yacek66 0 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 przyczyn może być mnóstwo...podepnij pod kompa i sprawdź błędy...Econ chroni też twój kompresor...czyli np. jak nie masz czynnika to Econ się świeci i nie da wyłączyć po to żeby nie schrzanić kompresora...sprawdź błędy najpierw.. [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2009, 23:52_________________________________________________ja kupiłem moja A4 i to samo Econ non stop...i co...? jak podpiąłem pod kompa pokazywał że panel klimatronika jest spieprzony...kupiłem nowy i jak podjechałem do nastepnego mechceca to chłopaki mi pokazali wycieki przy osuszaczu i przewód był walnięty też...wymieniłem i wszystko gra.. leon - dzieki za podpowiedź. Obawialem się, ze czeka mnie duża naprawa. W poniedziałek pojadę do ASO wykasowac błędy i zobaczę co dalej. Taki miodzio samochodzik - oryginalny sprawdzony w ASO przebieg (175 tyś. był na przeglądzie w Essen). Leon podpowiedz mi w takim razie w jakim watku szukać jeżeli chodzi o wyświetlacz komputera na desce rozdzielczej, tam gdzi są zegary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remix1212 0 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam wymieniłem swoj nieszczesny kopresor nabilem czynnikiem i klima smiga jak marzenie!!! jedna rzecz mnie zastanawia to typ kompresora i zasada dzialania tego zaworu wydajnosciowego, jak krecilem kolem pasowym nowego kompresora na sucho to obracal sie w srodku, czyli wychodzi na to ze obraca sie caly czas podczas pracy silnika, czy tak ma byc??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Kompresor obraca się cały czas z silnikiem i tak ma być. Działaniem kompresora i regulacją wydatku zajmuje się właśnie ten zawór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MENTOS 2 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 piotrcar dzięki za info (zobacz czy filterek w tej metalowej rurce nie jest zapchany) miałem tak zapchany że szok!!! a w niedługim czasie opisze jak samemu zregenerować kompresor klimatyzacji przy niedużych zniszczeniach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 jezeli moge cos dodac,mialem podobny przypadek z mala roznica.przy zalanczaniu klimy obroty spadaly,klima byla szczelna co sprawdzilem,czynnika tez bylo w normie. problemem okazal sie elektromagnes i lozysko. koszt 550zl o ile dobrze pamietam razem z robocizna. i jak reka odiol klima smiga az milo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Kolego, w B5 jest inna sprężarka. W B6 nie ma sprężarki z elektromagnesem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś 1 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 opisze jak samemu zregenerować kompresor Czekam z niecierpliwością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind1 0 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Kolego, w B5 jest inna sprężarka. W B6 nie ma sprężarki z elektromagnesem. a to przepraszam, nie jestem az tak zorientowany w sytuacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacek66 0 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 A ja jestem nowy. Sprowadziłem wczoraj Audi z Niemiec. Klima po drodze nie działała. Nabili w warsztacie, była pusta. Sprawdzili cisnieni - szczelna. Ale coż z tego jeżeli nie pracue i świeci się cały czas przycisk Econ. Nie da sie wyłaczyć i sprężarka sie nie włącza... Kupiłem sobie autoko i juz mina.... :wallbash: Ciag dalszy... Jak wyżej. Klima nabita. Szczelna. Na teście wyskoczył bład czujnika ciśnienia, był padniety. Musialem wymienić. Robocizna plus czujnik = 200 zł,-. Myślalem, że klima już bedzie pracować a tu nic, nic!!!! Wydzedł jeszczejakiś błąd w instalacji elektrycznej. Panel ma sprawny. Tylko zamiast chłodzenia mam ogrzewanie i kompresor sie nie włancza!!!!! :kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamoT1984 0 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam!! temacik widze ma juz troche czasu, a ja potrzebuje tylko kilka namiarow z wytlumaczeniem lokalizacji tego malego filterka od klimatyzacji w A4 B6 (AWX)?? kolega tam pytal gdzie sie znajduje i pokazal nawet na fotce ten filterek ale brak informacji gdzie on sie w aucie. jestem nowym posiadaczem A4 i jeszcze nie wiem dokladnie gdzie co sie znajduje dodam jeszcze, ze mam ten sam problem.klima nie dziala.byla nieszczelna.zostalo naprawione.sprawdzone i nabite.komputer tez byl podlaczony i jest ok.mysle by zaczac od tego filterka choc tak sobie mysle czy on moglby miec az taki wplyw,zeby nie dzialala klima??i wogole jak jest z tym kompresorem jak go najprosciej sprawdzic czy wogole pracuje i gdzie jest jego miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się