Audi enjoyer Opublikowano 21 Października Opublikowano 21 Października Cześć! Mam 2 pytania na temat sprzęgła w b5 z quattro. Pierwsze - czy to prawda, iż sprzęgło w tej wersji jest hydrauliczne I drugie - czy naprawa bądź wymiana takiego sprzęgła wiąże się z koniecznością wyjmowania skrzyni biegów. Problem z autem jest taki, że pedał sprzęgła wpadł w podłogę. Nie wiem czy to jest problem z samych wysprzęglikiem czy coś grubszego, ale chciałem się najpierw rozeznać z realiami naprawy, bo nie wiem czy wogóle mi się ona opłaca.
Langista Opublikowano 21 Października Opublikowano 21 Października Nie wiem co rozumiesz przez hydrauliczne. Wysprzeglik jest sterowany płynem hamulcowym to w pewnym sensie hydraulicznie rozłącza sprzęgło z dociskiem. Pedał w podłodze to padnięty wysprzeglik lub totalnie rozwalony docisk, można zacząć od demontażu wysprzeglika, do tego skrzyni nie trzeba zdejmować.
Audi enjoyer Opublikowano 21 Października Autor Opublikowano 21 Października A czy sprzęgło bądź sama wymiana wysprzęglika w quattro różni się czymś od zwykłej wersji z przednim napędem?
Rob@k Opublikowano 21 Października Opublikowano 21 Października W quattro dodatkowo trzeba odkręcić wał napędowy.
Langista Opublikowano 21 Października Opublikowano 21 Października Do wymiany sprzęgła w każdej wersji z napędem 4x4 trzeba zdemontować wał napędowy, inaczej skrzyni nie zdejmiesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się