Wysooky Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Panowie może coś podpowiecie, bo nim mechanik coś powie to sie zejdzie. Mianowicie miesiąc temu a moim A4 regenerowałem turbine ponieważ mechanik który poprzednio ją montował po regeneracji w lipcu 2024 zostawił opaske metalową w dolocie która narobiła szkód min. w turbinie, została przez nią pocięta i wypluta do intercoolera. Zregenerowano turbine, wyczyszczono dolot, wymieniono intercooler i wymieniono olej i filtry. Po przejechaniu max 700km zaczęły wariować obroty: po wciśnięciu sprzęgła zamiast spadać rosły do ok. 2000 i spadały do 1000 i tak non stop, lub utrzymuja się na poziomie prawie 2tys obrotów. Nadmienie, że przepustnica też jest nowa. Wymieniona w lipcu 2024. Przy okazji sprawdziłem olej i okazało się że przez ten miesiąc pobrał ok 1litra, bo jest w tej chwili na bagnecie minimum, a miesiąc temu zalany nowy olej. Jakieś pomysły/diagnozy?
przem8 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Zasysa korek oleju? Jakies błędy w sterowniku silnika?
Wysooky Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu 14 minut temu, przem8 napisał(a): Zasysa korek oleju? Jakies błędy w sterowniku silnika? Błędów żadnych nie pokazuje na desce, pod kompa nie był podłączany, a co do korka to nie zauważyłem, żeby go zasysało.
przem8 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Zacznij od odczytu błędów, jak są sporadyczne to checka nie będzie na desce.
Wysooky Opublikowano 2 godziny temu Autor Opublikowano 2 godziny temu Wiesz auto jest juz u mechanika, ale zajmie sie nim dopiero jutro, a ja po prostu jestem ciekaw czy to coś poważnego, czy może oni czegoś nie dopilnowali podczas montażu turbiny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się