puczyl1990 Posted November 7 Posted November 7 Zaczęło mi coś stukać z przodu lewej strony, najbardziej słychać na"ostrych" dziurach, tzn jakiś ubytek asfaltu, czy na przejazd kolejowy. Ściągnąłem koło, posprawdzalem łapką wahacze i wszystko sztywne, oglądnąłem tulejki i sworznie i na oko wyglądają ok, ale zastanawia mnie wahacz dolny tylny, jest na nim luz, a za dużo siły nie musialem urzyc żeby go ruszyć, chyba że tak powinien się zachowywać? VID_20241102_133213.mp4
wuPiotrek Posted November 7 Posted November 7 jak guma nie jest spekana to ten wahacz jest ok, amortyzatory nie wylane? moze wylane i odbija amortyzator. łączniki stabilizatora ok?
puczyl1990 Posted November 8 Author Posted November 8 Amor wyglądał ok, nie buja jakoś bardzo, łącznik sztywny, chyba że rozpiąć i wtedy zobaczyć?
kris_91 Posted November 8 Posted November 8 Wymien same tuleje tego wahacza. Pierwsze modele miały wadliwe. Też mi stukało. Po wymianie cisza i sztywniejsze auto.
puczyl1990 Posted November 8 Author Posted November 8 Wiem, że te górne tuleje były jakieś wadliwe i miałem je ostatnio zmieniane, a mówisz też że tuleja tego dolnego wahacza również była wadliwa?
kris_91 Posted November 8 Posted November 8 Górne też. Banana tuleja też. Jest poprawiona z końcówka G. Ostatnio zmieniałem u siebie.
Lukaa5 Posted November 9 Posted November 9 Dajesz lekko do przodu i hamulec do tyłu i hamulec. Jeżeli koło sie rusza przód/tył - banan do wymiany .
kris_91 Posted November 9 Posted November 9 19 minut temu, Lukaa5 napisał(a): Dajesz lekko do przodu i hamulec do tyłu i hamulec. Jeżeli koło sie rusza przód/tył - banan do wymiany . Czasami będzie też stuk przy hamulcu i ruszeniu. U mnie były też drgania powyżej 100kmh
puczyl1990 Posted November 9 Author Posted November 9 4 godziny temu, Lukaa5 napisał(a): Dajesz lekko do przodu i hamulec do tyłu i hamulec. Jeżeli koło sie rusza przód/tył - banan do wymiany . W sensie że trzymać na hamulcu noznym i zmieniać biegi przód-tył?
Lukaa5 Posted November 9 Posted November 9 (edited) 6 godzin temu, puczyl1990 napisał(a): W sensie że trzymać na hamulcu noznym i zmieniać biegi przód-tył? Nie, bieg na drive ruszasz autem lekko do przodu (mały ruch) i ostro hamulec , to samo do tyłu. (taki start stopw dwie strony) Musisz to robić na asfalcie czy betonie i niech ktoś kumaty na koło popatrzy. Wyrażnie widać że koło się przesuwa . znaczy że gumowa tuleja jest rozwulkanizowana Edited November 9 by Lukaa5
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now