Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z kopceniem podczas przyspieszania w Audi A4 B7 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W swojej B7 wymieniałem silnik następnie robiłem różne rzeczy jak wymiana wężyków i td. Po jakimś czasie pojawił się problem z dymieniem. 

Najpierw strasznie kopcilo na postoju że nie było nic widać w wstecznym lusterku.

Wymieniłem pompowtryskiwaczy po regeneracji po czym problem częściowo został rozwiązany. Zostal tylko czarno-szary dym przy gwałtownym przyszpieszeniu ale też tylko po tym jak auto przejedzie 5-10 km po mieście.

Zacząłem wymieniać po kolei czujniki map, różnicy cisnien spalin, pokrywa zaworów (nowy oryginal),sprawdziłem dolot,vacum też sprawdzony,turbina po regeneracji, n75 nowy następnie zamieniłem wtryski znów na nowe od Boscha. 

Doszedłem do momentu gdzie auto wyrzuca szary dym podczas tylko buta w podłodze i to nie zawsze ( musi być odstęp parę minut żeby znów on się pojawil). Jest szansa że po ostatniej wymiany czujnika różnicy spalin dpf się czysci od syfu?? I jak rozwiązać ten problem . Dziękuję za każdą odpowiedź 

 

Opublikowano

Pojedź do kogoś na wymuszenie procedury czyszczenia DPF, jeżeli nie pomoże to zostaje kwestia prania go.

Opublikowano
19 godzin temu, Langista napisał(a):

Pojedź do kogoś na wymuszenie procedury czyszczenia DPF, jeżeli nie pomoże to zostaje kwestia prania go.

Przed wymiana silnika dawałem dpf na pranie i jednocześnie turbinę.  Prawda mówiąc turbinę dawałem jeszcze 2 razy po tym...

Właśnie nie mogę ogarnąć dlaczego on tak często się wypala i czasami kopci. Wystarczy że cały tydzień żona jeździ do żłobka i z powrotem.  Odrazu kontrolka, podwyższone obroty i trzeba jechać po za miasto zrobić koło 30 km i jest ok

Opublikowano

A jakie masz wartości w sterowniku jeżeli chodzi o wypełnienie sądzą? Na DPF @Muskel1 się zna to oceni w wolnej chwili co tam masz.

Opublikowano
3 godziny temu, Langista napisał(a):

A jakie masz wartości w sterowniku jeżeli chodzi o wypełnienie sądzą? Na DPF @Muskel1 się zna to oceni w wolnej chwili co tam masz.

Dziwna sprawa. Raz miałem zapełniony na 54% po wypalaniu (koło 20 min) zostało tylko 6% i nagle po parę km wskoczyło na 30 parę %. Nie mogę zrozumieć dlaczego on tak szybko zapycha się. Pewnie to i będzie przyczyna dymieniem przy przyszpieszeniu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...