kondix2000 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Cześć, jest to mój drugi post licząc ten pierwszy powitalny. Więc witam się z wszystkimi. I znawców tematu proszę o pomoc. Wygrzebałem z krzaków a4b7 2005 rok 270kkm nalotu 2.0t fsi AXX. Stan silnika: -Głowica do wymiany, po kolizji strony ssącej, śruba koła faz ukręcona, ślizg napinacza zmielony ale łańcuch spinający walki w całości. Niestety wałki w łożach przetarte i ewidentnie widać domową naprawę i porowate napawanie. -Cylindry nie wyglądają na nierównomiernie rozchełstane, honowanie widoczne, rownomierne. - Na temat panewek i stanu pompy nie wiem nic. Założenia i pytania. -Axx podobno ma mocne tłoki więc raczej nic się im nie stało ale martwi mnie to że na 3 cylindrach nafta już nie przelatuje, a na cylindrze 4 cały czas w takim samym czasie jednak ta nafta przecieka. 1 pytanie: jakie pierścienie wrzucić. - Załóżmy że wał przetrwał 2 pytanie: jakie panewki wsadzić i czy tylko korbowodowe czy ktoś już wymieniał główne i nic się nie dzieje. 3 pytanie: jako że kupno głowicy będzie najtrudniejsze potrzebuje ważnej informacji. Czym się różnią głowice o różnych kodach bo znajduję różne aukcje na których zregenerowana jest głowica z Toledo o całkiem innym numerze i napisane jest że pasuje do axx i w tej kwestii mam największy dylemat.
afroo. Opublikowano 18 minut temu Opublikowano 18 minut temu (edytowane) 2 godziny temu, kondix2000 napisał(a): Wygrzebałem z krzaków a4b7 2005 rok 270kkm nalotu 2.0t fsi AXX. B7 ma silniki BGB, BPG, BWE, itp. AXX nie było nigdy seryjnie montowane w A4 B7. Edytowane 17 minut temu przez afroo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się