Elendir Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja B6 chcę pożegnać macie namiary na jakiegoś dobrego sprzedawce B8 ?
krzysiek_f Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Na Fb szukaj: M.P. Moto Błażowa LUX-CAR Rabka RS-Mobile Wrocław Mam od tego pierwszego i jestem zadowolony.
Lovely Man Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja (edytowane) Nie kupuj za żadne pieniądze auta od handlarza ani z importu, szukaj krajowego od właściciela lub dealera audi. Jaki jest budżet na auto i jaki chcesz silnik tzn jak i gdzie będzie jezdzić, ile km w roku i jakie trasy codzienne? Edytowane 9 Maja przez Lovely Man 1
Hugo Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja 2 godziny temu, Lovely Man napisał(a): Nie kupuj za żadne pieniądze auta od handlarza ani z importu, szukaj krajowego od właściciela lub dealera audi. Jaki jest budżet na auto i jaki chcesz silnik tzn jak i gdzie będzie jezdzić, ile km w roku i jakie trasy codzienne? Bo w PL od właściciela to same igiełki? W ASO też niezłe kible się trafiają. Zresztą patrząc kto pracuje w serwisach ASO, to strach kupować auto które było tam serwisowane. Wychodzisz z założenia, że jak będą robione długie trasy to musi być diesel? 3
Lovely Man Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Tego nie napisałem Krajowe łatwiej zweryfikować, a diesel nie ma sensu przy małych przebiegach i krótkich trasach, to wszyscy wiemy 1
Azbest Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia W dniu 9.05.2025 o 16:55, Lovely Man napisał(a): Tego nie napisałem Krajowe łatwiej zweryfikować, a diesel nie ma sensu przy małych przebiegach i krótkich trasach, to wszyscy wiemy Co do aut krajowych: Syn kupił beemkę E60 z 2007 roku, silnik M57 xDrive krajową, serwisowaną przez pierwsze 8 lat, wszystko w książce, cepiku. Wziął historię serwisową i się wszystko zgadzało z książką. Przebieg niby 320 kkm, a silnik z przedmuchami, środek był ratowany, czyli malowana kiera, fotele jasna skóra też reanimowane. Tak więc przebiegu to ona miała 320, ale w 2 kołach. Cofana między przeglądami. Do tego serwis pierwszy po 29 kkm, drugi przy 58 kkm. Long Life qr** go mać.... Fakt, silnik pancerny, więc wyszło 291 KM i 621 Nm przy turbo hybrydzie i większym intercoolerze. Co do sensu posiadania diesla. Mieliśmy kiedyś Opla Signum 1.9 CDTI z 2006 roku, a jeździmy jazda mieszana 10.000 - 11.000 km rocznie. Odcinki po 20-30 km dziennie a czasami po bułki do sklepu. Przez 9 lat zrobiliśmy około 100.000 km i sprzedaliśmy koledze z przebiegiem 260 kkm. Teraz ma prawie 340 kkm i DPF na miejscu, w silniku nic nie ruszane, z tym że i on i my olej + filtry co 10 tys. km. To jest klucz do długowieczności auta!!! Szczerze to wolałbym diesla 2.0 TDI z nalotem 250 kkm niż syfiaste TFSI z takim samym nalotem. No fakt, oleju bym w TFSI nie zmieniał bo między wymianami bym dolał tyle, że wymiana by nie była konieczna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się