Mkos Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Cześć wszystkim, Mam problem z moim Audi A4 B8 2009r. 1.8 TFSI (przebieg to niecałe 160k) i liczę na Waszą pomoc. Sprawa wygląda następująco: Auto stało dwa dni bez ruchu. Kiedy dzisiaj rano pojechałem do pracy, po ok. 20 minutach jazdy (gdy silnik się już rozgrzał) poczułem w kabinie, na postoju zapach przypominający palony plastik. Na tyle niepokojący, że po dotarciu na miejsce otworzyłem maskę – zauważyłem delikatny dym (nie gęsty, ale wyraźny) unoszący się w okolicach lewego tyłu silnika. Dodam, że tydzień temu musiałem dolewać ok. 1 litra płynu chłodniczego, ponieważ poziom nieco spadł. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? Konkretnie chodzi o: 1. Zapach plastiku po rozgrzaniu silnika – skąd może pochodzić? 2. Dym pod maską– czy to może być związane z wyciekiem płynu chłodniczego na gorące elementy? 3. Ubytek płynu chłodniczego– czy w Audi A4 są znane miejsca przecieków (np. chłodnica, pompa wody, termostat)? Silnik nie przegrzewa się, temperatura jest stabilna. Czy lepiej od razu odwiedzić mechanika, czy samodzielnie poszukać źródła? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi! Jeśli macie zdjęcia lub filmy związane z podobnym problemem – chętnie zobaczę. Pozdrawiam, Maciej IMG_2770.mov
Dev Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu musisz sam szukac, niezrobimy tutaj tego na zasadzie teleporady
Lovely Man Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Niestety większość oczekuje teleporady i zdalnej naprawy Chyba myślą że auta naprawia się przez internet
Muskel1 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Na filmiku nie widać dokładnie, ale czy to jest mokra plama na katalizatorze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się