puczyl1990 Opublikowano 7 Listopada Opublikowano 7 Listopada Zaczęło mi coś stukać z przodu lewej strony, najbardziej słychać na"ostrych" dziurach, tzn jakiś ubytek asfaltu, czy na przejazd kolejowy. Ściągnąłem koło, posprawdzalem łapką wahacze i wszystko sztywne, oglądnąłem tulejki i sworznie i na oko wyglądają ok, ale zastanawia mnie wahacz dolny tylny, jest na nim luz, a za dużo siły nie musialem urzyc żeby go ruszyć, chyba że tak powinien się zachowywać? VID_20241102_133213.mp4
wuPiotrek Opublikowano 7 Listopada Opublikowano 7 Listopada jak guma nie jest spekana to ten wahacz jest ok, amortyzatory nie wylane? moze wylane i odbija amortyzator. łączniki stabilizatora ok?
puczyl1990 Opublikowano 8 Listopada Autor Opublikowano 8 Listopada Amor wyglądał ok, nie buja jakoś bardzo, łącznik sztywny, chyba że rozpiąć i wtedy zobaczyć?
kris_91 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada Wymien same tuleje tego wahacza. Pierwsze modele miały wadliwe. Też mi stukało. Po wymianie cisza i sztywniejsze auto.
puczyl1990 Opublikowano 8 Listopada Autor Opublikowano 8 Listopada Wiem, że te górne tuleje były jakieś wadliwe i miałem je ostatnio zmieniane, a mówisz też że tuleja tego dolnego wahacza również była wadliwa?
kris_91 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada Górne też. Banana tuleja też. Jest poprawiona z końcówka G. Ostatnio zmieniałem u siebie.
Lukaa5 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada Dajesz lekko do przodu i hamulec do tyłu i hamulec. Jeżeli koło sie rusza przód/tył - banan do wymiany .
kris_91 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada 19 minut temu, Lukaa5 napisał(a): Dajesz lekko do przodu i hamulec do tyłu i hamulec. Jeżeli koło sie rusza przód/tył - banan do wymiany . Czasami będzie też stuk przy hamulcu i ruszeniu. U mnie były też drgania powyżej 100kmh
puczyl1990 Opublikowano 9 Listopada Autor Opublikowano 9 Listopada 4 godziny temu, Lukaa5 napisał(a): Dajesz lekko do przodu i hamulec do tyłu i hamulec. Jeżeli koło sie rusza przód/tył - banan do wymiany . W sensie że trzymać na hamulcu noznym i zmieniać biegi przód-tył?
Lukaa5 Opublikowano 9 Listopada Opublikowano 9 Listopada (edytowane) 6 godzin temu, puczyl1990 napisał(a): W sensie że trzymać na hamulcu noznym i zmieniać biegi przód-tył? Nie, bieg na drive ruszasz autem lekko do przodu (mały ruch) i ostro hamulec , to samo do tyłu. (taki start stopw dwie strony) Musisz to robić na asfalcie czy betonie i niech ktoś kumaty na koło popatrzy. Wyrażnie widać że koło się przesuwa . znaczy że gumowa tuleja jest rozwulkanizowana Edytowane 9 Listopada przez Lukaa5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się