Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdzeń z K04-064 do turbosprężarki w Audi A4 B6 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy to dobry pomysł zrobić hybrydę z 1.8t BFB i wstawić rdzeń z turbo k04-064?

Opublikowano (edytowane)

W jaką moc celujesz?

Edytowane przez george
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, george napisał(a):

W jaką moc celujesz?

Około 250-260km intercooler,downpipe,wtryski mam z bex ale zmienie na bam,wstawię tipa sztywnego.Aktualnie mam 200km 308nm.I i interesuje mnie jeszcze zmiana pompy paliwa na 2.0tfsi czy pasuje p&p?

Edytowane przez Kacper000
Opublikowano
4 godziny temu, Kacper000 napisał(a):

Około 250-260km intercooler,downpipe,wtryski mam z bex ale zmienie na bam,wstawię tipa sztywnego.Aktualnie mam 200km 308nm.I i interesuje mnie jeszcze zmiana pompy paliwa na 2.0tfsi czy pasuje p&p?

Przy sprawnej pompie paliwa zrobi spokojnie te 250-260 KM. Co do turba, to 250-260 KM to taka granica opłacalności hybrydy K03, powyżej tego przedziału oryginalne K04-064. Wtryski na pewno do zmiany na 440 cc z Volvo 2,5 T.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...