Kacper000 Opublikowano wczoraj o 16:41 Opublikowano wczoraj o 16:41 (edytowane) Witam mam mały wyciek oleju dosłownie kropla na kilka godzin na postoju.Wyciek ten sączy się na łączeniu węża do turbiny a dokładnie na wydmuchu doładowania z turbo. Widać na wężu sączenie a gdy zostawię na kilka godzin spada kropla.Czy ten typ tak ma ? Dzieje się to na rozgrzanym silniku Edytowane wczoraj o 16:43 przez Kacper000
RaThek Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Świadczy to o pewnym zużyciu turbiny oraz o braku szczelności układu dolotowego w tym miejscu. Po zimnej stronie raczej obudowy turbin nie pękają. Jak to jest faktycznie kropla na godzinę to możesz spróbować wymienić tą rurę albo dociągnąć / wymienić opaskę zaciskową. Większy wyciek zawali Ci intercooler. Generalnie ja bym obejrzał cały dolot w jakim jest stanie, sprawdź czy turbina ma jeszcze łopatki i czy nie jeżdżą już po obudowie. Auto ma już swoje lata więc zużycie w tych miejscach jest już bardzo prawdopodobne.
Kacper000 Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu 6 godzin temu, RaThek napisał(a): Świadczy to o pewnym zużyciu turbiny oraz o braku szczelności układu dolotowego w tym miejscu. Po zimnej stronie raczej obudowy turbin nie pękają. Jak to jest faktycznie kropla na godzinę to możesz spróbować wymienić tą rurę albo dociągnąć / wymienić opaskę zaciskową. Większy wyciek zawali Ci intercooler. Generalnie ja bym obejrzał cały dolot w jakim jest stanie, sprawdź czy turbina ma jeszcze łopatki i czy nie jeżdżą już po obudowie. Auto ma już swoje lata więc zużycie w tych miejscach jest już bardzo prawdopodobne. Dzięki za pomoc sprawdzałem luz od strony tipa lecz jest w normie z tego co mi wiadomo te turbo było regenerowane
przem8 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) 18 godzin temu, Kacper000 napisał(a): postoju.Wyciek ten sączy się na łączeniu węża do turbiny a dokładnie na wydmuchu doładowania Jedno drugiemu zaprzecza. Wydmuch czyli na wyjściu, a tam masz łączenie z katem. Z tego co piszesz to na wejściu cieknie na łączeniu tipa z turbo, a tam powinno byc sucho. Edytowane 5 godzin temu przez przem8
Lovely Man Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Regeneracja turbin w większości przypadków pozostawia wiele do życzenia bo robią po taniości, zamiast wymienić cały środek, więc później puszcza olej do intercoolera
pelonek1 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Do 1,8 T polecam turbo z firmy Nissens. Mam od roku, z 30 k km przejechane i ma się dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się