Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdzeń z K04-064 do turbosprężarki w Audi A4 B6 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy to dobry pomysł zrobić hybrydę z 1.8t BFB i wstawić rdzeń z turbo k04-064?

Opublikowano (edytowane)

W jaką moc celujesz?

Edytowane przez george
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, george napisał(a):

W jaką moc celujesz?

Około 250-260km intercooler,downpipe,wtryski mam z bex ale zmienie na bam,wstawię tipa sztywnego.Aktualnie mam 200km 308nm.I i interesuje mnie jeszcze zmiana pompy paliwa na 2.0tfsi czy pasuje p&p?

Edytowane przez Kacper000
Opublikowano
4 godziny temu, Kacper000 napisał(a):

Około 250-260km intercooler,downpipe,wtryski mam z bex ale zmienie na bam,wstawię tipa sztywnego.Aktualnie mam 200km 308nm.I i interesuje mnie jeszcze zmiana pompy paliwa na 2.0tfsi czy pasuje p&p?

Przy sprawnej pompie paliwa zrobi spokojnie te 250-260 KM. Co do turba, to 250-260 KM to taka granica opłacalności hybrydy K03, powyżej tego przedziału oryginalne K04-064. Wtryski na pewno do zmiany na 440 cc z Volvo 2,5 T.

Opublikowano
20 godzin temu, george napisał(a):

Przy sprawnej pompie paliwa zrobi spokojnie te 250-260 KM. Co do turba, to 250-260 KM to taka granica opłacalności hybrydy K03, powyżej tego przedziału oryginalne K04-064. Wtryski na pewno do zmiany na 440 cc z Volvo 2,5 T.

A jak wstawię do k03 rdzeń z k04-064?

Opublikowano
Teraz, Kacper000 napisał(a):

A jak wstawię do k03 rdzeń z k04-064?

Montaż k04-064 troszkę jest drogi bo jeszcze części adapter żeby ją dać do głowicy,węże i robią się kwoty 😕 i chyba nawet inny dp niż do k03

Opublikowano
Teraz, Kacper000 napisał(a):

Montaż k04-064 troszkę jest drogi bo jeszcze części adapter żeby ją dać do głowicy,węże i robią się kwoty 😕 i chyba nawet inny dp niż do k03

A oscyluje tak 250-260km żeby nie kuc silnika 

Opublikowano
3 minuty temu, Kacper000 napisał(a):

A oscyluje tak 250-260km żeby nie kuc silnika 

A co do tych wtrysków z Volvo pasują p&p?

Opublikowano

Zaznacz fragment i cytuj, niepotrzebnie rozwlekają temat nowe posty.

3 godziny temu, Kacper000 napisał(a):

A jak wstawię do k03 rdzeń z k04-064?

Zostawiłbym to osobie, która zajmuje się przeróbką turbiny tj. dobór rdzenia. K04-064 jest większą turbosprężarką i dostosowaną do innej budowy.

3 godziny temu, Kacper000 napisał(a):

Montaż k04-064 troszkę jest drogi bo jeszcze części adapter żeby ją dać do głowicy,węże i robią się kwoty 😕 i chyba nawet inny dp niż do k03

To prawda, jest niestety dużo przeróbek.

3 godziny temu, Kacper000 napisał(a):

A oscyluje tak 250-260km żeby nie kuc silnika 

Ważniejszy jest moment obrotowy i to jak tuner go poprowadzi.

3 godziny temu, Kacper000 napisał(a):

A co do tych wtrysków z Volvo pasują p&p?

Tak. 

Opublikowano
5 godzin temu, george napisał(a):

Zaznacz fragment i cytuj, niepotrzebnie rozwlekają temat nowe posty.

Zostawiłbym to osobie, która zajmuje się przeróbką turbiny tj. dobór rdzenia. K04-064 jest większą turbosprężarką i dostosowaną do innej budowy.

To prawda, jest niestety dużo przeróbek.

Ważniejszy jest moment obrotowy i to jak tuner go poprowadzi.

Tak. 

Dzięki bardzo za pomoc a co do turbo jest na stronie hybryda turbo expert z potencjałem do 310km :D

Opublikowano (edytowane)
Teraz, Kacper000 napisał(a):

Dzięki bardzo za pomoc a co do turbo jest na stronie hybryda turbo expert z potencjałem do 310km :D

Jestem ciekawy czy lepiej wtedy wstaje bardziej od dolu przy hybrydzie 

Edytowane przez Kacper000
Opublikowano
6 godzin temu, Kacper000 napisał(a):

Dzięki bardzo za pomoc a co do turbo jest na stronie hybryda turbo expert z potencjałem do 310km :D

310 KM na K03 można wsadzić sobie między bajki. ;) 300 KM w dosłownie pojedynczych przypadkach i to na jeden przejazd, bo zrobi się cieplej i moc dół. Na K03 270-280 KM to maksimum, a realnie 26x KM. Pamiętajmy, że silniki są w różnej kondycji, więc mogą być różne wyniki.

Opublikowano
2 godziny temu, george napisał(a):

310 KM na K03 można wsadzić sobie między bajki. ;) 300 KM w dosłownie pojedynczych przypadkach i to na jeden przejazd, bo zrobi się cieplej i moc dół. Na K03 270-280 KM to maksimum, a realnie 26x KM. Pamiętajmy, że silniki są w różnej kondycji, więc mogą być różne wyniki.

To co zrobić z turbo jakie wsadzić ? 

Opublikowano

Do 260 KM wystarczy dobra hybryda. Wtedy wstaje dobrze i górę też trzyma jako tako :P żywotność w zależności jak się trafi. U mnie po 50tys przebiegu były już  luzy na wirniku ale jeszcze dawała radę.

Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał(a):

Do 260 KM wystarczy dobra hybryda. Wtedy wstaje dobrze i górę też trzyma jako tako :P żywotność w zależności jak się trafi. U mnie po 50tys przebiegu były już  luzy na wirniku ale jeszcze dawała radę.

Bo i tak będę zmuszony zmienic turbo i tak a jak będę miał okazję to szkoda jej nie wykorzystać i nie wstawić hybrydy 😸 zostanie montaż tych wtrysków z Volvo i pompy paliwa z 2.0 tfsi no i przelocik 

Opublikowano

Nie ma tanio i dobrze, to ze wsadzisz środek z k04 do k03 nie uczyni z niej k04... hybryda z k03 jest dobra bo tania, 260 km  to bardzo dobry wynik na hybrydzie, choć liczyłbym na takie 250+ realne. K04-064 robisz 300+ ale bez zakucia silnika długo raczej ten motor nie wytrzyma.

Opublikowano
16 minut temu, Łukasz13 napisał(a):

Nie ma tanio i dobrze, to ze wsadzisz środek z k04 do k03 nie uczyni z niej k04... hybryda z k03 jest dobra bo tania, 260 km  to bardzo dobry wynik na hybrydzie, choć liczyłbym na takie 250+ realne. K04-064 robisz 300+ ale bez zakucia silnika długo raczej ten motor nie wytrzyma.

A właśnie chodzi mi o to żeby silnik nie ucierpiał bo żyletka 11.5 bara każdy cylinder i 273k nalotu wstawię hybrydę i będzie śmigac:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...