alienstarmc Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Witam! a oto i kolejny problem z moja bryczką .Mianowicie pojawił sie olej w przepustnicy i dalej za nią w takim wężu który gdzieś tam idzie chyba do filtra powietrza . Co jest o co chodzi? podobno jakieś przedmuchy albo turbo albo uszczelki a może ciśnienie albo kończy sie silnik ehh sam nie wiem a na forum jednoznacznej odpowiedzi nie ma ... Pozdrawiam
adrianus Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 przykro mi to stwierdzac kolego, ale to wina turbiny, tydzien temu u mnie wystapilo to samo i teraz jestem wlasnie na etapie oczekiwania,az turbina wroci z regeneracji:/ u mnie powodem pchania oleju do dolotu byl zatkany zawor upustowy oleju w turbinie
alienstarmc Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 Mała poprawka .Tego oleju było parę kropli , a nie zauważyłem żeby oleju ubywało a i jeszcze zauważyłem ze mam pękniętą odmę także przy okazji wymiany zrobię logi i zobaczymy jak z ciśnieniem oleju na cylindrach..
Nosb Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Panowie smiem twierdzic ze w kazdym aucie z turbo jest olej w dolocie i jest to normalne Wytlumaczcie mi np silnik forda ten TDCI : 25 tys przebiegu (autentyczny) i olej w dolocie Kazde turbo zawsze pusci troche oleju w dolot
CoLo Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Panowie smiem twierdzic ze w kazdym aucie z turbo jest olej w dolocie i jest to normalne Wytlumaczcie mi np silnik forda ten TDCI : 25 tys przebiegu (autentyczny) i olej w dolocie Kazde turbo zawsze pusci troche oleju w dolot Hmmm może i tak tylko jak był używany ten TDCI ?
Nosb Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 CoLo zdejmij rure przed FMIC i zobacz czy nie masz oleju Test mozesz poprawic u innych kolegow z turbo
CoLo Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 FMICa jeszcze nie ma Patrzyłem na rureczki i niby coś tam było (kropelka może dwie )tylko Ja nowego auta nie mam
arek87 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ja jak zdejmuje wąż z ic to z wiadrem podchodze a oleju nie ubywa i się nie martwię bo to normalne.Po prostu przy wymianie oleju spuszczam tez z ic W moim przypadku turbo ma 160k przebiegu... Natomiast kiedys miałem możliwość zdjęcia węża przy ic z silnika crdi(hyundai, turbo vtg) z przebiegiem 7000 km. chlustnęło nieźle prosto w rękaw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się