Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z Audi A4 B5 1.6 AHL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem posiadaczką audi a4b5 1.6 AHL 1997r.

Auto pali bardzo dużo - z tankowania na tankowanie coraz więcej. Podczas dodawania gazu czasem łapie muła a czasem idzie normalnie aż czasem za dobrze jak na swoj silnik.

Ostatnio miala miejsce dziwna sytuacja - po odpaleniu było słychać jakby coś tłukło strzelało pod maską. Zgasiłam auto za 3 razem odpilo (auto miewa kłopoty z odpalaniem na początku niby winny był imobilaizer - teraz mechanik mówi że już tego błędu nie ma). Po dojechaniu do domu z auta tłumikiem wyleciał olej (na bagnecie znikł). Później już olej nie leciał ale zauważyłam ubytek płynu chłodniczego i benzynę w oleju. Mocno czuć na bagnecie.  Podłączenie do komputera nic nie dało - sonda nie pokazuje błędów, przepływomierz też nie.

Więcej mechanik nie moze sprawdź ponieważ jest zablokowany komputer.

Ciśnienia 

1cyl - 14

2cyl - 13.

3cyl - 14.

4cyl - 14.

 

Opublikowano
Cytat

Auto pali bardzo dużo - z tankowania na tankowanie coraz więcej. Podczas dodawania gazu czasem łapie muła a czasem idzie normalnie aż czasem za dobrze jak na swoj silnik.

Brzmi jakby jeździło na ssaniu, sprawdziłbym odczyty z czujnika temperatury płynu chłodzącego.

 

Co do reszty co opisałaś to jakaś masakra! To jeździ jeszcze?

Opublikowano (edytowane)

Właśnie jeździ i to bardzo dobrze. Oprócz tego że czasem złapie muła przyspiesza tak jak się należy i chodzi na wszystkie gary.

Co do temperatury to wchodzi na 90 i spada rzadko kiedy trzyma 90. Przeważnie 70-80 ale cały czas się Wacha. Mechanik mówi że komputer zablokowany i nic więcej nie może zobaczyć.

Naczytałam się że jak miesza benzynę z olejem to może dojść do mikro wybuchu i samochod może się zapalić czy to prawda ?

Czytałam że nawet w nowych samochodach zdaża się benzyna w oleju podczas docierania.

Edytowane przez dominika111
Dodanie czegoś jeszcze
Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, dominika111 napisał(a):

Więcej mechanik nie moze sprawdź ponieważ jest zablokowany komputer

To zatem w jaki sposób mechanik wie że :

19 godzin temu, dominika111 napisał(a):

sonda nie pokazuje błędów, przepływomierz też nie.

skoro, bo rozumiem, że o sterownik silnika chodzi,  "komputer jest zablokowany" ?

Edytowane przez Tomnik
Opublikowano
3 godziny temu, Tomnik napisał(a):

To zatem w jaki sposób mechanik wie że :

skoro, bo rozumiem, że o sterownik silnika chodzi,  "komputer jest zablokowany" ?

Tak powiedział. Że przepływka, sonda, imo nie pokazuje błędów a dalej jak chce wejść to nie może bo komputer zablokowany. Chciałam żeby sprawdził wtryski itd powiedział że nie może bo jest zablokowane.

Opublikowano
4 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Masz LPG?

Nie. Sama benzyna.

Opublikowano
9 godzin temu, dominika111 napisał(a):

Nie. Sama benzyna.

Może trzeba spróbować innym urządzeniem diagnostycznym się podłączyć - czytaj - podjechać do innego mechanika. Najlepiej znajdź kogoś z VCDSem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...