jkm Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 prosiłbym o sprawdzenie i jak by ktoś wiedział co należy wymienić aby było z góry dziekuję 17978/P1570 16502/P0118 17967/P1559 17953/P1545 00561 17734/P1326
201ty Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer - typowa usterka, immo nie zaskoczył. Jeżeli będzie się powtarzać to szukać rozwiązania w dziale warsztat. 16502 - czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 - za wysoka wartość sygnału. 17967 - Throttle Valve Control part 17953 - tez cos z przepustnicą j.w. 00561 - błąd składu mieszanki - sporo przyczyn ale najprawdopodobniej dzieło LPG a raczej jego złe strojenie 17734 P1326 Cylinder #2 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty Ogólnie nie wygląda to za wesoło. U mnie po założeniu LPG pojawiał się 00561 ale nie dawało mi to spokoju i po kilku regulacjach u rożnych gazowników problem znikł. Zastanawiam się jak by to się skończyło gdyby gaz zamontowali komuś kto nie podłącza VAG'a raz na tydzień . Miejmy nadzieje, że ecu nie pozwoli zakatować silnika. U mnie pojawienie się błędu pociągało za sobą odczuwalny spadek mocy. Po błędzie 16502 można wnioskować, że motor się przegrzewa. Sprawdzić termostat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się