Krzysztof29it Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Witam .Mam pytanko odnośnie zmiany tylnych tarcz w 1.8TQ z 245 na 255.Jakiego zestawu szukać - od jakiego auta bu było PLUG&PLAY ?
GRAF Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 duzo lepsza poprawe hamowania da ci zmiana tarcz z przodu na te od S4/RS4ki albo jakies wyczynowe AP Racing, Stoptech itd, a jak chcesz miec lepszy reczny do nawrotow to zainwestuj w hydrauliczna pompe bo zmiana tarcz na wieksze nic nie da
Krzysztof29it Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 Twój pomysł niestety odpada.Dopiero co zmieniłem przednie tarcze na wiercone Zimmermany + Ferrodo DSP i jestem zadowolony z nich.Teraz pora na tył - myślę o takim samym zestawie ale przy okazji chciałbym zwiększyć średnice jeśli jest możliwość Plug&Play.Jeśli nie to wstawie oryginalny rozmiar.
staniek Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Jeśli chcesz Kolego coby wszystko było plug&play to pozostaje upgrade tylnych hebli z S4 B5 (256/22). Tutaj jakaś rzeźba z tarczami i jarzemkami z A8'em + zaciski S4 B5 http://www.audiworld.com/tech/wheel.html Pozdr
rtocki Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Ta rzeźba chyba też kolegi nie zainteresuje bo gość napisał że nawet niektóre 16" mogą nie wejść na tył wtedy - no chyba że zimówki też są na czymś większym niż seria 15"
Krzysztof29it Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 Używam tylko 16" , i latem i zimą.Ostatecznie zdecydowałem się zostawić seryjną wielkość tarcz .Za to będą wiercone .Powinno być dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się