Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów (turbina)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!! :) Moja prośba jest takie żebyście zerknęli na te logi od suszary i przepływomierza. Wg mnie to turbo tak troche słabo pompuje do 2,5tys... ;( Potem też szału nie ma, ale chyba tak może być, prawda? Nie wiem, ale czy inni co mają afna też dopiero ciągnie od 2,5tys? Bo patrzyłem w logi kogoś innego i pompował 1950 już od 2tys... a u mnie jak widzicie tak nie ma. A przepływomierz raczej dobry... To jak, co z tym turbo, co powiecie? Bardzo prosze o opinie, z góry dzięki i pozdrawiam!! :hi:

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84

MARKER STAMP /min mg/R mg/R %

0 1470 350 490 66,5

0,37 1491 340 405 77,3

0,77 1491 325 355 79,7

1,17 1491 330 340 79,3

1,57 1491 340 330 78,9

1,98 1491 350 335 77,3

2,38 1533 665 370 54,6

2,78 1575 850 555 4,8

3,17 1638 850 605 4,8

3,57 1722 850 655 4,8

3,97 1806 850 705 4,8

4,37 1911 850 755 4,8

4,77 2016 850 840 4,8

5,15 2121 850 835 4,8

5,55 2247 850 830 4,8

5,95 2352 850 820 4,8

6,35 2457 850 825 4,8

6,76 2583 850 850 4,8

7,16 2688 850 855 4,8

7,56 2793 850 870 4,8

7,95 2898 850 845 4,8

8,35 3003 850 825 4,8

8,76 3108 850 815 4,8

9,16 3213 850 815 4,8

9,56 3318 850 805 4,8

9,96 3423 850 800 4,8

10,36 3507 850 795 4,8

10,76 3612 850 780 4,8

11,16 3696 850 780 4,8

11,56 3801 850 780 4,8

11,98 3864 850 790 4,8

12,38 3948 850 790 4,8

12,78 4032 850 780 4,8

13,18 4116 850 770 4,8

13,58 4179 850 755 4,8

13,98 4263 850 745 4,8

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84

MARKER STAMP /min mg/R mg/R %

0 861 280 285 76,9

0,4 861 280 285 78,5

0,8 861 280 280 77,3

1,2 861 280 270 76,9

1,6 861 280 280 77,3

2 861 280 280 76,9

2,4 861 280 285 76,9

2,8 861 280 280 77,3

3,2 861 280 285 77,7

3,6 861 280 280 77,3

4 1008 505 390 44,6

4,4 1302 250 400 79,7

4,8 987 255 425 79,7

5,2 882 280 315 76,9

5,6 861 280 295 79,3

5,98 861 280 285 78,9

6,38 861 280 285 78,5

6,8 861 280 270 78,1

7,2 861 280 275 78,1

7,6 861 280 280 78,1

7,98 861 280 270 77,3

8,38 861 280 280 77,3

8,8 861 280 280 77,7

9,2 861 280 280 77,3

9,6 861 280 280 76,9

9,98 861 280 285 77,3

10,38 861 280 290 77,3

10,79 861 280 275 77,3

11,19 861 280 275 76,5

11,59 861 280 290 77,3

11,98 861 280 280 76,9

12,38 861 280 275 76,5

12,76 861 280 280 77,7

13,16 861 280 280 76,5

13,58 861 280 280 77,3

13,98 861 280 280 78,1

14,38 861 280 275 77,3

14,76 861 280 275 76,9

15,16 861 755 295 76,5

15,58 1554 400 410 31,1

15,98 1869 250 420 79,7

16,38 1386 250 475 4,8

16,76 987 250 415 79,7

17,16 903 280 345 79,7

17,54 861 280 310 79,7

17,94 861 280 290 79,3

18,36 861 280 295 79,7

18,76 861 280 275 78,9

19,16 861 280 280 78,5

19,54 861 280 280 78,1

19,94 861 280 280 77,3

20,36 861 280 270 77,7

20,76 861 280 280 77,7

21,16 861 280 290 77,7

21,54 861 280 285 76,5

21,94 861 280 275 76,1

22,34 861 280 285 77,3

22,74 861 280 275 76,5

23,14 861 280 285 77,3

23,54 861 280 280 76,5

23,94 861 280 280 77,7

24,32 861 280 280 76,9

24,72 861 280 280 76,5

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 kwi-84

MARKER STAMP /min mg/R %

0 861 EGR On 240 99,6

0,4 861 EGR On 245 99,6

0,8 861 EGR On 245 99,6

1,2 861 EGR On 245 99,6

1,6 861 EGR On 250 99,6

2 861 EGR On 240 99,6

2,4 861 EGR On 250 99,6

2,8 861 EGR On 245 99,6

3,21 861 EGR On 245 99,6

3,61 861 EGR On 240 99,6

4,01 861 EGR On 245 99,6

4,4 861 EGR On 245 99,6

4,8 861 EGR On 240 99,6

5,2 861 EGR On 240 99,6

5,6 861 EGR On 245 99,6

6 861 EGR On 240 99,6

6,4 861 EGR On 240 99,6

6,8 861 EGR On 240 99,6

7,18 861 EGR Off 240 99,6

7,58 861 EGR Off 410 0

7,98 861 EGR Off 415 0

8,38 861 EGR Off 415 0

8,78 861 EGR Off 425 0

9,16 861 EGR Off 415 0

9,56 861 EGR Off 415 0

9,96 861 EGR Off 420 0

10,36 861 EGR Off 410 0

10,76 861 EGR Off 415 0

11,16 861 EGR Off 415 0

11,56 861 EGR Off 415 0

11,96 861 EGR Off 410 0

12,36 861 EGR Off 415 0

12,76 861 EGR Off 420 0

13,16 861 EGR Off 415 0

13,56 861 EGR Off 420 0

13,96 861 EGR Off 425 0

14,36 861 EGR Off 420 0

14,76 861 EGR Off 410 0

15,16 861 EGR Off 410 0

15,56 861 EGR Off 415 0

15,98 861 EGR Off 420 0

16,38 861 EGR Off 415 0

16,78 861 EGR Off 410 0

17,18 861 EGR Off 420 0

17,59 861 EGR On 415 0

17,99 861 EGR On 400 99,6

18,39 861 EGR On 270 99,6

18,81 861 EGR On 270 99,6

19,21 861 EGR On 250 99,6

19,62 861 EGR On 245 99,6

20,02 861 EGR On 250 99,6

20,42 861 EGR On 250 99,6

20,81 861 EGR On 245 99,6

21,21 861 EGR On 250 99,6

21,61 861 EGR On 250 99,6

22,01 861 EGR On 250 99,6

22,41 861 EGR On 245 99,6

22,81 861 EGR On 250 99,6

23,21 861 EGR On 245 99,6

23,62 861 EGR On 245 99,6

24,02 861 EGR On 245 99,6

24,42 861 EGR On 240 99,6

24,8 861 EGR On 245 99,6

25,2 861 EGR On 240 99,6

25,62 861 EGR On 240 99,6

26,02 861 EGR On 240 99,6

26,42 861 EGR On 245 99,6

26,82 861 EGR On 240 99,6

27,22 861 EGR On 245 99,6

27,62 861 EGR Off 245 99,6

28,02 861 EGR Off 405 0

28,42 861 EGR Off 420 0

28,82 861 EGR Off 405 0

29,22 861 EGR Off 410 0

29,62 861 EGR Off 415 0

30,02 861 EGR Off 410 0

30,42 861 EGR Off 420 0

30,82 861 EGR Off 415 0

31,23 861 EGR Off 420 0

31,63 861 EGR Off 415 0

32,03 861 EGR Off 420 0

32,43 861 EGR Off 420 0

32,83 861 EGR Off 415 0

33,25 861 EGR Off 420 0

33,63 861 EGR Off 420 0

34,03 861 EGR Off 420 0

34,43 861 EGR Off 425 0

34,83 861 EGR Off 415 0

35,23 861 EGR Off 410 0

35,63 861 EGR Off 420 0

36,03 861 EGR Off 415 0

36,42 861 EGR Off 415 0

36,82 861 EGR Off 420 0

37,22 861 EGR Off 415 0

37,62 861 EGR Off 405 0

38,02 861 EGR On 415 0

38,42 861 EGR On 400 99,6

38,82 861 EGR On 280 99,6

39,21 861 EGR On 275 99,6

39,61 861 EGR On 260 99,6

40,01 861 EGR On 245 99,6

40,41 861 EGR On 240 99,6

40,81 861 EGR On 250 99,6

41,21 861 EGR On 240 99,6

41,61 924 EGR On 225 99,6

42,03 1239 EGR On 255 99,6

42,43 966 EGR On 260 99,6

42,83 882 EGR On 250 99,6

43,21 861 EGR On 245 99,6

43,61 861 EGR On 250 99,6

44,01 861 EGR On 245 99,6

44,41 861 EGR On 250 99,6

44,81 861 EGR On 255 99,6

45,21 861 EGR On 240 99,6

45,61 861 EGR On 250 99,6

Group A: '008

Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty

TIME ? ? ?

MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0 1638 6,8 39,2 17,2

0,36 1638 6,8 39,2 17,4

0,76 1638 8,4 39,2 16,6

1,16 1680 45,4 39,4 26,2

1,56 1722 46,4 39,8 28,6

1,96 1806 46 40,4 31,6

2,36 1890 45,8 40,8 34

2,76 1974 45,6 41 35,8

3,16 2079 45,2 41 41,8

3,56 2184 45 41 41,4

3,96 2310 44,8 41 41,4

4,36 2415 44,6 41,2 41,6

4,76 2520 44,4 41,4 42

5,18 2646 44,2 41,2 42

5,58 2751 44,2 41,2 42

5,98 2856 44 41 42

6,38 2961 44 40,8 41,8

6,78 3066 44 40,6 41,2

7,18 3192 44 40,6 41,6

7,58 3276 44 40,4 41,4

7,98 3381 44 40,2 41,4

8,38 3486 44 40 40,8

8,77 3591 44 39,8 40,2

9,17 3675 44 39,6 39,8

9,57 3780 44 39,4 39,8

9,97 3864 44 38,8 39,6

10,37 3948 44 38,4 39,4

10,77 4032 43,8 38,4 39

11,17 4116 43,6 38,4 38,8

11,58 4200 43,4 38,2 38,4

11,99 4284 43,2 37,6 37,6

Group A: '010

Mass Air Flow Barometric Pressure Manifold Pressure Throttle

TIME ?

MARKER STAMP mg/R mbar mbar %

0 335 999,6 1030,2 12,9

0,37 340 999,6 1030,2 12,9

0,77 335 999,6 1020 12,9

1,18 505 999,6 1020 74,9

1,58 565 999,6 1111,8 100

1,98 615 999,6 1213,8 100

2,38 665 999,6 1336,2 100

2,78 710 999,6 1468,8 100

3,2 765 999,6 1611,6 100

3,6 840 999,6 1785 100

4 810 999,6 1825,8 100

4,4 795 999,6 1805,4 100

4,8 795 999,6 1795,2 100

5,2 820 999,6 1815,6 100

5,6 835 999,6 1856,4 100

6 845 999,6 1907,4 100

6,4 850 999,6 1948,2 100

6,8 815 999,6 1917,6 100

7,21 820 999,6 1907,4 100

7,61 815 999,6 1917,6 100

8,03 820 999,6 1938 100

8,43 805 999,6 1927,8 100

8,83 800 999,6 1927,8 100

9,24 795 999,6 1927,8 100

9,64 780 999,6 1917,6 100

10,04 775 999,6 1917,6 100

10,44 770 999,6 1927,8 100

10,84 775 999,6 1927,8 100

11,26 770 999,6 1938 100

11,66 775 999,6 1948,2 100

12,06 765 999,6 1948,2 100

12,46 760 999,6 1948,2 100

12,86 750 999,6 1948,2 100

13,27 740 999,6 1938 100

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? ? Regulator valve?

MARKER STAMP /min mbar %

0 861 OFF 1009,8 99,6

0,4 861 OFF 1009,8 99,6

0,8 861 OFF 1009,8 99,6

1,2 861 OFF 999,6 99,6

1,6 861 OFF 1009,8 99,6

2 861 OFF 999,6 99,6

2,4 861 OFF 1009,8 99,6

2,8 861 OFF 999,6 99,6

3,2 861 OFF 1009,8 99,6

3,6 861 OFF 1009,8 99,6

4 861 OFF 1009,8 99,6

4,4 861 OFF 1009,8 99,6

4,8 861 OFF 1009,8 99,6

5,21 861 OFF 1009,8 99,6

5,61 861 OFF 999,6 99,6

6,01 861 OFF 1009,8 99,6

6,4 861 OFF 1009,8 99,6

6,8 861 ON 1009,8 99,6

7,21 861 ON 1009,8 0

7,61 861 ON 1020 0

8,01 861 ON 1020 0

8,4 861 ON 1020 0

8,8 861 ON 1030,2 0

9,2 861 ON 1030,2 0

9,6 861 ON 1030,2 0

9,99 861 ON 1030,2 0

10,4 861 ON 1030,2 0

10,8 861 ON 1040,4 0

11,18 861 ON 1040,4 0

11,58 861 ON 1040,4 0

11,99 861 ON 1040,4 0

12,39 861 ON 1040,4 0

12,79 861 ON 1040,4 0

13,18 861 ON 1040,4 0

13,58 861 ON 1040,4 0

13,98 861 ON 1040,4 0

14,38 861 ON 1040,4 0

14,78 861 ON 1040,4 0

15,18 861 ON 1040,4 0

15,58 861 ON 1040,4 0

15,98 861 ON 1040,4 0

16,38 861 ON 1040,4 0

16,78 861 ON 1040,4 0

17,16 861 OFF 1040,4 0

17,56 861 OFF 1030,2 99,6

17,96 861 OFF 1020 99,6

18,36 861 OFF 1009,8 99,6

18,76 861 OFF 1009,8 99,6

19,16 861 OFF 1009,8 99,6

19,56 861 OFF 1009,8 99,6

19,96 861 OFF 1009,8 99,6

20,36 861 OFF 1009,8 99,6

20,77 861 OFF 1009,8 99,6

21,17 861 OFF 1009,8 99,6

21,57 861 OFF 1009,8 99,6

21,97 861 OFF 1009,8 99,6

22,37 861 OFF 1009,8 99,6

22,76 861 OFF 1009,8 99,6

23,16 861 OFF 999,6 99,6

23,56 861 OFF 1009,8 99,6

23,96 861 OFF 999,6 99,6

24,36 861 OFF 1009,8 99,6

24,74 861 OFF 999,6 99,6

25,14 861 OFF 1009,8 99,6

25,54 861 OFF 999,6 99,6

25,94 861 OFF 1009,8 99,6

26,34 861 OFF 1009,8 99,6

26,74 861 OFF 999,6 99,6

27,14 861 OFF 1009,8 99,6

27,56 861 ON 1009,8 99,6

27,96 861 ON 1009,8 0

28,36 861 ON 1020 0

28,75 861 ON 1020 0

29,15 861 ON 1020 0

29,54 861 ON 1030,2 0

29,94 861 ON 1030,2 0

30,34 861 ON 1030,2 0

30,74 861 ON 1030,2 0

31,14 861 ON 1030,2 0

31,54 861 ON 1030,2 0

31,94 861 ON 1040,4 0

32,34 861 ON 1040,4 0

32,74 861 ON 1040,4 0

33,14 861 ON 1040,4 0

33,54 861 ON 1040,4 0

33,94 861 ON 1040,4 0

34,32 861 ON 1040,4 0

34,72 861 ON 1040,4 0

35,12 861 ON 1040,4 0

35,52 861 ON 1040,4 0

35,92 861 ON 1040,4 0

36,3 861 ON 1040,4 0

36,7 861 ON 1040,4 0

37,1 861 ON 1040,4 0

37,5 861 ON 1040,4 0

37,9 861 OFF 1040,4 0

38,29 861 OFF 1030,2 99,6

38,69 861 OFF 1020 99,6

39,07 861 OFF 1009,8 99,6

39,47 861 OFF 1009,8 99,6

39,87 861 OFF 1009,8 99,6

40,27 861 OFF 1009,8 99,6

40,67 861 OFF 1009,8 99,6

41,07 861 OFF 1009,8 99,6

41,47 861 OFF 1009,8 99,6

41,87 861 OFF 999,6 99,6

42,27 861 OFF 1009,8 99,6

42,67 861 OFF 999,6 99,6

43,05 861 OFF 1009,8 99,6

43,45 861 OFF 1009,8 99,6

43,84 861 OFF 1009,8 99,6

44,24 861 OFF 999,6 99,6

44,64 861 OFF 1009,8 99,6

45,02 861 OFF 1009,8 99,6

45,42 861 OFF 1009,8 99,6

45,82 861 OFF 1009,8 99,6

46,22 861 OFF 1009,8 99,6

46,62 861 OFF 1009,8 99,6

47,02 861 OFF 999,6 99,6

47,42 861 OFF 1009,8 99,6

47,82 861 OFF 999,6 99,6

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? ? Regulator valve?

MARKER STAMP /min mbar mbar %

0 1512 1020 1081,2 37,1

0,4 1491 1020 1060,8 36,7

0,8 1491 1020 1040,4 36,7

1,2 1512 1111,8 1030,2 37,1

1,6 1554 1764,6 1050,6 24,7

2 1617 1795,2 1132,2 25,1

2,4 1701 1825,8 1234,2 25,9

2,8 1785 1866,6 1346,4 24,7

3,2 1890 1927,8 1479 24,7

3,6 1995 1948,2 1621,8 37,5

4 2100 1948,2 1764,6 50,2

4,4 2205 1948,2 1785 49

4,8 2310 1948,2 1764,6 47,8

5,18 2436 1948,2 1785 48,2

5,58 2541 1948,2 1836 49,4

5,98 2646 1948,2 1897,2 51

6,38 2772 1948,2 1948,2 52,2

6,78 2877 1948,2 1948,2 52,6

7,16 2961 1948,2 1927,8 51,8

7,56 3066 1948,2 1897,2 50,6

7,95 3171 1948,2 1907,4 51,8

8,35 3276 1948,2 1907,4 52,6

8,75 3381 1948,2 1917,6 53

9,15 3486 1948,2 1917,6 54,6

9,55 3570 1948,2 1907,4 53,8

9,95 3654 1948,2 1907,4 53,4

10,35 3759 1948,2 1927,8 53,8

10,75 3843 1948,2 1938 54,2

11,15 3927 1948,2 1938 54,2

11,55 4011 1948,2 1938 53,8

11,95 4095 1927,8 1938 55

12,35 4179 1917,6 1938 55,8

i druga próba:

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? ? Regulator valve?

MARKER STAMP /min mbar mbar %

0 1449 1020 1050,6 36,7

0,35 1428 1020 1050,6 36,3

0,77 1491 1183,2 1020 36,7

1,17 1491 1744,2 1071 25,1

1,57 1554 1764,6 1142,4 25,9

1,95 1638 1795,2 1244,4 24,7

2,35 1743 1836 1356,6 24,7

2,77 1827 1887 1489,2 24,7

3,17 1911 1948,2 1632 33,1

3,57 2037 1948,2 1795,2 49,8

3,97 2142 1948,2 1836 50,6

4,37 2268 1948,2 1815,6 51

4,77 2352 1948,2 1805,4 49,8

5,17 2478 1948,2 1846,2 51

5,57 2604 1948,2 1907,4 53

5,97 2709 1948,2 1948,2 54,6

6,37 2814 1948,2 1968,6 55

6,77 2919 1948,2 1958,4 54,2

7,17 3045 1948,2 1876,8 51

7,57 3150 1948,2 1887 52,6

7,97 3234 1948,2 1907,4 53,4

8,37 3339 1948,2 1907,4 54,2

8,77 3444 1948,2 1907,4 55

9,17 3528 1948,2 1907,4 55,4

9,57 3633 1948,2 1907,4 55,4

9,96 3717 1948,2 1917,6 55,4

10,36 3801 1948,2 1927,8 55,8

10,75 3885 1948,2 1938 55

11,15 3969 1948,2 1938 54,6

11,55 4053 1938 1948,2 55,8

11,95 4137 1927,8 1948,2 57,4

12,35 4221 1917,6 1948,2 58,2

Opublikowano

Przeplywomierz - dobry.

EGR - OK

Turbo - OK

Regulacja cisnienia doladowania - idealna.

Jedyne co mozesz rozwazyc - to wyciecie katalizatora.

Pozdr

Opublikowano

przemik mowisz ze wszystko dobrze? w sumie to są logi z 3 biegu, z 4 jak robilem to też to lepiej wyglada np na 11tej grupie widac ze turbo dobrze pompuje:

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME ? ? Regulator valve?

STAMP /min mbar mbar %

0 1512 1009,8 1020 37,1

0,4 1512 1009,8 1020 37,1

0,8 1512 1009,8 1009,8 37,1

1,21 1512 1009,8 1009,8 36,7

1,62 1533 1744,2 1020 25,9

2,01 1554 1764,6 1111,8 25,1

2,41 1575 1785 1224 25,1

2,81 1638 1795,2 1336,2 24,7

3,21 1659 1815,6 1458,6 24,7

3,62 1722 1836 1560,6 30,7

4,01 1764 1856,4 1672,8 42,2

4,41 1806 1887 1713,6 43,8

4,81 1869 1917,6 1723,8 42,2

5,21 1932 1948,2 1764,6 43,4

5,61 1974 1948,2 1805,4 43,4

6,01 2037 1948,2 1846,2 45,8

6,41 2079 1948,2 1876,8 47,4

6,81 2121 1948,2 1907,4 48,2

7,21 2184 1948,2 1917,6 48,2

7,61 2226 1948,2 1897,2 47,4

8,01 2268 1948,2 1887 47,8

8,41 2331 1948,2 1897,2 48,6

8,81 2373 1948,2 1917,6 49,4

9,21 2415 1948,2 1958,4 49,8

9,61 2478 1948,2 1978,8 51,8

10,03 2520 1948,2 1989 52,6

10,43 2562 1948,2 1989 52,6

10,83 2604 1948,2 1989 53,4

11,21 2667 1948,2 1989 54,2

11,61 2709 1948,2 1989 54,6

11,99 2751 1948,2 1989 54,6

12,39 2793 1948,2 1948,2 53,8

12,79 2835 1948,2 1887 51

13,19 2877 1948,2 1897,2 51

13,59 2919 1948,2 1917,6 51,8

13,98 2961 1948,2 1927,8 51

14,38 3003 1948,2 1938 51,4

14,78 3045 1948,2 1948,2 51,8

15,18 3087 1948,2 1948,2 52,2

15,58 3129 1948,2 1948,2 52,6

15,98 3171 1948,2 1948,2 53

16,38 3192 1948,2 1938 53

16,78 3234 1948,2 1938 53,4

17,18 3276 1948,2 1938 53,8

17,59 3318 1948,2 1938 53,8

17,99 3360 1948,2 1938 55

18,39 3402 1948,2 1938 54,6

18,77 3423 1948,2 1938 55

19,18 3465 1948,2 1938 55

19,59 3507 1948,2 1927,8 55,4

19,99 3528 1948,2 1927,8 55,4

20,39 3570 1948,2 1927,8 55,4

20,78 3612 1948,2 1927,8 55,4

21,17 3633 1948,2 1938 55,4

21,59 3675 1948,2 1948,2 55,8

21,99 3717 1948,2 1948,2 55,8

22,39 3738 1948,2 1948,2 56,2

22,79 3759 1948,2 1948,2 55,4

23,19 3801 1948,2 1948,2 56,2

23,59 3822 1948,2 1958,4 56,2

23,99 3843 1948,2 1948,2 56,2

24,4 3885 1948,2 1948,2 56,2

24,8 3906 1948,2 1948,2 56,2

25,21 3948 1948,2 1948,2 57

25,62 3969 1948,2 1948,2 56,2

26,02 3990 1948,2 1948,2 56,6

26,44 4011 1948,2 1948,2 57,8

26,84 4053 1938 1948,2 57,4

27,24 4074 1938 1948,2 57,4

27,62 4095 1927,8 1938 58,2

28,02 4116 1927,8 1938 58,6

28,42 4137 1927,8 1938 58,2

28,82 4179 1917,6 1938 58,6

29,22 4200 1917,6 1927,8 59

29,62 4221 1917,6 1927,8 58,6

A może jeszcze ktoś inny się na ten temat wypowie?

Pzdr!!

Opublikowano

zdrowy motor tylko sie cieszyc lać i jezdzić :wink4:

Opublikowano

jest dobrze, logi wzorowe, jeździć i nie zamulać :> :good:

Opublikowano

wybebesz katalizator i zrob logi , poprawi sie na 100% , a i wezyk doprawadzajacy do gruszki na turbinie masz srednice orginalna , bo czasami sie tak zdaza ze jak jest za duza (wymiana węzyka)to wlasnie turbo troche wolniej sie zbiera z dołu jak u ciebie (ogolnie srednice i dlugosci wezykow cisnieniowych powinny byc bliskie lub równe orginalnym)

Opublikowano

katalizator out ... reszta OK ...

Opublikowano

odzim i spanky: myślicie że po usunięciu kata będzie lepiej? wlasnie słyszałem różne opinie na ten temat... :mysli: a ktoś z Was może praktykował taką operacje? :naughty: generalnie znajomy wyciągnał (tylko to była benzyna) ale chodzi o to że był póżniej taki nieprzyjemny dla ucha dźwięk :no: dlatego chciałbym takich skutków uniknąć.

odzim a powiedz mi jeszcze czy znasz może jaka powinna być średnica wewnętrzna tego oryginalnego wężyka tam od gruszki? bo powiem szczeże że zaskoczyłeś mnie teraz tą informacją z tymi wężykami :hi: nigdy nie słyszałem o takim czymś... mówisz ze to ma aż takie znaczenie? w sumie nie wiem czy ten wężyk był wymieniany czy nie, ja przynajmniej tego nie robiłem. bede musiał sie tym zainteresować.

Aaaa teraz jeszcze jedno głupie pytanie :naughty: czy po tych logach można by powiedzieć że ten afn ma przejechane 120tys? :evil: bo tyle generalnie mam... auto było od pierwszego właściciela. niby silnik zdrowy tak wychodzi... Co powiecie? :mysli: pozdrawiam!!

Opublikowano

po logach ciezko to stwierdzic ile ma przebiegu , zreszta nie dales grupy 013 ktora mowi o wtryskach , wezyk powinien miec 3,5 - 4 mm srednicy i 34-36 cm długosci , jak wywalisz kata nie bedzie zadnych nieprzyjemnych odglosow tylko przyjemny swist turbiny , robilem to juz w kilku samochodach i jest ok [(WYBEBESZŁEM TYLKO SRODEK Z KATA), W BENZYNIE JEST INACZEJ JEST SONDA LAMDA I MOGA DZIAC SIE WTEDY ROZNE RZECZY U NAS W DIESLACH NIC TAKIEGO NIE MA MIEJSCA ]wywal go i zrob logi na poczatek powinno pomoc na 99 %

Opublikowano

odzim tu prosze grupa 13:

Group A: '013

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2

STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R

0 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

0,4 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

0,8 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

1,18 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

1,58 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

1,98 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

2,38 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

2,78 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

3,18 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

3,58 0,4 -0,05 -0,24 -0,09

3,98 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

4,38 0,42 -0,05 -0,26 -0,09

4,78 0,42 -0,05 -0,26 -0,09

5,18 0,42 -0,05 -0,26 -0,09

5,58 0,42 -0,05 -0,26 -0,09

5,97 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

6,36 0,42 -0,02 -0,26 -0,09

6,76 0,42 -0,02 -0,26 -0,09

7,16 0,42 -0,02 -0,26 -0,09

7,56 0,42 -0,02 -0,26 -0,09

7,95 0,42 -0,02 -0,26 -0,09

8,35 0,4 -0,05 -0,26 -0,12

8,75 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

9,15 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

9,55 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

9,93 0,4 -0,05 -0,26 -0,09

10,33 0,4 -0,05 -0,28 -0,09

10,73 0,42 -0,02 -0,26 -0,09

11,13 0,42 -0,02 -0,26 -0,09

11,53 0,4 -0,02 -0,28 -0,09

11,93 0,4 -0,05 -0,28 -0,09

12,33 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

12,71 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

13,11 0,42 -0,02 -0,28 -0,09

13,51 0,42 -0,02 -0,28 -0,09

13,91 0,42 -0,02 -0,28 -0,09

14,31 0,42 -0,02 -0,28 -0,09

14,7 0,42 -0,02 -0,28 -0,09

15,1 0,42 -0,02 -0,28 -0,09

15,48 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

15,88 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

16,3 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

16,7 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

17,1 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

17,48 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

17,88 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

18,3 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

18,69 0,42 -0,02 -0,28 -0,09

19,09 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

19,48 0,42 -0,05 -0,28 -0,09

czyli mowisz ze masz puszke zostawioną, tylko ze środka wszystko wyjęte... a czytałem coś że się jakieś wiry spalin potem tworzą.. że lepiej jednak rurke. co myslisz na ten temat? tylko że tak czy inaczej z obydwoma opcjami jest trochę roboty... :/ ciężko było odkręcić te śruby od turbo i tam od tłumika?

Opublikowano

wtryski są ok :good:

Gość Michał
Opublikowano

zimny0000 u mnie w AFNie nie było problemów z odkręceniem śrub, roboty na 50 minut, z tym ze ja wywaliłem puszkę i wstawiłem rurkę. Autko odetchneło, z odgłosów to tylko przyjemny świst turbinki, brakuje mi tego dźwieku :wink4:

Opublikowano

ja wywalilem srodek .. zostawilem sama puszke ...

Opublikowano

spanky nie wspawałeś tam żadnej rurki w środek? nie ma jakiś dziwnych dźwięków z rury :gwizdanie:? aaaa i jeszcze jedno: a jak jezdzicie bez kata to nie zostawiacie za sobą jakiegoś nieprzyjemnego zapachu albo coś w tym stylu :chytry:?

Opublikowano

nie ma jakiś dziwnych dźwięków z rury :gwizdanie:? aaaa i jeszcze jedno: a jak jezdzicie bez kata to nie zostawiacie za sobą jakiegoś nieprzyjemnego zapachu albo coś w tym stylu :chytry:?

kwestia gustu czy przyjemny gwizd turbulum to dziwny dzwiek ... :naughty:

zapach jest ... gnoju ... jak to w TDI ... :evil:

Opublikowano

juz ci pisalem ze wywal kata z puchy i tyle ,srodek sprzedasz jeszcze za 80 -100 pln wezmiesz i po wywaleniu kata jeszcze ci w kieszeni zostanie, jak sam to zrobisz , michal ci napisal 1h roboty i turbo odetchnie i ty zobaczysz jak furka zacznie sie z dołu zbierać , pozdro i milej pracy

Opublikowano

dzieki dzieki za opinie i spostrzezenia. bede musiał o tym pomyśleć. tylko patrzyłem że troche słaby dostęp jest do tych srub... szczególnie do tych co idą do tyłu w strone tłumików. ale trudno... trzeba będzie znaleźć czas i sie pomęczyć:)

Opublikowano

dzieki dzieki za opinie i spostrzezenia. bede musiał o tym pomyśleć. tylko patrzyłem że troche słaby dostęp jest do tych srub... szczególnie do tych co idą do tyłu w strone tłumików. ale trudno... trzeba będzie znaleźć czas i sie pomęczyć:)

kanal ci w tym pomorze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...