grzesiek25lub Opublikowano Poniedziałek o 13:12 Opublikowano Poniedziałek o 13:12 Witam mam problem wczoraj zapaliła mi sie kontrolka pomarańczowa kierownica z wykrzyknikiem i wspomaganie zaczęło dziwnie działać da sie jechać ale... I najgorzej bo jestem poza Polską i moja prośba co mogę sam sprawdzic (naprawic) zbiorniczka nie ma z plynem od spomagania przynajmniej go nie widzę moje audi to A4 B8 2tdi avant z 2012 r.
Muskel1 Opublikowano Poniedziałek o 13:36 Opublikowano Poniedziałek o 13:36 Diagnozowanie zaczynamy od podpięcia auta pod urządzenie diagnostyczne, wykonanie pełnego auto-scanu i wrzucenie go tutaj na forum. Nie masz zbiorniczka, bo w polifcie wspomaganie jest elektro-mechaniczne, a nie hydrauliczne. Sprawdź wszystkie bezpieczniki, szczególnie te przy terminalu zacisku 30 pod maska.
grzesiek25lub Opublikowano Poniedziałek o 15:24 Autor Opublikowano Poniedziałek o 15:24 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Diagnozowanie zaczynamy od podpięcia auta pod urządzenie diagnostyczne, wykonanie pełnego auto-scanu i wrzucenie go tutaj na forum. Nie masz zbiorniczka, bo w polifcie wspomaganie jest elektro-mechaniczne, a nie hydrauliczne. Sprawdź wszystkie bezpieczniki, szczególnie te przy terminalu zacisku 30 pod maska. A gdzie one sa ?
Muskel1 Opublikowano Poniedziałek o 19:35 Opublikowano Poniedziałek o 19:35 Pod maską w podszybiu kierowcy, bezpiecznik albo SB 10 albo SB 15 (w zależności od silnika). Sprawdź także główny bezpiecznik płytkowy S206 (numer 3 na poniższym rysunku).
grzesiek25lub Opublikowano Wtorek o 08:19 Autor Opublikowano Wtorek o 08:19 12 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Pod maską w podszybiu kierowcy, bezpiecznik albo SB 10 albo SB 15 (w zależności od silnika). Sprawdź także główny bezpiecznik płytkowy S206 (numer 3 na poniższym rysunku). Zobaczę teraz to juz zapaliła sie kontrolka kierownicy na czerwono i zblokowało cos
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 08:43 Opublikowano Wtorek o 08:43 Nie obejdzie się od podpięcia auta pod urządzenie diagnostyczne, wykonanie pełnego auto-scanu i wrzucenie go tutaj na forum.
grzesiek25lub Opublikowano Wtorek o 09:05 Autor Opublikowano Wtorek o 09:05 21 minut temu, Muskel1 napisał(a): Nie obejdzie się od podpięcia auta pod urządzenie diagnostyczne, wykonanie pełnego auto-scanu i wrzucenie go tutaj na forum. Jeszcze zobaczę czy jest napięcie na akumulator bo może alternator padł?
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 09:10 Opublikowano Wtorek o 09:10 Sprawdź ale gdyby nie było ładowania, miałbyś komunikat. Możliwe też, że ładowanie jest na alternatorze ale poprzez skorodowane przewody, co jest dość częstą przypadłością w tym modelu, masz spadek napięcia i do sterowników dociera za niskie napięcie.
grzesiek25lub Opublikowano Wtorek o 14:39 Autor Opublikowano Wtorek o 14:39 Sprawdziłem bezpieczniki płytkowe da dobre napięcie na akumulatorze tez ale nie wiem gdzie te pod maska sa
grzesiek25lub Opublikowano Wtorek o 14:39 Autor Opublikowano Wtorek o 14:39 Teraz, grzesiek25lub napisał(a): Sprawdziłem bezpieczniki płytkowe da dobre napięcie na akumulatorze tez ale nie wiem gdzie te pod maska sa
grzesiek25lub Opublikowano Wtorek o 14:44 Autor Opublikowano Wtorek o 14:44 3 minuty temu, grzesiek25lub napisał(a):
grzesiek25lub Opublikowano Wtorek o 15:37 Autor Opublikowano Wtorek o 15:37 14 minut temu, Muskel1 napisał(a): Pod zbiorniczniem. Tak sie domyślałem a powiedz mi jest prawdopodobne ze biezpiecznik jest spalony jak sie najpierw zapaliła kontrolka kierownicy pomarańczowa a później czerwona i padło wspomaganie czy raczej to juz pompa padła
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 16:12 Opublikowano Wtorek o 16:12 Tak jak wyżej już 2 x napisałem, bez pełnego auto-scanu możemy wróżyć co jest przyczyną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się