Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P0299 w Audi A4 B9 2.0 TDI DETA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jakoś spotkał się z takim błędem? Dodam, że turbo zostało zregenerowane jakieś 20tys km temu. 

Messenger_creation_38F1A577-F07A-4D68-9801-0B03F8D30107.jpeg

Messenger_creation_3884C688-E6BB-4F22-AE07-9AAD37B3CEC9.jpeg

Messenger_creation_2A1778CE-EC3D-4A3D-B3CC-81BFF91DCD27.jpeg

Messenger_creation_424382E8-C135-48E9-8498-DA6A8548FEDF.jpeg

Opublikowano

Kto robił program i zadał 1,8 Bar doładowania? Żadna regenerowana turbinka tego nie osiągnie.

Opublikowano
21 minut temu, Langista napisał(a):

Kto robił program i zadał 1,8 Bar doładowania? Żadna regenerowana turbinka tego nie osiągnie.

Tuner robił mi już nie jedno auto i z żadnym nie miałem problemu... Soft wracał do serii i był ten sam błąd.... Więc soft nie ma nic z tym wspólnego.... 

Opublikowano (edytowane)

Bo żadna turbawka po regeneracji nie osiągnie zadanego ciśnienia. Dzisiaj są zbyt słabej jakości części + ludzie robią to na sztukę, byle mieć hajs. Nikt nie spuszcza się nad dobrym dopasowaniem wirnika do muszli, stąd duża rozbieżność zadanego ciśnienia a osiągniętego. Na jaką moc masz tą mapę? Na oryginalnej jakie doładowanie była w stanie dać ta turbina? Ogólnie można to doprowadzić do stanu : dokręcać śrubę ograniczającą wastegate ale to katorżnicza robota na aucie, bo dojście do niej jest zerowe.

 

 

Teraz jeszcze dwie sprawy : DPF jakie ma wartości? Przytkany też będzie ograniczać pracę turbo, kopci na czarno?

Edytowane przez Langista

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...