Gorczyk Opublikowano 17 Kwietnia Opublikowano 17 Kwietnia Widzę że masz wywalony ezektor, jak to tam przerobiłeś?
BartoszSoldier Opublikowano 17 Kwietnia Autor Opublikowano 17 Kwietnia 3 godziny temu, Gorczyk napisał(a): Widzę że masz wywalony ezektor, jak to tam przerobiłeś? Mam wyrzucony eżektor, nki te pod kolektorem, sai i dv poprowadzone bezpośrednio w kolektor. Wyrwałem dosłownie wszystko, miałem takie silikonowe koreczki to wszystkie ujścia z kolektora zaślepione. Podciśnienie bezpośrednio z kolektora bez żadnego zaworka zwrotnego do pompy hamulcowej. Tip wyspawany już bez tych wyjść na sai. Estetycznie, porządek i działa tak samo a nawet lepie bo mniej miejsc do nieszczelności. 1
Gorczyk Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia No to z tym się zgodzę, wygląda mega fajnie.
BartoszSoldier Opublikowano 18 Kwietnia Autor Opublikowano 18 Kwietnia 3 godziny temu, Gorczyk napisał(a): No to z tym się zgodzę, wygląda mega fajnie. Na Audizine szczegółowo jest opisane wyrzucenie całego tego makaronu.
BartoszSoldier Opublikowano 19 Kwietnia Autor Opublikowano 19 Kwietnia Wesołych Świąt i mokrego dyngusa 3 2
BartoszSoldier Opublikowano 26 Kwietnia Autor Opublikowano 26 Kwietnia Zacząłem zgłębiać temat elektrycznej pompy wspomagania zamiast tej hydraulicznej. Ktoś może próbował u siebie albo chciałby się podzielić jakimiś informacjami?
przemolll Opublikowano 27 Kwietnia Opublikowano 27 Kwietnia W dniu 26.04.2025 o 11:23, BartoszSoldier napisał(a): Zacząłem zgłębiać temat elektrycznej pompy wspomagania zamiast tej hydraulicznej. Ktoś może próbował u siebie albo chciałby się podzielić jakimiś informacjami? Chętnie też posłucham 😀
BartoszSoldier Opublikowano 27 Kwietnia Autor Opublikowano 27 Kwietnia 8 godzin temu, przemolll napisał(a): Chętnie też posłucham 😀 Mało przetarty szlak Jest na forum jedna sztuka opisana, rozmawiałem z użytkownikiem jak wsadził pompę z volvo ale tam potrzeba oddzielnego sterownika, żeby to prawidłowo i na 100% działało. Ja się zastanawiam coś na zasadzie pompy z fabii II albo audi A1 gdzie mamy wybudzenie po alternatorze albo szczytuje prędkość i się utwardza tak jak obecnie przy servotronicu. Coś z tego będzie
Mateusz1257 Opublikowano Poniedziałek o 19:16 Opublikowano Poniedziałek o 19:16 Widziałem dziś auto na żywo w Olsztynie. Wygląda pięknie, rzuca się w oczy i widać ogrom włożonej pracy.
przemolll Opublikowano Wtorek o 18:20 Opublikowano Wtorek o 18:20 W dniu 27.04.2025 o 20:22, BartoszSoldier napisał(a): Mało przetarty szlak   Jest na forum jedna sztuka opisana, rozmawiałem z użytkownikiem jak wsadził pompę z volvo ale tam potrzeba oddzielnego sterownika, żeby to prawidłowo i na 100% działało. Ja się zastanawiam coś na zasadzie pompy z fabii II albo audi A1 gdzie mamy wybudzenie po alternatorze albo szczytuje prędkość i się utwardza tak jak obecnie przy servotronicu. Coś z tego będzie No to kabinuj chętnie zgapię 😀
BartoszSoldier Opublikowano Czwartek o 08:02 Autor Opublikowano Czwartek o 08:02 W dniu 28.04.2025 o 21:16, Mateusz1257 napisał(a): Widziałem dziś auto na żywo w Olsztynie. Wygląda pięknie, rzuca się w oczy i widać ogrom włożonej pracy. Trzeba było machać, łapać, rzucać się pod auto pewnie jechałem z rodziną ale lubię pogadać z drugim motoświrem Miałem pojawić się na Dajtkach na tym motofestiwalu w niedziele co był ale nie wszystkie elementy układanki skończone i lakier trzeba „dolizać” W lipcu chyba następna edycja, więc jest szansa W dniu 29.04.2025 o 20:20, przemolll napisał(a): No to kabinuj chętnie zgapię 😀 Brak czasu narazie bo wysyłają mnie na kurs z pracy ale z każdą myślą i „oględzinami” pod maską staje się to coraz bardziej łatwiejsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się