madik_1 Opublikowano Piątek o 12:33 Opublikowano Piątek o 12:33 Witam przerabiał ktos moze ori wydech koncowy w s4 b6 ten na klapach tak zeby strona z klapą byl przelot a ta bez klapy tak jak jest czyli cicha? I jakieś rozwiązanie na manualne sterowanie tą klapą czyli jakiś kontroler na podcisnienia na pilota cos w tym stylu albo ori instalacja z zaworkiem da sie przerobić np pod przycisk? pozdrawiam
P.Wiśnia Opublikowano Piątek o 17:43 Opublikowano Piątek o 17:43 (edytowane) Ja bym wykorzystał to: Oryginalny przycisk w konsole środkową: 8E1 959 903A Przekaźnik zmieniający pozycje po impulsie(ON/OFF) Silniczek krokowy (brak napięcia = zamknięty, jest napięcie = otwarty) Całość bezproblemowa do podłączenia, bardzo prosty system. Do zabezpieczenia wystarczy tylko bezpiecznik 5A. Kable pod podwozie przeprowadź w peszlu, najlepiej 1 przewód dwużyłowy. Zasilanie po stacyjce. Edytowane Piątek o 17:44 przez P.Wiśnia
Langista Opublikowano Piątek o 19:24 Opublikowano Piątek o 19:24 @DarekS4 ma u siebie wydech z klapami
madik_1 Opublikowano Piątek o 22:30 Autor Opublikowano Piątek o 22:30 4 godziny temu, P.Wiśnia napisał(a): Ja bym wykorzystał to: Oryginalny przycisk w konsole środkową: 8E1 959 903A Przekaźnik zmieniający pozycje po impulsie(ON/OFF) Silniczek krokowy (brak napięcia = zamknięty, jest napięcie = otwarty) Całość bezproblemowa do podłączenia, bardzo prosty system. Do zabezpieczenia wystarczy tylko bezpiecznik 5A. Kable pod podwozie przeprowadź w peszlu, najlepiej 1 przewód dwużyłowy. Zasilanie po stacyjce. hm ciekawe rozwiązanie, a o jaki przycisk dokładnie chodzi? po wklepaniu numeru w internet wyskakuje mi silniczek szyby. a krokowy jakis dokładnie masz do polecenia?
madik_1 Opublikowano Piątek o 22:31 Autor Opublikowano Piątek o 22:31 3 godziny temu, Langista napisał(a): @DarekS4 ma u siebie wydech z klapami mniej więcej tak jak opisałem ze pucha zostawiona jak ori czy ją od środka przerabiał?
Langista Opublikowano Sobota o 19:38 Opublikowano Sobota o 19:38 Z tego co kojarzę, to on miał dwie przejściówki Y przed końcowym tłumikiem, że po otwarciu spaliny wychodziły przed końcowym a zamknięte szły w tłumik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się