posadka Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 witam sprowadziłam z niemiec audi 96r 2.6 v6 ,auto stało nie używane (załatwianie rejestracji)gdy wczoraj poszedłem odpalić samochód akumulator ani drgnoł.podładowałem go troche auto odpaliło ale obroty cały czas stoją na 1.5 tys obrotów co to może być ,w niemczech gdy kupywałem auto też akumulator był padnęty ale gdy je odpaliłem obroty były wysokie przez około 15 minut a potem wszystko wróciło do normy .nie wiem co to może być dziśaj też próbowałem dalej są wysokie,auto chodziło 20 minut i nic . PROSZę O POMOC Z GÓRY DZIęKUJE
adamq Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Sprawdź czy przepustnica nie jest brudna. Może się nie zamyka do końca i silnik głupieje. Jeżeli brudna, to wyczyść dokładnie na błysk i zaadaptuj.
posadka Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2007 dzięki ale gdzie ta przepustnica się znajduje i jak się ją adaptuje,zrobie to sam???
adamq Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zapytaj kolegę jakiegoś na forum, co ma 2.6, bo ja mam 1.8T :biggrin: Zrobisz to sam..
posadka Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2007 dzisiaj gdy odpaliłem samochód chodził20 minut iobroty 1.5tys zgasiłem silnik i zdjołem kleme z akumulatora odczekałem 5 minut założyłem i obroty spadły na 0.9 ale tylko chwile i znowu 1.5 tys ,może to wina gazu o którym zapomniałem napisać(instalacja montowana w niemczech firmy TARTARINI ETA GAZ FAZOWY WTRYSK GAZU w tej chwili odłączona wymiana butli)może to jest przyczyną że komputer widzi gaz a w sumie go niema
adamq Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 może to jest przyczyną że komputer widzi gaz a w sumie go niema Jak narazie, to wygląda mi to na zabrudzoną przepustnicę
Gość spedyt Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Adaptacja przepustnicy jest opisana KLIK ale najpierw przeczyść
posadka Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2007 opis ten tyczy się do każdego modelu silnika? i czym przepustnice wyczyścić?? czy można ją w czasie czyszczenia uszkodzić,na co trzeba uważać??? [ Dodano: 08-04-2007, 18:59 ] może wypowie się jakiś kolega który posiada silnik 2.6 v6 w tej sprawie będe bardzo wdzięczny
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 czy można ją w czasie czyszczenia uszkodzić Jeśli nie będziesz się bawił w odkręcanie części elektronicznych przepustnicy to nie ma tam nic co mógłbyc zepsuć na co trzeba uważać??? w zasadzie na nic. Jest to metalowy element więc nie ma się co stresować.czym przepustnice wyczyścić?? szmatka + benzyna ekstraktycjna/ ewentualnie inne rozpuszczalniki. Wyczyść, osusz i montuj.
posadka Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2007 dzięki jutro biore się za robote dam znać jakie są wyniki. narazie dzięki
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 dzięki jutro biore się za robote dam znać jakie są wyniki. narazie dzięki powodzenia bratku
posadka Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2007 witam dziś rano poszedłem przeczyścić przepustnice i ją zaadoptowć ,ale naipierw odpaliłem silnik i wszystko jak ręką odjoł obroty ok, ale co mnie zaniepokoiło to mrugająca kontrolka od chłodzenia(zimny silnik)wyłączyłem więc silnik odpaliłem jeszcze raz i wszystko ok co to może być?,dodam tylko że wczorai auto chodziło ze 20 minut temp.90 i ponad i nic się nie zapalało dziwne
Gość spedyt Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Musisz się wybrać do jakiegoś fachmana c Ci sprawdzi auto Vagiem za każdym odpaleniem masz inny problem
adamq Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Musisz się wybrać do jakiegoś fachmana c Ci sprawdzi auto Vagiem za każdym odpaleniem masz inny problem Też tak myślę.. Co do czujnika, to może gdzieś nie łączy, albo głupieje i trza wymienić, a tą przepustnicę to w końcu wyczyściłeś, czy nie??
posadka Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2007 nic nie robiłem wszystko wróciło do normy jak będe miał tablice pojade gdzieś się podłączyć lub sam kupie interfeis diagnostyczny ,tutaj znalazłem taki w necie czy możecie coś powiedzieć na jego temat czy jest dobry podaje link http://www.autosoft.pl/product_info.php?cPath=23&products_id=63 [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 10-04-2007, 08:40 ] tu jest inny dział, o interfejsach jest osobny temat
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 nic nie robiłem wszystko wróciło do normy jak będe miał tablice pojade gdzieś się podłączyć lub sam kupie interfeis diagnostyczny ,tutaj znalazłem taki w necie czy możecie coś powiedzieć na jego temat czy jest dobry podaje linkhttp://www.autosoft.pl/product_info.php?cPath=23&products_id=63 w dziale Diagnostyka VAG masz bardzo dużo informacji na temat interfejsów. Bez problemów dostaniesz na allegro tani i równie dobry, co ten z twojego linku, interfejs.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się