Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów Audi A4 B7 1.8 T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. moze ktos coś zobaczy. podczas przełączania na lpg miga check 2-3 sekundy a pozniej gasnie. listwa gazu zmieniona ale nie pomogło. problem jest tylko podczas pierwszwgo przełączenia na lpg gdy temp na dworze po niżej 7 stopni celsjusza. jak sie rozgrzeje to smiga. Swiece 3 tyś temu wymieniane ngk , olej filtry jakieś 1tyś temu

LOG-01-001-003-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-020-033-118.CSV LOG-01-032-xxx-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV

Opublikowano (edytowane)

Te logi to na gazie? Jeśli tak to do regulacji ale to nie ma nic wspólnego z gaśnięciem podczas przełączania. 

Pokaż parametry z konfiguracji programu gazowego.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
8 minut temu, przem8 napisał(a):

Te logi to na gazie? Jeśli tak to do regulacji ale to nie ma nic wspólnego z gaśnięciem podczas przełączania. 

Pokaż parametry z konfiguracji programu gazowego.

002+033 to na lpg. Było robione reszta benzyna mam taką nadzieję bo pierwszy raz robię logi

Nie mam interfejsu do LPG 

Opublikowano
54 minuty temu, Czajson napisał(a):

002+033 to na lpg

Za ubogo jest.

Opublikowano

Muszę jeszcze raz zrobić logi na pb i na lpg bo robiłem 2 razy a zapisał się jeden plik i nie wiem czy to benzyna 002+033 czy LPG 

Opublikowano

To powtórz tylko 2+33 na obu paliwach ale logami nie zdiagnozujesz tego problemu.

Opublikowano

To jakie kroki mam podjać aby to wyeliminować. Dziś to check świecił się cały czas. Wcześniej check się nie świecił tylko tak jak pisałem migał gdy auto próbowało przejść na LPG. A w sterowniku widniał błąd ubogiej mieszanki na cylindrze nr1.

Błędy z dziś 16684(p0300)

16685(p03001)

16686(p0302)

16688(p0304)

17536(p1128)

17658(p1250)

Czy to parownik? 

Czy ten grzybek odmy ale to i na benzynie by się działo? W sumie go wymieniałem parę lat wstecz.( Właśnie dzięki forum zdiagnozowalem problem).Nieszczelnośc dolotu? Ale przecież by w dotychczasowych logach coś wyszło. Wtryskiwacz LPG nie domaga?

Cewki? 

Od czego zacząć?

Opublikowano
41 minut temu, przem8 napisał(a):

To powtórz tylko 2+33 na obu paliwach ale logami nie zdiagnozujesz tego problemu.

A z dotychczasowych logów nic nie wynika? Silnik turbo dolot ok?

Opublikowano (edytowane)

Wsio ok, prócz tych korekt ale to pewnie na lpg robione było.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
6 godzin temu, Czajson napisał(a):

zy ten grzybek odmy ale to i na benzynie by się działo? W sumie go wymieniałem parę lat wstecz.( Właśnie dzięki forum zdiagnozowalem problem).Nieszczelnośc dolotu? Ale przecież by w dotychczasowych logach coś wyszło.

Miałem problem z wypadaniem zapłonów i brakiem dołu. Po logach było widać jedynie cofanie zapłonu i mały przepływ. Wymieniłem odmę włącznie z zaworem zwrotnym pod kolektorem. Wrócił dół i równa praca. Na dniach będę logował, więc okażę się czy to było problem. Dolot jest szczelny (był sprawdzany). Dolot w 1,8 T jest połączony z podciśnieniem.

Opublikowano
2 godziny temu, george napisał(a):

Miałem problem z wypadaniem zapłonów i brakiem dołu. Po logach było widać jedynie cofanie zapłonu i mały przepływ. Wymieniłem odmę włącznie z zaworem zwrotnym pod kolektorem. Wrócił dół i równa praca. Na dniach będę logował, więc okażę się czy to było problem. Dolot jest szczelny (był sprawdzany). Dolot w 1,8 T jest połączony z podciśnieniem.

U mnie na zimnym i na ciepłym jest oki. Tylko podczas pierwszego przełączenia na lpg coś przerywa nie może przejść na LPG przez kilka sekund tak 2-4 sekundy i check miga. No dziś już świecił na stałe. Jutro jeszcze raz robię logi na benie i LPG. Zobaczymy 

Opublikowano

Gaz do regulacji.

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, przem8 napisał(a):

Gaz do regulacji.

Za ubogo za bogato?

Odcinka gazu chyba jest ustawiona przy 6200obr

Podmieniam cewkę na pierwszym cylindrze. Zobaczymy 

Edytowane przez Czajson
Opublikowano

Ubogo, z resztą masz przez to błąd.

Jaką masz w ogóle instalacje? Zmieniając na nową listwę przełożyłes stare dysze czy w nowych rozwiercałes na taką samą średnicę?

Opublikowano
24 minuty temu, przem8 napisał(a):

Ubogo, z resztą masz przez to błąd.

Jaką masz w ogóle instalacje? Zmieniając na nową listwę przełożyłes stare dysze czy w nowych rozwiercałes na taką samą średnicę?

Stag 300plus chyba sterownik, listwa ac w01 ,reduktor chyba kme silver , jak kilka lat temu zakładał gazownik LPG to kazałem dobrać taką instalację żeby w razie co można zrobić wirusa i żeby instalacja ogarnęła 200KM. 

W listwie było rozwiercane bo po strojeniu ma gazie jechał tylko do 5 tys obr i zamulał.

Opublikowano

No to Ci dobrał...te wtryskiwacze to budżetówka i do serii ledwo się nadają.

Opublikowano

Jest tanio? Jest tanio.

Jest dobrze? Jest tanio😆

No ale 90 tysięcy zrobiłem na tej instalacji bezproblemowo. Filtry lotny i ciekły wymieniam co 10 tyś. Gazownik zawsze sprawdza mapę czy nic się nie rozjechało i do tej pory śmigało. Teraz jak spadła temp na dworze zaczęły się cyrki dziać przy przełaczeniu.

Dobra .cewkę na pierwszym wymieniłem. 

Dziś albo jutro rano się zobaczy jak będzie się zachowywał przy przełaczeniu. Ustawie się z gazownikiem niech zakłada mi tamta listwę skoro nowa nie pomogła. 

Niech stroi auto jeszcze raz ze zwróceniem uwagi żeby było trochę bardziej bogato.

Opublikowano

Przecież ustawić to to kilkanaście minut roboty, tylko trzeba się przejechać z podglądem korekt, a nie ustawiać na mapki. 

Opublikowano

Wstawiam 02+033 lpg po strojeniu i zmianie listwy na starą. podmieniona zostałą cewka zapłonowa na pierwszym cyl.

LOG-01-002-033-xxx.CSV

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...