Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wycięcie otworu w osłonie (dolnej) silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Zastanawiam się nad wycięciem otworu w dolnej osłonie silnika o srednicy ok 10cm w miejscu gdzie jest miska olejowa i korek.

Wszyscy mechanicy klną na te oslony gdy przychodzi olej zmieniac ;) A niektorzy żądają większej opłaty za wymiane.

Czy to moze negatywnie skutkować na ochrone silnika przed błotem, garbami na drodze i lub utrzymywaniem temperatury?

Dzięki za ewentualne odpowiedzi. :)

Opublikowano

A potem będą klnąc że nie mają dojścia i że muszą się męczyć wycierając olej z pod osłony :thumbdown:

Opublikowano

Witam serdecznie.

Zastanawiam się nad wycięciem otworu w dolnej osłonie silnika o srednicy ok 10cm w miejscu gdzie jest miska olejowa i korek.

Wszyscy mechanicy klną na te oslony gdy przychodzi olej zmieniac ;) A niektorzy żądają większej opłaty za wymiane.

Czy to moze negatywnie skutkować na ochrone silnika przed błotem, garbami na drodze i lub utrzymywaniem temperatury?

Dzięki za ewentualne odpowiedzi. :)

zawsze można odessać :cool1:

Opublikowano

A potem będą klnąc że nie mają dojścia i że muszą się męczyć wycierając olej z pod osłony :thumbdown:

Wydaje mi sie, że gdy otwor bedzie odpowiedniej wielkosci i gdy docisnie sie oslone odpowiednio podczas pierwszego duzego chluśnięcia to nie ma szans, żeby sie coś polało na oslone - zawsze patrze im na ręce podczas wymiany, żeby wlali to co przyniosłem a nie jakieś baniakowe co leją do starych fordów.[br]Dopisany: 13 Maj 2009, 11:20_________________________________________________Co do odsysania to wszyscy wiemy, że zawsze troche szlamu pozostanie na dnie michy :blink:

Opublikowano

Zdjęcie tej osłony zajmuje chwile i potrzebny jest do tego płaski śrubokręt.Problem pojawia się wtedy kiedy chcesz to zrobić sam na ulicy.W warsztacie gdzie mają podnośnik nie stanowi to problemu.

Opublikowano

Witam serdecznie.

Zastanawiam się nad wycięciem otworu w dolnej osłonie silnika o srednicy ok 10cm w miejscu gdzie jest miska olejowa i korek.

Wszyscy mechanicy klną na te oslony gdy przychodzi olej zmieniac ;) A niektorzy żądają większej opłaty za wymiane.

Czy to moze negatywnie skutkować na ochrone silnika przed błotem, garbami na drodze i lub utrzymywaniem temperatury?

Dzięki za ewentualne odpowiedzi. :)

Przy ostatniej wymianie oleju też zastanawialem sie nad ty. otwór zrobić bezpośrednio pod korkiem. Aby nie dostawały sie brudy moze jakąś zaslepkę zastosować? Ewewntualnie zdjac osłonę , zrobić w niej otwór , który byłby zasłoniety przesuwaną 'zastawką'. Nie wiem jaki kształt ma osłona czy w tym miejscu jest płaska czy nie ... jesli płaska to mogłoby to zadzialać.

Opublikowano

Takie rozwiazanie jest w toyocie - przynajmniej w tych nowych - jest tam klapka w oslonie wlasnie do spuszczania oleju, nie trzeba sie z ustrojstwem użerac ale i tak wole audi :naughty:

Opublikowano

Wszyscy mechanicy klną na te oslony gdy przychodzi olej zmieniac ;) A niektorzy żądają większej opłaty za wymiane.

Zmień mechaników.

Każdy szanujący sie mechanik który potrafi cos zrobić a nie tylko nażerać że to ciężko i będzie drogo bez problemu i bez dodatkowych opłat wymieni ci olej. no chyba że sam chcesz to robić bez kanału lub podnośnika.

Opublikowano

Nawet jak wytniesz otwór i będziesz spuszczał olej to gdy zawieje troche wiatr to będziesz ścierał olej z całej osłony.Zrobisz jak będziesz chciał tylko czy warto :mysli:

Opublikowano

Nawet jak wytniesz otwór i będziesz spuszczał olej to gdy zawieje troche wiatr to będziesz ścierał olej z całej osłony.Zrobisz jak będziesz chciał tylko czy warto :mysli:

Raczej nie bede sie sam bawil w wymiany a juz napewno bez kanalu. Po pierwsze koszt jest niewielki a po drugie nie ma pozniej co zrobic ze starym olejem, Czasem jak jestem w polsce to tam wymieniam olej u ojca w garazu z kanalem, A mechanicy tutaj to porazka całkowita, musze patrzec im na rece żeby śrób nie pogubili, oleju nie przelali - mialem tak w przeszlosci.

Kolega z pracy robil serwis okresowy u specjalistow VW audi seat skoda i nie zamontowali dobrze filtra paliwa - lało sie po bloku, Mi z koleji ten sam "specjalistyczny zaklad" nie potrafił nawet poprawnie zamontowac tylnej lampy (uszczelka pozwijana etc)

Niewyobrażam sobie, że moglbym tym partaczom dać do naprawy np motorki klap od klimy albo coś w tym rodzaju

Porażka na max :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...