto jeszcze raz ze zwróceniem uwagi żeby było trochę bardziej bogato.
przem8 Opublikowano 16 Października Opublikowano 16 Października Przecież ustawić to to kilkanaście minut roboty, tylko trzeba się przejechać z podglądem korekt, a nie ustawiać na mapki.
Czajson Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października Wstawiam 02+033 lpg po strojeniu i zmianie listwy na starą. podmieniona zostałą cewka zapłonowa na pierwszym cyl. LOG-01-002-033-xxx.CSV
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się