Kacper000 Opublikowano Piątek o 16:41 Opublikowano Piątek o 16:41 (edytowane) Witam mam mały wyciek oleju dosłownie kropla na kilka godzin na postoju.Wyciek ten sączy się na łączeniu węża do turbiny a dokładnie na wydmuchu doładowania z turbo. Widać na wężu sączenie a gdy zostawię na kilka godzin spada kropla.Czy ten typ tak ma ? Dzieje się to na rozgrzanym silniku Edytowane Piątek o 16:43 przez Kacper000
RaThek Opublikowano wczoraj o 01:38 Opublikowano wczoraj o 01:38 Świadczy to o pewnym zużyciu turbiny oraz o braku szczelności układu dolotowego w tym miejscu. Po zimnej stronie raczej obudowy turbin nie pękają. Jak to jest faktycznie kropla na godzinę to możesz spróbować wymienić tą rurę albo dociągnąć / wymienić opaskę zaciskową. Większy wyciek zawali Ci intercooler. Generalnie ja bym obejrzał cały dolot w jakim jest stanie, sprawdź czy turbina ma jeszcze łopatki i czy nie jeżdżą już po obudowie. Auto ma już swoje lata więc zużycie w tych miejscach jest już bardzo prawdopodobne.
Kacper000 Opublikowano wczoraj o 08:18 Autor Opublikowano wczoraj o 08:18 6 godzin temu, RaThek napisał(a): Świadczy to o pewnym zużyciu turbiny oraz o braku szczelności układu dolotowego w tym miejscu. Po zimnej stronie raczej obudowy turbin nie pękają. Jak to jest faktycznie kropla na godzinę to możesz spróbować wymienić tą rurę albo dociągnąć / wymienić opaskę zaciskową. Większy wyciek zawali Ci intercooler. Generalnie ja bym obejrzał cały dolot w jakim jest stanie, sprawdź czy turbina ma jeszcze łopatki i czy nie jeżdżą już po obudowie. Auto ma już swoje lata więc zużycie w tych miejscach jest już bardzo prawdopodobne. Dzięki za pomoc sprawdzałem luz od strony tipa lecz jest w normie z tego co mi wiadomo te turbo było regenerowane
przem8 Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu (edytowane) 18 godzin temu, Kacper000 napisał(a): postoju.Wyciek ten sączy się na łączeniu węża do turbiny a dokładnie na wydmuchu doładowania Jedno drugiemu zaprzecza. Wydmuch czyli na wyjściu, a tam masz łączenie z katem. Z tego co piszesz to na wejściu cieknie na łączeniu tipa z turbo, a tam powinno byc sucho. Edytowane 22 godziny temu przez przem8
Lovely Man Opublikowano 22 godziny temu Opublikowano 22 godziny temu Regeneracja turbin w większości przypadków pozostawia wiele do życzenia bo robią po taniości, zamiast wymienić cały środek, więc później puszcza olej do intercoolera
pelonek1 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Do 1,8 T polecam turbo z firmy Nissens. Mam od roku, z 30 k km przejechane i ma się dobrze.
Kacper000 Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu 19 godzin temu, RaThek napisał(a): Mam 200km wstawiony IC z turboworks wtryski BEX i wyciek nie jest od strony tipa, wyciek jest od strony tej rury od turbo co dmucha powietrze już do intercoolera wyciek jest centralnie na gumowej rurce którą zaciska się opaskami.Na zdjęciu zaznaczyłem gdzie
Kacper000 Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu 19 godzin temu, RaThek napisał(a): Mam 200km wstawiony IC z turboworks wtryski BEX i wyciek nie jest od strony tipa, wyciek jest od strony tej rury od turbo co dmucha powietrze już do intercoolera wyciek jest centralnie na gumowej rurce którą zaciska się opaskami.Na zdjęciu zaznaczyłem gdzie Dodam że rozbierałem kolektor ponieważ wymieniałem uszczelkę podstawy filtra oleju i kolektor i rury nie były jakoś mega ubrudzone olejem tylko delikatny nalocik wiadomo turbo zawsze coś puści może kwestia dokręcenia mocniej opaski?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się