maniek1983 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Witam Panowie pojawił się problem kapie ropa spod zaślepki zaznaczonej na czerwono. Próbowałem namacać czy to nie spod rozdzielacza ale raczej to będzie spod tej zaślepki. Miał ktoś taki przypadek? Wiem że uszczelkę między rozdzielaczem można wymienić bez wyciągania pompy z auta ale czy ktoś wymieniał kiedyś oring pod tą zaślepką. Nawet niewiem jakie długie śruby mocują tą zaślepkę.
Fazii Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Jesteś pewny, że tam puszcza? Przeważnie puszcza na łączeniu pompy z sekcja wtryskową lub przez oring nakrętki gdzie wkręca się czujnik zegarowy. Obmyj pompę ropiarką za pomocą benzyny ekstrakcyjnej żeby dokładnie zlokalizować wyciek. Dodatkowo sprawdź czy węże wodne pod pompą nie spuchły już przez ten wyciek ropy.
maniek1983 Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu Wszystko wymyte i suche po przejechaniu 6 km pod łączeniem pompy z rozdzielaczem jakieś niewielkie śladowe ilości zawilgocenia może pozostałości po myciu, natomiast ta zeslepka cała zawilgocona
Fazii Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Bosch VE side cover plate torx screw F002D12606 - Diesel Injection Pumps INJECTIONPUMPS.CO.UK Side cover plate torx screw fitted to Bosch VE pumps Bosch VE side cover plate sealing ring - Diesel Injection Pumps INJECTIONPUMPS.CO.UK Side cover plate sealing ring fitted to Bosch VE pumps BOSCH VE interactive parts diagram - Diesel Injection Pumps INJECTIONPUMPS.CO.UK 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się