Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[Allroad B8 CCWA Stronic] Rodzinne wozidło do zadań specjalnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W końcu po pól roku posiadania i cieszenia się z wozidła przyszedł czas na małą prezentację.

 

Pacjent Audi Allroad A4 B8 z 2010 roku. Nie golas ale do pełnego wypasu trochę brakuje. Stopniowo będę dokładał bajery których mi brakuje i powoli upiększał furę.

 

Baza po zakupie:

 

Screenshot_2024-07-14-10-30-39-875_pl.otomoto.jpg

Screenshot_2024-07-14-10-30-42-276_pl.otomoto.jpg

Screenshot_2024-07-14-10-30-34-606_pl.otomoto.jpg

Screenshot_2024-07-14-10-30-36-955_pl.otomoto.jpg

Screenshot_2024-07-14-10-29-57-035_pl.otomoto.jpg

Screenshot_2024-07-14-10-30-20-163_pl.otomoto.jpg

Screenshot_2024-07-14-10-29-22-626_pl.otomoto.jpg

 

Co dostałem w standardzie :

 

Nr nadwozia WAUZZZ8KXBA033573

model Audi A4 Allroad quattro 3,0 TDI A4AR
Data produkcji 04.08.2010
Rok modelowy 2011
Kod silnika CCWA
Kod przekładni MSD
kolor zewnętrzny / numer koloru L8 / Z9Y

 

0F3 Układ paliwowy - olej napędowy
0FA Standardowy przebieg produkcji
0G7 tiptronic
0HV Rozróżnienie klas samochodu -8K0-
0JL Klasa wagowa przedniej osi Kategoria wagowa 11
0LJ Ze specjalnymi tabliczkami/naklejkami certyfikaty bezpieczeństwa dla Francji
0ST Naklejki/tabliczki, niemiecko-francuskie
0TD Dywaniki z przodu i tyłu
0U2 Jakość paliwa < 50 ppm
0VB Książka samochodu w języku francuskim
0W1 Naklejka centralnego układu elektrycznego, niemieckojęzyczna
0Y1 strefy klimatyczne zwykłe
0YM Kategoria wagowa 12 tylko sterowanie montażem, brak
1AT Układ stabilizacji toru jazdy (ESP)
1BP Sprężyny/amortyzatory dla specjalnej wersji na złe nawierzchnie
1D2 Zaczep holowniczy, zdejmowany i zamykany
1EX Specjalna tabliczka typu dla WE samochody osobowe M1
1KW Tylne hamulce tarczowe
1LA Przednie hamulce tarczowe
1N3 Układ wspomagania kierowania, zależy od prędkości (Servotronic)
1PD Śruby mocujące koło z blokadą przeciwkradzieżową
1S1 narzędzia samochodowe i podnośnik
1SH Dodatkowe zabezpieczenie zespołu napędowego
1T3 Apteczka z trójkątem ostrzegawczym
1VH Części wbudowane dla 6-cyl.silnika
1X1 napęd na cztery koła
1XX Kierownica sportowa, wielofunkcyjna, skórzana z Tiptronic
1Z2 Większe pierwsze napełnienie seryjne paliwem
2D0 Bez osłony aerodynamicznej
2H0 Bez "drive select"
2K0 Zderzak standardowy
2WA Bez dodatkowych opon
2Z1 Oznaczenie typu z tyłu lub z napisami Quattro
3B0 Bez dodatkowego mocowania fotelika dla dziecka
3F1 koło zapasowe z ogumieniem składanym
3FA pełny dach
3G0 bez mocowania ISOFIX do fotelika z przodu
3GD płaska podłoga bagażnika.
3L5 elektryczna regulacja siedzenia dla obu stron
3M3 wersja samochodu osobowego
3NZ Tylna kanapa niedzielona, oparcie dzielone składane
3Q1 ZAGLOWKI na TYLNYCH siedzeniach
3S9 Reling dachowy
3X0 bez wyposażenia do przewożenia dł.przedmiotów
3Y0 bez rolety przesiwsłonecznej
4A0 bez ogrzewania siedzeń
4E0 odblokowanie tylnej pokrywy z zewnątrz
4GF szyba przednia (szkło atermiczne-laminowane)
4K4 centralny zamek sterowany pilotem
4KC szyby boczne i tylna ze szkla z ochroną termiczną
4L6 lusterko wewnętrzne automatycznie ściemniane
4UE poduszka bezp.po str.kierowcy i p.pasażera
4X3 boczna pod.bezp. z przodu i pod.bezp.głowy
4ZB listwy ozdobne chrom
5C0 Bez szczególnych czynności dotyczących nadwozia
5D7 częstotliwość pracy 868 MHz bez przycisku Panik
5J0 Bez tylnego spoilera
5K5 folia transportowa z dodatkowymi zabezpieczeniami
5MU aplikacje dekoracyjne,alu
5RU prawe lusterko zewnętrzne, wypukłe (duże pole widzenia)
5SL Lewe lusterko zewnętrzne, asferyczne
5XK Osłony przeciwsłoneczne po stronie kierowcy i przedniego pasażera
6E3 Środkowy podłokietnik przód
6EQ dodatkowa ochrona nadwozia przed kamieniami (typ 2)
6F0 bez folii dekoracyjnych/emblematów
6FA Podzespoły bez szczególnej powłoki
6M0 bez gum mocujących bagaż / siatki / kieszeni
6NJ Podsufitka standardowa
6SS Wykładzina podłogowa
6V1 Tylna osłona (ECE)
6W1 wspornik tablicy rejestracyjnej z przodu (duży)
6XK Lusterko zewnętrzne, automatycznie przyciemniane elektrycznie składane/ustawiane/ogrzewane
7A6 Odtwarzacz CD i zmieniacz CD
7AA immobilizer elektroniczny
7B3 Gniazdo(a) wtykowe 12 V
7E6 dodatkowe ogrzewanie powietrz.,elektryczne
7F9 gałka zmiany biegów - tworzywo / skóra
7G0 Bez instalacji do VTS (Vehicle-Tracing System)
7HA Bez wykończenia skórą
7K6 Wskaźnik ciśnienia w oponach
7L7 Rekuperacja z 12,5 V
7M9 Listwy progowe w wycięciach na drzwi
7MG Norma emisji spalin, EU5
7P1 elektryczna regulacja lędźwi w oparciach przednich foteli
7QT CD-Rom (Europa)
7T2 System nawigacji (LOW)
7X4 Sygnalizacja przy parkowaniu z przodu i z tyłu
7Y0 bez asystenta zmiany pasa
8BP reflektory bi-ksenonowe
8DP Radio "LOW II"
8GR Alternator 150 A
8K4 włącznik świateł dziennych -NAR Włączanie pracy okresowej wycieraczek/ czujnik deszczu i światła
8N7 włącznik wycieraczek z regulacją przerw z czujnikiem światła/deszczu
8Q3 automatyczna regulacja świateł
8SK Tylna lampa zespolona z diodami (LED)
8T1 tempomat
8WB Reflektory przeciwmgłowe
8X1 układ mycia reflektorów
8Z5 Nie kraj o gorącym klimacie
9AQ Układ klimatyzacji plus
9M0 bez ogrzewania postojowego.
9P3 pasy bezpieczeństwa z kontrolą zapiecia
9Q8 wyswietlacz wielofunkcyjny
9VD głośnik aktywny
9WC bez "Multimedia"
9Z0 napęcie 12 V
9ZF instal. do telefonu komórk. z zest.głośnomówiącym
A00 Nie odbiór osobisty
A51 Audi AG
A8S wyposażenie standardowe
AQ0 Jakość seryjna
AV1 ruch prawostronny (taki, jak w polsce)
B08 Kraj kontroli typu Francja
B0A zest.elementów bez przepisów montaż.dot.danego kraju
C17 Dopuszczenie do ruchu, uzupełnienie
CS1 Obręcze ze stopów lekkich 8J x 18
D50 6-cylindrowy silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem 3,0L 176 KW(24V), V6, TDI Common-Rail
E0A bez wykonania na akcję
EA0 Bez gwarancji rozszerzonej
EW0 Bez umowy konserwacji
F0A Nie samochód specjalny, wersja standardowa
FA0 Rozwój - produkcja seryjna
FC0 Bez montażu indywidualnego
FN2 Wersja " allroad "
FQ0 Koła serii
FY1 Wersja 1
G1D Automatyczna skrzynia 7-biegowa, napęd na 4 koła
GH1 Przekładnia tylnej osi, wersja podstawowa
GP1 Samochody ze szczególnym podnoszeniem wartości produktu
H6V Opony 245/45 R18 96Y
J0Z Akumulator 520A (110 Ah)
K8D Variant/Avant
L0L wersja z kierownicą z lewej strony
N5W tapicerka siedzeń w skórze
NT0 Zabezpieczenie transportowe (wersja 1)
NY0 Standardowa pojemność akumulatora/alternatora
PNW Satellite Navigation system - DVD based
PRL Cast aluminium alloy wheels, 8Jx18, 5-arm Rotor design, with 245/45 R 18 tyres
PS1 SIEGES AV SPORT
Q1D Siedzenia sportowe przód
QE0 Bez pakietu schowków / box
QF0 Bez słuchawki (telefon)
QH1 obsługa głosowa
QQ0 Bez dodatkowego oświetlenia (oświetlenie wewnątrz)
QV0 bez odbioru TV/cyfrowy odbiór radiowy
U1A Zestaw wskaźników ze wskazaniem w KM/H, zegarem obrotomierzem i licznikiem przebiegu okresowego
UF0 Bez interfejsu elektrycznego
UH2 Hamulec postojowy
V0A Opony bez określonej marki
VC0 bez pilota bramy garażu
VG6 Rodzaj opon, wersja 2

 

Rzeczy już zrobione :

 

- montaż hebli 356/330 (Gibons + Zimmerman + EBC GreenStuff)

- kodowania dzięki lekturze DIY WRCLaguna

 

IMG_20241219_090149.thumb.jpg.db882ee541e8146dd2231590f96a4dd3.jpgIMG_20241219_090210.thumb.jpg.1ffa0a60b76cd6b0db53aa8a1efdaf3a.jpg

 

Wygląd obecny (brudny bo zima) :

 

IMG_20241219_090328.thumb.jpg.01bbe4ab792f39530ec43a71cda9ffad.jpgIMG_20241219_090342.thumb.jpg.54f513afb2dce76360c9ea87d5a99b5e.jpg

 

Plany na najbliższą przyszłość :

 

- QQ1

- zmiana wnętrza na czarną skórę/alkantarę z grzaniem i pamięcią

- elektryczna klapa bagażnika

- deekologizacja i program silnika/skrzyni

- dodatkowy wzmacniacz i skrzynia w bagażniku (już leży z poprzedniego auta)

- szyny + mocowania bagażu

- dechrom i plastry miodu

- coś pewnie mi jeszcze przyjdzie do głowy jak poczytam wasze posty

Edytowane przez Petroholic
  • Lubię to 2
  • Super 1
Opublikowano

Powodzenia w dłubaniu. Będę śledził, zwłaszcza że bardzo chętnie wezmę od Ciebie fotele 😁 Daj znać, jak znajdziesz czarne i będziesz chciał pozbyć się obecnych!

Opublikowano

fotele tylko z eSy, w ślinie to bieda

Opublikowano

Sorki ale jeszcze nie orientuję się czym się różnią jedne od drugich...

 

Będę szukał foteli w półskórze z alkantarą. Z prostego powodu - wkurza mnie to, że na samej skórze jak coś położę na tylnej kanapie to na zakrętach jeździ od drzwi do drzwi bo śliska. Podobnie jak wezmę dziecko na tył na tzw. "poddupniku" to mimo, że zapięta pasami to tyłek jej jeździ na zakrętach, albo wyjeżdża w przód w razie mocniejszego hamowania. Niestety ISOFixów nie mam z tyłu co też by się przydało :(

 

Możesz poratować fotką poglądową czym się różnią Esowe od Sline tak z grubsza żebym się orientował?

Jak wygląda mniej więcej zakres cenowy żeby kupić komplet fotele/boczki? Taka sensowna cena żebym wiedział na co się piszę...

 

Z rzeczy dłubniętych dzisiaj przy Audi - uruchomiłem dawno nie używany hak bo była potrzeba. Tak dawno nie widział konserwacji i nie był zapinany, że kulki się poprzycierały. Trochę smaru i rozruszanie kulek i trzpienia załatwiło sprawę. Przy okazji - czy każdy Allroad schodził z taśmy z hakiem Westfalia czy to opcja była? Podoba mi się to rozwiązanie bardzo. Tylko zdziwiłem się lekko bo pod zaślepką w tylnym zderzaku u mnie nie ma wkrętki do ucha holowaniczego. Tzn być może jest głębiej ale wygląda na to że belka haka (chyba to ona) ją zakrywa z wierzchu...

Opublikowano (edytowane)

Stołki z eSy mają oparcia bez osobnych zagłówków, stanowią monolit, tak jak na zdjęciu

 

20240624_210920.jpg

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Oki czaje. W sumie latwe do rozpoznania... Dzieki za info.

 

A jak jest z kompatybilnoscia poszczegolnych aut? Do A4B8 Avant podejda stolki z innych modeli Audi poza A4B8? A5? Q5? A6 pewnie podobne ale kanapa szersza bedzie? Moze stolki z B8.5 lub B9 tez pasuja?

Opublikowano
8 godzin temu, Dev napisał(a):

Stołki z eSy mają oparcia bez osobnych zagłówków, stanowią monolit, tak jak na zdjęciu

 

20240624_210920.jpg

Czy stołki z eSy występują tylko w pełnej skórze ? Nigdy innych nie widziałem w B8

Opublikowano

Było różne,  cała skóra. Środki białe lub czerwone, alkantara też była, no i widzialem tez eSowe stołki z oddzielnymi zagłówkami.

 

14 godzin temu, Petroholic napisał(a):

Oki czaje. W sumie latwe do rozpoznania... Dzieki za info.

 

A jak jest z kompatybilnoscia poszczegolnych aut? Do A4B8 Avant podejda stolki z innych modeli Audi poza A4B8? A5? Q5? A6 pewnie podobne ale kanapa szersza bedzie? Moze stolki z B8.5 lub B9 tez pasuja?

 

Przod przedlift-polift pasuje, tył różni się trochę kombi/sedan

Opublikowano

No to w takim razie zaczynam polowanie na alkantare S4 B8 :)

Opublikowano (edytowane)

No i lejce z eSy albo RSy :wink:

20240624_210914.jpg

Edytowane przez Dev
  • Lubię to 1
Opublikowano

Jesli juz to lejce przedlift. Okragla poduszka mi sie nie podoba :( Jezdze czasami B8.5 znajomego i zdecydowanie wole moja kiere. Za to na plus B8.5 skrzynia tzn lewarek. U mnie jest D jako przedostatnie i czesto z rozpedu wbijam S, w polifcie jest D na koncu i dopiero jak drugi raz dasz w tyl to wbija S. Rozwiazanie duzo bardziej ergonomiczne wedlug mnie... Tym bardziej, ze mam nawyk z Pajero i wale do konca bo tam jest tylko D...

Opublikowano

Z tymi biegami nie pomyliłeś się z A4B9 ? Nie kojarzę, żeby w B8 a B8.5 było inaczej 🤔 

Opublikowano

Nie, B8-ka tak ma

Opublikowano
19 minut temu, Petroholic napisał(a):

Jesli juz to lejce przedlift.

 

Poniosło Cie, ta kiera z przedlifta była już w B7, relikt przeszłości

Opublikowano (edytowane)

Moze i tak ale wizualnie bardziej mi sie podoba ten ksztalt. Jakos tak bardziej pasuje do deski i przyjemniej mi sie na niego patrzy :)

 

A moze jakas kiere indywidualna sobie strzele z mojej?

 

A co do lewarka to moj B8 ma tak:

 

ba2e3ccs-960.thumb.jpg.445162ded396f1738202dd5695037f8a.jpg

 

A B8.5 ma tak:

 

image.png.5badf1d4810160f873cc56ed3a238353.png.ef97f29426dd007adca8e4bb4a9ce7f3.png

 

Fotki zapozyczone z googla ten gorny nie jest faktycznie moj. Inne dekory itd...

Edytowane przez Petroholic
Opublikowano

Rzeczywiście jest różnica między B8 a B8.5 

Ja miałem Q5 8R, miałem drive select i nie miałem w gałce S w ogóle🤦‍♂️

Oczywiście gałkę wymieniłem z polifta. Dużo ładniejszy wygląd.

Opublikowano
W dniu 30.12.2024 o 23:50, Petroholic napisał(a):

 Niestety ISOFixów nie mam z tyłu co też by się przydało :(

 

Jak chcesz to mam nowe mocowanie ISOFIX do przedniego fotela pasażera,  sruby też są.

Opublikowano

Przemysle temat chociaz bardziej uzytkuje tyl pod tym wzgledem. Musze kiedys w wolnej chwili zobaczyc czy mam druty w siedzisku pod tapicerka. Widzialem gdzies DIY jak zrobic tyl samemu o ile druty sa wewnatrz. Kwestia doboru plastikow maskujacych w odpowiednim kolorze...

Opublikowano (edytowane)

Tylne siedzenia są inne do wersji z ISOFIXem a inne bez.

Przyjrzyj się dokładnie zdjęciu tylnej kanapy które wrzuciłem wyżej 

Edytowane przez Dev
Opublikowano
W dniu 30.12.2024 o 19:56, Dev napisał(a):

fotele tylko z eSy, w ślinie to bieda

No nie gadaj znowu że bieda, bo w tej esce masz plastikowe podłokietniki i brak grzania z tyłu, ładne sline nie są złe a i kolega nie przepłaci jak za eskowe. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...