Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z mocą i dymieniem w Audi A4 B8 2.0 TDI CNHA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim, szukam pomocy bo brakuje mi specjalisty w okolicy.

2.0 CNHA wyrzucony DPF i wyprogramowany w sofcie Dpf, adblue i egr. Po roku czasu auto zaczęło wchodzić w tryb awaryjny i poddymiac na czarno. Wybadałem VCDS ze turbo nie ładuje. Po rozbiórce okazało się że wirnik stanął. Gość od regeneracji stwierdził że jest grubo po stronie cieplej i że chyba coś się musi tam dziać w silniku. Dolot również był zawalony sadzą. Przy wymianie turbo został dodatkowo fizycznie zaślepiony jeden egr (ten przy chlodniczce).

Nie wiem co z tym drugim? Czy jego tez zaślepiać? Ciężki do niego jest dostęp. 

Moc wróciła , ale z lagiem a w tym miejscu dalej pojawia sie czarna chmura.
Po dłuższej trasie błędy:

-P13D6 czujnik ciśnienia wew cyl. 3(niewiarygodny sygnał)
-P0299 reg cis doładowania (nieosiągnięta granica reg)
-P0101 Miernik masy powietrza G70 (niewiarygodny sygnał) 
 

Jaki obrać kierunek? Co mogę sprawdzić w VCDS żeby potwierdzic lub wykluczyć poprawną prace podzespołów? 
Może powinienem zweryfikować soft pod względem poprawności? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...