zbyszek.borczyk Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Witam panowie, walczę z AdBlue (znany komunikat 1000 km zostało 😉 ). Zanim zdecyduję się wyłączyć to ustrojstwo próbuje znaleźć usterkę nie wrzucając się w jakieś nierealne koszty części do tego wspaniałego systemu. Z dotychczasowych ustaleń wychodzi jakby nie dochodziło zasilanie do sterownika. Czy ma ktoś może schemat elektryczny AdBlue?
Tomnik Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Pełne połączenia sterownika, zawiera pięć osobnych schematów (Elsa). Proszę : Sterownik silnika, sterownik układu dozowania środka redukującego, przekaźnik układu dozowania środka redukującego J623 - Jednostka sterująca silnika J880 - Jednostka sterująca systemem dozowania środka redukującego J963 - Przekaźnik układu dozowania środka redukującego ST5 - Podstawka bezpiecznikowa 5 SF11 - Bezpiecznik 11 na uchwycie bezpiecznika SF12 - Bezpiecznik 12 na uchwycie bezpiecznika T8d - Złącze wtykowe, 8-krotne 51 - Punkt uziemienia w bagażniku po prawej stronie 367 - Złącze uziemiające 2 w głównej wiązce przewodów 372 - Złącze uziemiające 7 w głównej wiązce przewodów 688 - Punkt uziemienia 2 na tunelu środkowym B384 - Połączenie 2 (napęd magistrali CAN, wysoki poziom) w głównej wiązce przewodów B391 - Połączenie 2 (niski poziom napędu magistrali CAN) w głównej wiązce przewodów * - tylko dla pojazdów z systemem dozowania środka redukującego .................................................................................................... Bateria, przekaźnik do zasilania klasy 15 A - bateria J329 - Przekaźnik do zasilania klasy J367 - Jednostka sterująca monitorująca akumulator J393 - Centralna jednostka sterująca systemem komfortuA005A4200805#BTJ393 SA1 - Bezpiecznik 1 na uchwycie bezpiecznika T2x - Złącze wtykowe, T32d - Złącze wtykowe, 624 - Punkt masy obok akumulatora rozruchowego B298 - Połączenie dodatnie 2 (30) w głównej wiązce przewodów B299 - Połączenie dodatnie 3 (30) w głównej wiązce przewodów B300 - Połączenie dodatnie 4 (30) w głównej wiązce przewodów B492 - Połączenie dodatnie 3 (15) w wiązce przewodów wnętrza ................................................................................................ Czujnik zbiornika środka redukującego, czujnik temperatury środka redukującego, czujnik ciśnienia układu dozowania środka redukującego, sterownik silnika, sterownik układu dozowania środka redukującego, podgrzewacz zbiornika środka redukującego (obieg grzewczy 1), podgrzewacz przewodu reduktora (ogrzewanie obwód 2) G684 - Nadajnik zbiornika na środek redukujący G685 - Czujnik temperatury środków redukujących G686 - Przetwornik ciśnienia do układu dozowania środka redukującego J623 - Jednostka sterująca silnika J880 - Jednostka sterująca systemem dozowania środka redukującego T16 - Złącze wtykowe, 16-krotne T28a - Złącze wtykowe, 28-krotne Z102 - Podgrzewacz zbiornika środka redukującego (obieg grzewczy 1) Z104 - Ogrzewanie linii środka redukującego (obieg grzewczy 2) H3 - Złącze 1 w wiązce przewodów zbiornika środka redukującego H4 - Złącze 2 w wiązce przewodów zbiornika środka redukującego ................................................................................................................. Sterownik silnika, sterownik układu dozowania środka redukującego, pompa przenosząca środek redukujący, pompa środka redukującego J623 - Jednostka sterująca silnika J880 - Jednostka sterująca systemem dozowania środka redukującego T2rm - Złącze wtykowe, podwójne, czarne T16 - Złącze wtykowe, 16-krotne T28a - Złącze wtykowe, 28-krotne V436 - Pompa transferowa do środków redukujących V437 - Pompa środka redukującego ................................................................................................ Czujnik NOx, sterownik czujnika NOx, sterownik silnika, zawór wtryskowy środka redukującego E45 - Zmień na GRA G295 - Czujnik NOx J527 - Jednostka sterująca elektroniką kolumny kierownicy J583 - Jednostka sterująca czujnikiem NOx J623 - Jednostka sterująca silnika N474 - Wtryskiwacz środka redukującego ST1 - Podstawka bezpiecznikowa 1 SB8 - Bezpiecznik 8 na uchwycie bezpiecznika T16f - Złącze wtykowe, 16-krotne T17b - Złącze wtykowe, 17-stykowe, niebieskie T17q - Złącze wtykowe, 17-krotne, czerwone T94 - Złącze wtykowe, 94-krotne 50 - Punkt uziemienia w bagażniku po lewej stronie 371 - Złącze uziemiające 6 w głównej wiązce przewodów B350 - Połączenie dodatnie 1 (87a) w głównej wiązce przewodów * - tylko dla pojazdów z tempomatem (GRA) *2 - tylko dla pojazdów z systemem dozowania środka redukującego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się