Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widzę że masz wywalony ezektor, jak to tam przerobiłeś?

Opublikowano
3 godziny temu, Gorczyk napisał(a):

Widzę że masz wywalony ezektor, jak to tam przerobiłeś?

Mam wyrzucony eżektor, nki te pod kolektorem, sai i dv poprowadzone bezpośrednio w kolektor. Wyrwałem dosłownie wszystko, miałem takie silikonowe koreczki to wszystkie ujścia z kolektora zaślepione. Podciśnienie bezpośrednio z kolektora bez żadnego zaworka zwrotnego do pompy hamulcowej. Tip wyspawany już bez tych wyjść na sai. 
Estetycznie, porządek i działa tak samo a nawet lepie bo mniej miejsc do nieszczelności. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

No to z tym się zgodzę, wygląda mega fajnie.

Opublikowano
3 godziny temu, Gorczyk napisał(a):

No to z tym się zgodzę, wygląda mega fajnie.

Na Audizine szczegółowo jest opisane wyrzucenie całego tego makaronu. 

Opublikowano

Dzięki 💪

Opublikowano

Wesołych Świąt i mokrego dyngusa ;)

 

 

IMG_4619.jpeg

IMG_4586.jpeg

  • Lubię to 3
  • Super 2
Opublikowano

Zacząłem zgłębiać temat elektrycznej pompy wspomagania zamiast tej hydraulicznej. Ktoś może próbował u siebie albo chciałby się podzielić jakimiś informacjami? 

Opublikowano
W dniu 26.04.2025 o 11:23, BartoszSoldier napisał(a):

Zacząłem zgłębiać temat elektrycznej pompy wspomagania zamiast tej hydraulicznej. Ktoś może próbował u siebie albo chciałby się podzielić jakimiś informacjami? 

Chętnie też posłucham 😀

Opublikowano
8 godzin temu, przemolll napisał(a):

Chętnie też posłucham 😀

Mało przetarty szlak :D 

Jest na forum jedna sztuka opisana, rozmawiałem z użytkownikiem jak wsadził pompę z volvo ale tam potrzeba oddzielnego sterownika, żeby to prawidłowo i na 100% działało. Ja się zastanawiam coś na zasadzie pompy z fabii II albo audi A1 gdzie mamy wybudzenie po alternatorze albo szczytuje prędkość i się utwardza tak jak obecnie przy servotronicu.

Coś z tego będzie :a4fan:

Opublikowano

Widziałem dziś auto na żywo w Olsztynie. Wygląda pięknie, rzuca się w oczy i widać ogrom włożonej pracy. 

Opublikowano
W dniu 27.04.2025 o 20:22, BartoszSoldier napisał(a):

Mało przetarty szlak &nbsp:D 

Jest na forum jedna sztuka opisana, rozmawiałem z użytkownikiem jak wsadził pompę z volvo ale tam potrzeba oddzielnego sterownika, żeby to prawidłowo i na 100% działało. Ja się zastanawiam coś na zasadzie pompy z fabii II albo audi A1 gdzie mamy wybudzenie po alternatorze albo szczytuje prędkość i się utwardza tak jak obecnie przy servotronicu.

Coś z tego będzie :a4fan:

No to kabinuj chętnie zgapię 😀 

 

Opublikowano
W dniu 28.04.2025 o 21:16, Mateusz1257 napisał(a):

Widziałem dziś auto na żywo w Olsztynie. Wygląda pięknie, rzuca się w oczy i widać ogrom włożonej pracy. 

Trzeba było machać, łapać, rzucać się pod auto :D pewnie jechałem z rodziną ale lubię pogadać z drugim motoświrem :a4fan:

 

Miałem pojawić się na Dajtkach na tym motofestiwalu w niedziele co był ale nie wszystkie elementy układanki skończone i lakier trzeba „dolizać” 

W lipcu chyba następna edycja, więc jest szansa :) 

 

W dniu 29.04.2025 o 20:20, przemolll napisał(a):

No to kabinuj chętnie zgapię 😀 

 

Brak czasu narazie bo wysyłają mnie na kurs z pracy ale z każdą myślą i „oględzinami” pod maską staje się to coraz bardziej łatwiejsze ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...