krzysztoft 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Witam serdecznie! Mam problem z moja B6 1,9 TDI AWX Wszystko jest ok do momentu jak nie wrzucę wyższego biegu i odrazu nie przycisne tylko chce pozostać na obrotach 1500 - 2000 wtedy robi się coś w rodzaju żabki? Wystarczy, ze depnę i taka sytuacja nie powstaje. Jeśli nie spadam poniżej 2tys. obrotów to jest ok. Nadmieniam że wymieniłem już filtr paliwa i nic! Przy dynamiczniej ostrej jeździe też to się nie dzieje! Pomocy !!!! Z góry dzieki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Proponuję podpięcie VAGa. Powiedz nam jaki błąd wypluło. Bez VAGa to jest zwykłe "wróżenie z fusów" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 a może warto by było sprawdzić poduszeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wrzosowa 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 jesli szarpie galaka to sprawdzdz poduszeczki jak kolega pisze a z zawieszeniem to bylo cos robione bo przy wyzszych predkosciach tez takie objawy moga byc jak piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiru_2005 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Witam. Mam pytanie do Marcina. Czyli jak szrpie gałka to są poduchy? Jak ściągnę nogę z gazu to lewarkiem szarpnie. czy to poduchy skrzyni? :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Jak ściągnę nogę z gazu to lewarkiem szarpnie tak to mogą być poduchy zespołu napędowego (silnik + skrzynia) trzeba sprawdzić organoleptycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiru_2005 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Witam. Czyli jakmpowinny wyglądać zużyte poduch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Witam. Czyli jakmpowinny wyglądać zużyte poduch? w każdym dobry warsztacie będą wiedzieli :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztoft 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 panowie to nie gałka tylko całe auto jest takie szarpnięcie jakby sie zaciął. taka żabka. Coś w tym stylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 bez VAG-a nic nie poradzimy ale wygląda to na PD lub sterownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 witam mam podobny problem tez mi szarpie ale jak wyrzuce na luz i jakim czasie wrzuce bieg to delikatnym dodawniu gazu przy obrotach ok 2000 szrpie. mam silniczek 1.9 tdi 115kM przejechane 160 tys co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nies 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 witam :biggrin: widzę że nie jestem sam z tym problemem :confused: u mnie jednak odbywa się to troszkę inaczej... przy delikatnym przyśpiszaniu na drugim i trzecim biegu, przy 2000 obrotów lub troszkę więcej auto zaczyna najzwyczajniej podszarpywać i czasami kończy się to chwilowa utratą mocy :frown: jeżeli przyśpiszam gwałtowniej wszystko jest OK W pamięci komputera nie ma żadnych błędów a wymiana wszystkich filtrów wraz z olejem byla przeprowadzona 25 stycznia tego roku. czy ktoś jest w stanie chociaż częściowo naprowadzić mnie na jakiś trop.... z góry dziekuję i proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem kompletnym laikiem w tych sprawach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Ja słyszałem cos o jakiejs bezwładności turbiny ale tez jestem zielony w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nies 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Ja słyszałem cos o jakiejs bezwładności turbiny ale tez jestem zielony w tym temacie coś w tym jest... w moim aucie jest jeden jedyny moment kiedy to sie dzieje a mianowicie kiedy objeżdżam powoli rondo i wyjeżdżajac z niego chcę przyśpieszyć :eek: [ Komentarz dodany przez: rob: 11-04-2007, 21:07 ] proszę zapoznać się z REGULAMINEM forum i zapraszam do NEWBIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcys 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 u mnie z kolei drży gałka tylko na postoju, wymieniłem poduchy pod skrzynią i troszke lepiej,zostały tylko jeszcze pod silnikiem.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcv 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Ja mam z kolei problem z silnikiem 2.0 TDI ,po przekroczeniu 4.500 obr/min zaczyna szarpać silnikiem tak jakby zaczynało brakować paliwa . Wymieniłem już filtr paliwa i nic nie pomogło, Podłączyłem pod VAGa -zero błędów. Czy w zbiorniku paliwa przy pompie jest jeszcze jakieś sitko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 xcv, B7 z 2003 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcv 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Nie w B7 tylko w A3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Nie w B7 tylko w A3 ale u Ciebie w profilu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 hej czy ktoś moze mi powiedziec o co chodzi z tym szarpaniem przy delikatnym przyspieszaniu przy obrotach ok 2000 szcegulnie na 2 i 3 cim biegu w dodatku nie zawsze, byłem na serwisie sprawdzili silnik turbinke i przepływomierz wszystko ok nie wiem co jest... Pomocy czy to cos powaznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się