szalonyharry Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Witam Pacjent to a4 b7 1.9 bke , (problemów miał parę zwłaszcza z słabym dołem , zrobione ,sprawdzone wszystko i dalej jeździ jak jeździ XD ) turbo wsadzone od 2.0 tdi 140 chip zrobiony na 144km/335Nm, zastanawiam się nad wsadzeniem Pd od 2.0 8v te z oznaczeniem BJ . Z tego co znalazłem w necie to raczej powinno to jeździć , Bipy takie same . No i teraz najważniejsze pytanie czy wydajniejsze wtryski mogą poprawić dolny zakres obrotów i szybsze wstawanie turba(niby więcej paliwa to więcej spalin ) ? Drugie pytanie , jakie pompki ? czy szukać używek czy po regeneracji ? (cena przez poł ) Pewnie trzeba będzie od nowa stroic? Zastanawiam się też nad dodatkowym Intercoolerem , w gorące dni tak jak by mu więcej brakowało XD , i teraz czy fmic czy dołozyć prawy Ic co wychodzi korzystniej ? W wolnej chwili mogę dodać logi to je ocenicie czy wszystko jest ok , bo to troszkę denerwujace jak się jedzie zwłaszcza pod góre i auto się nie zbiera z dołu albo jak się odpusci gaz (cały )i obroty zlecą na dół to turbo ma problem z rozkręceniem(i jedynie redukcja na niższy bieg) . Ale jak się dobrze operuje gazem i nie pozwoli turbinie zejść z obrotów to pod górę na 5 z 1600 to czuje że wstaje i przyśpiesza (cały czas trzymasz letko gaz )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się