Patrykj Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Witam tak jak w tytule Auto niedawno było u mechanika, w miarę świeży zakup. Wg poprzedniego właściciela rozrząd zrobiony 20k km temu. Podczas wizyty wymieniono pompę vacuum, pompę wody, świece, świeże filtry i olej castrol 5w30. Auto trochę hałasowało, wg mechanika wałek rozrządu, ale jeszcze do przeżycia i możemy to zostawić wg niego do przyszłego roku albo i dłużej. Wymieniono też pompę wysokiego ciśnienia bo wg mechanika ona też bardzo mocno hałasowała (prawdopodobnie założona z innego silnika?), założono używkę z golfa V GTI. Autko przejechało ok 100km i zaczęło sypać błędem p0341, tylko poniżej 2k obrotów, wyczuwalne wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach, miganie kontrolki epc. Wymieniono podporę wałka rozrządu, zawór zmiennych faz i magnes. Bez poprawy. Po odłączeniu wtyczki od magnesu zapłon nie wypada, wszystko jest w miarę ok. Samochód wrócił do mechanika, zmierzył ciśnienie oleju cyt. na jałowym nie ma prawie w ogóle, na wyższych obrotach ok 1.5 bar. Auto nie wali błędem od ciśnienia oleju, żadnej kontrolki. W VCDSie synchronizacja rozrządu i praca wałka w normie. Szukam trochę pomysłu też na własną rękę. Wymieniać pompę oleju, wałki balansujące, wałek rozrządu? Mechanik stwierdził, że silnik od razu do remontu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się