Gość pawel1477 Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Witam. Panowie czy zwykła instalacja nie sekwencja w silniku 2.6 V6 150 km to dobry pomysł? Czym grozi jazda z taką instalacją?
juby_p Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 napewno utratą osiągów spowodowaną zwężką w dolocie czyli mikserem - góra nigdy juz niebedzie taka jak przed założenime gazu ani na gazie ani na benzynie.
Gość pawel1477 Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 A jakieś szkodliwe skutki takiej instalacji dla silnika typu wypalenie zaworów lub inne? Napewno był strzał gazu bo widać pękniętą i poklejoną obudowe filtra powietrza.
juby_p Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 jak był strzał to może też i przeplywce sie oberwało, wypalanie głowicy wystepuje jak silnik pracuje na ubogiej mieszance wiec wszytko zalęzy od tego jak ktoś jeździ czy ostro przeciąga na biegach bo wtedy jak zamały parownik jest zainstalowany to tak bendzie;)
Gość pawel1477 Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Ciężko powiedzieć jak gościu jeździł, to automat więc silnika pewnie za mocno nie katował, strzał był konkretny bo obudowa pęknięta od góry do dołu. na benzynie pracuje cicho i równo, ciężko cokolwiek stwierdzić
udy Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 poszukaj w moich postach, sporo pisałem o swoich problemach z LPG w tym silniku, też kiedyś kupiłem abc ze zwykłą instalacją, pierwsze dwa miesiące śmigało bez zarzutu potem rozpoczęły się długie problemy ze strzelaniem itd ileż ja się nakląłem, ileż ja wtopiłem kasy to nie masz pojęcia, rezultatem tego wszystkiego było założenie sekwencji, jak to stwierdził znajomy gaziarz po obadaniu samochodu w tym silniku problemy z gazem będą zawsze dopóki nie założysz sekwencji, autko do dziś śmiga w rodzinie bezawaryjnie, dzisiaj miałem okazję przejechać się pierwszy raz od jakichś 3 miesięcy odkąd zmieniłem samochód, bajka ech pierwszy samochód, pierwsze audi... tak więc polecam silnik w 100%, ale nie ze zwykłą instalacją chyba że od razu wsadzisz sekwencję a stary gaz wywalisz, odejdą ci już koszty butli i paru innych pierdół. no albo wogóle będziesz jeździł tylko na benzynce :> Pozdrawiam
cypek80 Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 jak był strzał to może też i przeplywce sie oberwało, wypalanie głowicy wystepuje jak silnik pracuje na ubogiej mieszance wiec wszytko zalęzy od tego jak ktoś jeździ czy ostro przeciąga na biegach bo wtedy jak zamały parownik jest zainstalowany to tak bendzie;) Ten silnik nie ma przepływki...
juby_p Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Ten silnik nie ma przepływki... to całe szczęście;)
cypek80 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Znajomy gazownik założył do tego silnika (2.6 ABC) blosa. Pomimo nowych świec, przewodów, i różnych konfiguracji ustawień gazowych, auto i tak w sporadycznych przypadkach lubi sobie strzelić. Jemu to nie przeszkadza, jak to mówił "nauczył się tym autem jeździć " Wspominał coś że przed parkowaniem przełącza na PB, żeby po postoju zapalać na paliwie. Wybrał blosa ze względów ekonomicznych.
udy Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 blosa również zakładałem, poszukajcie na forum wątku na forum, pierwsza jazda i strzał i nowy dolot poszedł sie jebać, szybko wymontowałem blosa i tak jak wspomniałem wyżej założyłem sekwencje, chytry płaci dwa razy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się