AdrianoA4B6 Opublikowano 10 godzin temu Udostępnij Opublikowano 10 godzin temu (edytowane) Witam. Zauważyłem że nie tylko ja mam ten problem Pacjent A4B6 BFB 163km i wypadanie zapłonów podczas zmiany paliwa z PB na LPG. Silnik nie utrzyma obrotów i zgaśnie , jak trzymam ok 2-3 tyś to mocno szarpie parę sekund i przełączy na gaz wkońcu. Wyskoczy check migający ok 10 razy a czasem potrafi się zapalić na stałe . Błędy w VCDS standardowe czyli wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach. Instalacja LPG: Kme Nevo, reduktor gold gt I listwa wtryskowa Fenix. Świece zapłonowe Bosch wymienione 2 miesięcy temu. Cewki zapłonowe oryginalne vaga. Przez 4 lata nie ruszane 🙊. Instalacja gazowa była wyregulowana przez gazowników . Jedne z wtryskiwaczy głośno cyka lecz panowie zapewnili mnie że wszystko jest w porządku . Od wtryskiwaczy gazowych do kolektora biegną wężyki długości 20cm około. I to może dlatego przy zmianie paliwa, gaz "nie zdąży" dolecieć do komory spalania i silnik gaśnie ? Co można zrobić we własnym zakresie by pozbyć się problemu ? Błędy powracają po kolejnej zmianie paliwa w trakcie jazdy ehh i to mocne szarpanie jakby skończyła się mieszanka na tłokach Edytowane 10 godzin temu przez AdrianoA4B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alduric Opublikowano 10 godzin temu Udostępnij Opublikowano 10 godzin temu 20cm wężyków to chyba w stodole Ci ten gaz zakładali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianoA4B6 Opublikowano 10 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 10 godzin temu 6 minut temu, Alduric napisał(a): 20cm wężyków to chyba w stodole Ci ten gaz zakładali. Jakieś sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alduric Opublikowano 10 godzin temu Udostępnij Opublikowano 10 godzin temu Oddaj to gazownikowi któremu się chce, bo zobaczyli bagno i cię spławili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 5 godzin temu Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) Najprawdopodobniej masz zabrudzone wtryskiwacze i teraz jak jest zimno to kleją. Jak masz listwę to bardzo nie skrocisz wężyków niestety i ich położenie w poziomie sprzyja zbieraniu się syfu oraz pewnie masz zwykły bibulowy filtr, ktory nic je daje przy syfie w gazie jaki jest. Przy montażu pojedynczo wtryskiwaczy to co innego. Zapodaj w listwe ze dwa razy denaturatu stczykawką, może pomoże na krótki czas, a jak nie to czekaja Cię wydatki. Można jeszcze wlaczyc podgrzewanie wtryskiwaczy ale słabo to działa z mojego doświadczenia. Świece Bosch nie są polecane do 1.8t. Edytowane 5 godzin temu przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się