Kacper000 Opublikowano wczoraj o 08:22 Opublikowano wczoraj o 08:22 Witam czy to dobry pomysł zrobić hybrydę z 1.8t BFB i wstawić rdzeń z turbo k04-064?
george Opublikowano wczoraj o 09:58 Opublikowano wczoraj o 09:58 (edytowane) W jaką moc celujesz? Edytowane wczoraj o 10:00 przez george
Kacper000 Opublikowano 23 godziny temu Autor Opublikowano 23 godziny temu (edytowane) 2 godziny temu, george napisał(a): W jaką moc celujesz? Około 250-260km intercooler,downpipe,wtryski mam z bex ale zmienie na bam,wstawię tipa sztywnego.Aktualnie mam 200km 308nm.I i interesuje mnie jeszcze zmiana pompy paliwa na 2.0tfsi czy pasuje p&p? Edytowane 23 godziny temu przez Kacper000
george Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu 4 godziny temu, Kacper000 napisał(a): Około 250-260km intercooler,downpipe,wtryski mam z bex ale zmienie na bam,wstawię tipa sztywnego.Aktualnie mam 200km 308nm.I i interesuje mnie jeszcze zmiana pompy paliwa na 2.0tfsi czy pasuje p&p? Przy sprawnej pompie paliwa zrobi spokojnie te 250-260 KM. Co do turba, to 250-260 KM to taka granica opłacalności hybrydy K03, powyżej tego przedziału oryginalne K04-064. Wtryski na pewno do zmiany na 440 cc z Volvo 2,5 T.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się