Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Customowa obudowa filtra powietrza pod stożek w Audi A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam b6 1 8 t i zastanawiam się czy ktoś wie gdzie można kupić castomowa obudowę pod stożek pod te same miejsce gdzie fabryka przewiduje

Opublikowano

Na ten moment obserwuję to ⬇️

 

WWW.BSR-TUNING.PL

Optiflow Filter System Audi A4 (B7) 1.8T 2005 - 2008. BSR oferuje dla twojego samochodu OptiFlow Filter...

jest jeszcze taki ale chyba brak produktu ⬇️

 

WWW.AWESOMEGTI.COM

Specialist in performance parts for the VW Audi Seat Skoda Group cars. Interest free finance available on all...

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

ja właśnie zastanawiam się czy nie zlecić takie cos do wykonania spawaczowi z rodziny by wykonał kilka takich sztuk 

  • Super 1
Opublikowano

ten z ecs mega wyglada myślałem nad takim ale z drugim kierunku by był ale ten tez ok ale cena kosmos szukać chciałem tak do 5 stów ale chyba nic z tego z tym budżetem i tylko własną robota 

Opublikowano

Tsk raczej własną robota jeśli chodzi o b6/b7 🫣

Opublikowano

Podstawowe pytanie: po co?

Opublikowano

Stożek obniża osiągi, nie wiadomo skąd panuje przekonanie, że jest inaczej.

Opublikowano
26 minut temu, Langista napisał(a):

Stożek obniża osiągi, nie wiadomo skąd panuje przekonanie, że jest inaczej.

stożek nie zawsze obniża moc u mnie z kwestii stylistycznych chce se dać 

i tak wiem nie ważne z skąd turbo zaciągnie powietrze czy z tyłu czy przodu cieple czy zimne powietrze to i tak turbo nagrzeje to do temp x i ic ma za zadanie to wychłodzić najlepiej jak się da po prosty o stylistkę chodzi mi i oszczędność miejsca mam plan tam cos jeszcze po modyfikować 

Opublikowano

To droga w stronę wieś-tuningu, nie rób tego. Zainwestuj pieniądze w lepszy IC i orurowanie, które realnie poprawią osiągi, o wyglądzie nawet nie wspomnę.

Opublikowano

już ci mowie 

1 8 t avj 

głowica szeroki kanał przerobiona fabryczna a avj plus nowe prowadnice zaworów zawory nowe lepsze jakieś tam nie pamietam firma tym się zajmowała 

nowe szklanki i wszystko w głowicy nowe po za walkami bo ok stan łańcuch i inne nowe napisz itp

króce od głowicy i wszystkie inne w alu zamiast plastiku 

turbo k03 hybryda na k04 w sensie wiesz środek 

cewki 2 0 tfsi beru świece innej ciepłoty nie pamietam dokładnie jakie 

stag lpg pod 300 koni 

wydech downpip cały przelot 2 środkowe przelot i końcowe 2 przelot 2 5 cal

Brembo 18 z 345 przód tył 288 2 0 tfsi 

uszczelka pod głowice grubsza by odprężyć 

wtryski benzynowe będą 630 bosch ale to później 

ic centralny pod 500 koni wydajność i orurowanie cale 2 5 cal 

a leci do mnie paka z chłodnica oleju nowa short shiftem body kit caly ładny bo heble wielkie przednie to dystans 20 mm musiał wlecieć felga 8 5 i 9 przód i tył wiec body powiększające leci 

i skrzynia GYY 2 0 tfsi quattro dwumas i sprzęgło awx

Opublikowano

a stożek to mój po prostu kaprys by jakoś wyglądało jak podnoszę maskę 

Opublikowano
6 godzin temu, B618t napisał(a):

a stożek to mój po prostu kaprys by jakoś wyglądało jak podnoszę maskę 

Okej, o gustach się nie dyskutuje.

Tylko chociaż nie dawaj najtańszej wkładki bo te wszystkie tuningi szlag trafi kiedy turbo zaciągnie wodę  i piach przez tę stożkową gąbkę.

Opublikowano
36 minut temu, afroo. napisał(a):

Okej, o gustach się nie dyskutuje.

Tylko chociaż nie dawaj najtańszej wkładki bo te wszystkie tuningi szlag trafi kiedy turbo zaciągnie wodę  i piach przez tę stożkową gąbkę.

z fmic będzie stożek wcześniej był wkład k n ten sam material jest stożek 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...