Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwany łańcuch w Audi A4 B7 2.0 TFSI BWE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,  kupiłem audi A4 b7 2.0 tfsi ,silnik bwe z uszkodzonym silnikiem tzn z zerwanym łańcuchem , czy ktoś  by mógł mi opisać co  by musiało być dodatkowo wymienenione przy tak dużym remoncie silnika , jakiej firmy kupić łancuch  i inne klamoty , wiem że wałki są do wymiany , części oryginalne z ASO to nawet pomijam  bo ceny bardzo duze

Opublikowano

Chyba najlepiej kupić drugi sprawny słupek

Opublikowano
5 godzin temu, marny88 napisał(a):

Chyba najlepiej kupić drugi sprawny słupek

Różnie  to bywa , kupię drugi słupek który równiez może okazać się że jest do remontu

Opublikowano

Mała aktualizacja 

Tłoki są w porządku, nie ucierpiały , na jednym jest ponoć tylko ślad od zaworu , ślad a nie uszkodzenie 

Opublikowano

Pompę oleju wymien, bo byly wadliwe albo przeróbka na taką z 1.8t.

Opublikowano
56 minut temu, przem8 napisał(a):

Pompę oleju wymien, bo byly wadliwe albo przeróbka na taką z 1.8t.

Co było z nimi nie tak że były wadliwe ,?

Opublikowano

Kolejna aktualizacja 

Mechanik zrobił mi listę części ,  które części muszą być najlepiej z ASO a które mogą być w zamienniku ?


- walki rozrządu
- kpl rozrząd pasek
- kpl rozrząd łańcuch z fazatorem
- 16 dzwigienek

- 16 popychaczy

- kieliszek pompy paliwa ( nie wiem czy ja nie mam przy moim bwe już tej wersji poprawionej )
- uszczelka pod głowicę

- Uszczelka pod kolektor ssący

- Uszczelka pod kolektor

wydechowy

- Uszczelka pod pokrywę zaworów 
-śruby głowicy 
--przyłącze wody głowicy z czujnikiem 
- świece 
- olej filtr olej Castrol 5w30

- filtr oleju

- filtr powietrza

Jeszcze nie wiem co z zaworem N205 , wymieniać w ciemno czy nie , auto jest sprowadzone z Niemiec , wcześniej  przed awarią go nie użytkowałem więc nic na tego auta nie wiem  

Opublikowano

Prosiłbym kolegów o pomoc w tym temaćie ponieważ  muszę podjąc decyzję co   robić dalej z tym autem ponieważ szanuje czas oraz miejsce na warsztacie u mechanika  

Opublikowano

- walki rozrządu                                         ASO lub KOLBENSCHMIDT
- kpl rozrząd pasek                                    CONTITECH, GATES
- kpl rozrząd łańcuch z fazatorem        ASO lub SWAG
- 16 dzwigienek                                          ASO lub INA

- 16 popychaczy                                          ASO lub INA

- kieliszek pompy                                      ASO lub INA

 

uszczelki jak i śruby głowicy najlepiej kupić w kpl. od renomowanego producenta; REINZ, ERLING, CORTECO

podobnie z filtrami; KNECHT, MANN, HENGST

 

Opublikowano

Wielkie dzięki , jeszcze dopytam , zestaw rozrządu ,ten  od strony  przodu auta ,  polecają mi firmy Bosch , czy to dobry zestaw  czy lepiej brać ten co ty polecasz ? Pytam ponieważ nie chcę żeby było na wolnych obrotach słychać pompę wody tak jak to miało miejsce przy moich 2 ostatnich autach ( był to zestaw ( INA )

Co do walków  w zamienniku  ludzie  na forach pisali że się strasznie szybko wycierają , masz na ten temat jakieś zdanie ?

Opublikowano

najlepiej oryginał... ale wiadomo cena... co do walków od kolbena też są dobrej jakości... natomiast zestawu z Boscha nie znam i nie wiem kto to dla nich robi... swag ma dobre łańcuchy z Iwisa i to można polecić... sam musisz Sobie odpowiedzieć ile chcesz na to przeznaczyć i czego oczekujesz...

Opublikowano

Jak bym miał do wymiany tylko rozrząd to bez zastanowienie biorę z ASO aczkolwiek w moim przypadku lista części jest tak długa że  psychika mi na to nie pozwala żeby wszystkie części co potrzebuje kupić w ASO więc dlatego dopytuje na forum które  części  muszę zamontować z ASO a które nogą być w dobrym zamienniku  i jakiej firmy bo wiadomo że dziś firm które produkują z masła jest mnóstwo

Opublikowano

dlatego też posłałem Ci listę z alternatywą zakupu poza ASO... wiadomo, oryginalne części (pomijając cenę) są najlepsze...

ale wybór zakupu części nie zawsze jest taki oczywisty... wartość auta jak i zasobnośc portfela mają decydujący wpływ...

zamawiaj i niech Pan mechanik "dołoży tylko staranności" i będzie OK... jeśli zajdzie konieczność wymiany zaworu N 205 

to tylko ASO... jak i większość czujników, tutaj niestety zamienniki się Nie nadają...

 

Opublikowano

I to są święte słowa ,nic dodać nic ująć 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...