Jump to content
IGNORED

Stuki z lewej strony w Audi A4 B9


Recommended Posts

Posted

Zaczęło mi coś stukać z przodu lewej strony, najbardziej słychać na"ostrych" dziurach, tzn jakiś ubytek asfaltu, czy na przejazd kolejowy. Ściągnąłem koło, posprawdzalem łapką wahacze i wszystko sztywne, oglądnąłem tulejki i sworznie i na oko wyglądają ok, ale zastanawia mnie wahacz dolny tylny, jest na nim luz, a za dużo siły nie musialem urzyc żeby go ruszyć, chyba że tak powinien się zachowywać? 

Posted

jak guma nie jest spekana to ten wahacz jest ok, amortyzatory nie wylane? moze wylane i odbija amortyzator. łączniki stabilizatora ok?

Posted

Amor wyglądał ok, nie buja jakoś bardzo, łącznik sztywny, chyba że rozpiąć i wtedy zobaczyć? 

Posted

Wymien same tuleje tego wahacza. Pierwsze modele miały wadliwe. Też mi stukało. Po wymianie cisza i sztywniejsze auto.

Posted

Wiem, że te górne tuleje były jakieś wadliwe i miałem je ostatnio zmieniane, a mówisz też że tuleja tego dolnego wahacza również była wadliwa? 

Screenshot_20241108_141304.jpg

Posted

Górne też. Banana tuleja też. Jest poprawiona z końcówka G. Ostatnio zmieniałem u siebie.

Posted

Śruby nowe dawałeś? 

Posted

Dolne tak. Górne nie

Posted

Dajesz lekko do przodu i hamulec do tyłu i hamulec.

Jeżeli koło sie rusza przód/tył - banan do wymiany .

 

Posted
19 minut temu, Lukaa5 napisał(a):

Dajesz lekko do przodu i hamulec do tyłu i hamulec.

Jeżeli koło sie rusza przód/tył - banan do wymiany .

 

Czasami będzie też  stuk przy hamulcu i ruszeniu. U mnie były też drgania powyżej 100kmh

Posted
4 godziny temu, Lukaa5 napisał(a):

Dajesz lekko do przodu i hamulec do tyłu i hamulec.

Jeżeli koło sie rusza przód/tył - banan do wymiany .

 

W sensie że trzymać na hamulcu noznym i zmieniać biegi przód-tył? 

Posted (edited)
6 godzin temu, puczyl1990 napisał(a):

W sensie że trzymać na hamulcu noznym i zmieniać biegi przód-tył? 

Nie, bieg na drive ruszasz autem lekko do przodu (mały ruch) i ostro hamulec , to samo do tyłu. (taki start stopw dwie strony)

Musisz to robić na asfalcie czy betonie i niech ktoś kumaty na koło popatrzy. Wyrażnie widać że koło się przesuwa . znaczy że gumowa tuleja jest rozwulkanizowana  

Edited by Lukaa5

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...