Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze wspomaganiem w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem wczoraj zapaliła mi sie kontrolka pomarańczowa kierownica z wykrzyknikiem i wspomaganie zaczęło dziwnie działać da sie jechać ale... I najgorzej bo jestem poza Polską i moja prośba co mogę sam sprawdzic (naprawic) zbiorniczka nie ma z plynem od spomagania przynajmniej go nie widzę moje audi to A4 B8 2tdi avant z 2012 r.

Opublikowano

Diagnozowanie zaczynamy od podpięcia auta pod urządzenie diagnostyczne, wykonanie pełnego auto-scanu i wrzucenie go tutaj na forum.

Nie masz zbiorniczka, bo w polifcie wspomaganie jest elektro-mechaniczne, a nie hydrauliczne.

Sprawdź wszystkie bezpieczniki, szczególnie te przy terminalu zacisku 30 pod maska.

Opublikowano
1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Diagnozowanie zaczynamy od podpięcia auta pod urządzenie diagnostyczne, wykonanie pełnego auto-scanu i wrzucenie go tutaj na forum.

Nie masz zbiorniczka, bo w polifcie wspomaganie jest elektro-mechaniczne, a nie hydrauliczne.

Sprawdź wszystkie bezpieczniki, szczególnie te przy terminalu zacisku 30 pod maska.

A gdzie one sa ?

Opublikowano

Pod maską w podszybiu kierowcy, bezpiecznik albo SB 10 albo SB 15 (w zależności od silnika).

Screenshot(586).png.f0f7271f4b7d86f40cff1cec27cd11d0.png

 


Sprawdź także główny bezpiecznik płytkowy S206  (numer 3 na poniższym rysunku).

Screenshot(587).png.8c674e623514393375fdb314fa743f40.png

Opublikowano
12 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Pod maską w podszybiu kierowcy, bezpiecznik albo SB 10 albo SB 15 (w zależności od silnika).

Screenshot(586).png.f0f7271f4b7d86f40cff1cec27cd11d0.png

 


Sprawdź także główny bezpiecznik płytkowy S206  (numer 3 na poniższym rysunku).

Screenshot(587).png.8c674e623514393375fdb314fa743f40.png

Zobaczę teraz to juz zapaliła sie kontrolka kierownicy na czerwono i zblokowało cos

Opublikowano

 Nie obejdzie się od podpięcia auta pod urządzenie diagnostyczne, wykonanie pełnego auto-scanu i wrzucenie go tutaj na forum.

Opublikowano
21 minut temu, Muskel1 napisał(a):

 Nie obejdzie się od podpięcia auta pod urządzenie diagnostyczne, wykonanie pełnego auto-scanu i wrzucenie go tutaj na forum.

Jeszcze zobaczę czy jest napięcie na akumulator bo może alternator padł?

Opublikowano

Sprawdź ale gdyby nie było ładowania, miałbyś komunikat.

Możliwe też, że ładowanie jest na alternatorze ale poprzez skorodowane przewody, co jest dość częstą przypadłością w tym modelu, masz spadek napięcia i do sterowników dociera za niskie napięcie. 

Opublikowano

Sprawdziłem bezpieczniki płytkowe da dobre napięcie na akumulatorze tez ale nie wiem gdzie te pod maska sa

Opublikowano
Teraz, grzesiek25lub napisał(a):

Sprawdziłem bezpieczniki płytkowe da dobre napięcie na akumulatorze tez ale nie wiem gdzie te pod maska sa

 

20250812_161759.jpg

20250812_160821.jpg

Opublikowano
3 minuty temu, grzesiek25lub napisał(a):

 

20250812_161759.jpg

20250812_160821.jpg

20250812_160316.thumb.jpg.c93a9e7af3e07ec8cba2b4e4a8e5d9d7.jpg

Opublikowano

Pod zbiorniczniem.

Screenshot(78).png.6f5de835b79a9ca7e930ddc795055ae6.png

Opublikowano
14 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Pod zbiorniczniem.

Screenshot(78).png.6f5de835b79a9ca7e930ddc795055ae6.png

Tak sie domyślałem a powiedz mi jest prawdopodobne ze biezpiecznik jest spalony jak sie najpierw zapaliła kontrolka kierownicy pomarańczowa a później czerwona i padło wspomaganie czy raczej to juz pompa padła 

Opublikowano

Tak jak wyżej już 2 x napisałem, bez pełnego auto-scanu możemy wróżyć co jest przyczyną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...