Kacper000 Opublikowano Niedziela o 08:22 Opublikowano Niedziela o 08:22 Witam czy to dobry pomysł zrobić hybrydę z 1.8t BFB i wstawić rdzeń z turbo k04-064?
george Opublikowano Niedziela o 09:58 Opublikowano Niedziela o 09:58 (edytowane) W jaką moc celujesz? Edytowane Niedziela o 10:00 przez george
Kacper000 Opublikowano Niedziela o 12:08 Autor Opublikowano Niedziela o 12:08 (edytowane) 2 godziny temu, george napisał(a): W jaką moc celujesz? Około 250-260km intercooler,downpipe,wtryski mam z bex ale zmienie na bam,wstawię tipa sztywnego.Aktualnie mam 200km 308nm.I i interesuje mnie jeszcze zmiana pompy paliwa na 2.0tfsi czy pasuje p&p? Edytowane Niedziela o 12:11 przez Kacper000
george Opublikowano Niedziela o 16:12 Opublikowano Niedziela o 16:12 4 godziny temu, Kacper000 napisał(a): Około 250-260km intercooler,downpipe,wtryski mam z bex ale zmienie na bam,wstawię tipa sztywnego.Aktualnie mam 200km 308nm.I i interesuje mnie jeszcze zmiana pompy paliwa na 2.0tfsi czy pasuje p&p? Przy sprawnej pompie paliwa zrobi spokojnie te 250-260 KM. Co do turba, to 250-260 KM to taka granica opłacalności hybrydy K03, powyżej tego przedziału oryginalne K04-064. Wtryski na pewno do zmiany na 440 cc z Volvo 2,5 T.
Kacper000 Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu 20 godzin temu, george napisał(a): Przy sprawnej pompie paliwa zrobi spokojnie te 250-260 KM. Co do turba, to 250-260 KM to taka granica opłacalności hybrydy K03, powyżej tego przedziału oryginalne K04-064. Wtryski na pewno do zmiany na 440 cc z Volvo 2,5 T. A jak wstawię do k03 rdzeń z k04-064?
Kacper000 Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu Teraz, Kacper000 napisał(a): A jak wstawię do k03 rdzeń z k04-064? Montaż k04-064 troszkę jest drogi bo jeszcze części adapter żeby ją dać do głowicy,węże i robią się kwoty 😕 i chyba nawet inny dp niż do k03
Kacper000 Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu Teraz, Kacper000 napisał(a): Montaż k04-064 troszkę jest drogi bo jeszcze części adapter żeby ją dać do głowicy,węże i robią się kwoty 😕 i chyba nawet inny dp niż do k03 A oscyluje tak 250-260km żeby nie kuc silnika
Kacper000 Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu 3 minuty temu, Kacper000 napisał(a): A oscyluje tak 250-260km żeby nie kuc silnika A co do tych wtrysków z Volvo pasują p&p?
george Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Zaznacz fragment i cytuj, niepotrzebnie rozwlekają temat nowe posty. 3 godziny temu, Kacper000 napisał(a): A jak wstawię do k03 rdzeń z k04-064? Zostawiłbym to osobie, która zajmuje się przeróbką turbiny tj. dobór rdzenia. K04-064 jest większą turbosprężarką i dostosowaną do innej budowy. 3 godziny temu, Kacper000 napisał(a): Montaż k04-064 troszkę jest drogi bo jeszcze części adapter żeby ją dać do głowicy,węże i robią się kwoty 😕 i chyba nawet inny dp niż do k03 To prawda, jest niestety dużo przeróbek. 3 godziny temu, Kacper000 napisał(a): A oscyluje tak 250-260km żeby nie kuc silnika Ważniejszy jest moment obrotowy i to jak tuner go poprowadzi. 3 godziny temu, Kacper000 napisał(a): A co do tych wtrysków z Volvo pasują p&p? Tak.
Kacper000 Opublikowano 9 godzin temu Autor Opublikowano 9 godzin temu 5 godzin temu, george napisał(a): Zaznacz fragment i cytuj, niepotrzebnie rozwlekają temat nowe posty. Zostawiłbym to osobie, która zajmuje się przeróbką turbiny tj. dobór rdzenia. K04-064 jest większą turbosprężarką i dostosowaną do innej budowy. To prawda, jest niestety dużo przeróbek. Ważniejszy jest moment obrotowy i to jak tuner go poprowadzi. Tak. Dzięki bardzo za pomoc a co do turbo jest na stronie hybryda turbo expert z potencjałem do 310km
Kacper000 Opublikowano 9 godzin temu Autor Opublikowano 9 godzin temu (edytowane) Teraz, Kacper000 napisał(a): Dzięki bardzo za pomoc a co do turbo jest na stronie hybryda turbo expert z potencjałem do 310km Jestem ciekawy czy lepiej wtedy wstaje bardziej od dolu przy hybrydzie Edytowane 9 godzin temu przez Kacper000
george Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 6 godzin temu, Kacper000 napisał(a): Dzięki bardzo za pomoc a co do turbo jest na stronie hybryda turbo expert z potencjałem do 310km 310 KM na K03 można wsadzić sobie między bajki. 300 KM w dosłownie pojedynczych przypadkach i to na jeden przejazd, bo zrobi się cieplej i moc dół. Na K03 270-280 KM to maksimum, a realnie 26x KM. Pamiętajmy, że silniki są w różnej kondycji, więc mogą być różne wyniki.
Kacper000 Opublikowano 58 minut temu Autor Opublikowano 58 minut temu 2 godziny temu, george napisał(a): 310 KM na K03 można wsadzić sobie między bajki. 300 KM w dosłownie pojedynczych przypadkach i to na jeden przejazd, bo zrobi się cieplej i moc dół. Na K03 270-280 KM to maksimum, a realnie 26x KM. Pamiętajmy, że silniki są w różnej kondycji, więc mogą być różne wyniki. To co zrobić z turbo jakie wsadzić ?
przem8 Opublikowano 25 minut temu Opublikowano 25 minut temu Do 260 KM wystarczy dobra hybryda. Wtedy wstaje dobrze i górę też trzyma jako tako żywotność w zależności jak się trafi. U mnie po 50tys przebiegu były już luzy na wirniku ale jeszcze dawała radę.
Kacper000 Opublikowano 14 minut temu Autor Opublikowano 14 minut temu 9 minut temu, przem8 napisał(a): Do 260 KM wystarczy dobra hybryda. Wtedy wstaje dobrze i górę też trzyma jako tako żywotność w zależności jak się trafi. U mnie po 50tys przebiegu były już luzy na wirniku ale jeszcze dawała radę. Bo i tak będę zmuszony zmienic turbo i tak a jak będę miał okazję to szkoda jej nie wykorzystać i nie wstawić hybrydy 😸 zostanie montaż tych wtrysków z Volvo i pompy paliwa z 2.0 tfsi no i przelocik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się