spanky Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 zrob 011bs i N [bo nie widze zmeczony juz jestem] czy od plastikowej rury dolotu odchodzi wezyk cisnieniowy do ECU .. jezeli tak to sprawdz go na calej dlugosci oraz przydalo by sie rozkrecic ECU i zobaczyc czy w samej puszcze nie popuszcza ... jezeli w rurze dolotu masz czujnik elektroniczny [kabelki] to zapomnij to co napisalem wyzej ...
Petara Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Wstawiam Poprawione oraz kompletne logi do analizy: Dynamiczne: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c2346331d64948ed.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54255395b98776ea.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86313b95378b9037.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f61204231f3d368d.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d5d0c7c13617c46.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a98e893cf30492b9.html Statyczne: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c1fee61adb006b5.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb1d01e0a800a345.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b87d896649e1b1ec.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4076b5c32bd9c491.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e12f8417e9337ca5.html 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c60a47130937d44.html BS: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecefafe0f8f9919e.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16af73abd32db05a.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cda19c9b8521de5f.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28247a26ed202f8e.html Daje linki żeby znów nie było, ze nie czytelne.Prosze o przeanalizowanie bo na moje oko to fixuje mi turbo0 bo roznie zaczyna pompowac...Czy wy tez tak sadzicie?Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/209b5678d447f6f5.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d5d0c7c13617c46.html tu masz 2 razy to samo
Petara Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Opublikowano 20 Maja 2009 OK poprawione..Tyle tego jest ze nie problem sie pomylić [br]Dopisany: 19 Maj 2009, 21:39_________________________________________________Dzis sprawdzalem nie mam zadnego przewodu do ECU niestety...MAcie jakies dalsze pomysly na to opoznione doladowanie?Czekam na wszelkie wiadomosci...
Wihajster Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 mi sie nie podoba jedna rzecz mianowicie strasznie skaczący kąt wtrysku 52-61 sugerujący wyrobiony klin na kole pasowym,Z reguły skacze max 3 jednostki a ty prawie 10
Petara Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2009 Hmm A w jaki sposob wplywa to na dzialanie silnika?Duzo jest roboty przy takim czyms? Sprawdzałem rowniez wartosc podcisnienia prezed gruszka wyszlo ok 0.93 nie wiem czy to dobra watosc??Uklad jak najbardziej szczelny(trzymaj podcisnienia po zgaszeniu silnika) [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 22:06_________________________________________________Witam! Jestem właśnie po wymianie turbiny na AWX i zrobiłem sobie loga 011 dynamicznego i tak moim skromnym okiem jest gorzej niz było predzej...Jak to mozliwe?Czy moze się myle?Moim zdanie powinno dmuchac jak seryjne...Oto link do tych logów... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32fdee151fe0bb8f.html Proszę o porade
spanky Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Witam! Jestem właśnie po wymianie turbiny na AWX i zrobiłem sobie loga 011 dynamicznego i tak moim skromnym okiem jest gorzej niz było predzej...Jak to mozliwe?Czy moze się myle?Moim zdanie powinno dmuchac jak seryjne...Oto link do tych logów... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32fdee151fe0bb8f.html Proszę o porade nie dosc ze mnie kolega neka na PW to jeszcze wrzuca logi ktore powoduja ze okulary ktore nosze sa za słabe .... MNIEJSZEJ TABELI Z LOGAMI SIĘ NIE DAŁO WRZUCIĆ ???
Petara Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2009 NIe wiem czemu takie małe literki wskoczyły Zrobione w innym programie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ab94fa08285a604.html I co wy na to?Turbo prosto po regeneracji jest więc dobre MOze byc ze to nieszczesny N75?
odzim Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 turbo pompuje ok, tylko komputer swiruje zamiast 1948 to podaje 1540 ,wymieniles ten czujnik, daj grupe 010
Petara Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2009 KOmputer mówisz... Jutro znajde dopiero chwile czasu to zrobie nowe kompletne logi po wymianie turba na AWX no i koncowek wtrysków na 216-tki Bo napewno zrypał sie po tym zabviegu kąt wtrysku...
odzim Opublikowano 6 Czerwca 2009 Opublikowano 6 Czerwca 2009 ale tak sie nie przejmuj turbo ok , wtryski pewnie tez to witek reszte z kompem i programem doprowadzi ci do ladu ze fura bedzie gwizdac ze tralala
Petara Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2009 A Oto i Świeżutkie logi prosto z fabryki: Dynamiczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/986096ac07781f21.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed7c586388d956cf.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a68776c5f726319.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/932828457060c418.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32f104e632acd55a.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8546c0b2bbd8fc0.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4e1f331d47a331c.html Statyczne: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c39739d72501a332.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/236d75ae6dc734f2.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c968b4ff26d34b9c.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/388e0a8e68315c22.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1f6f66a17179dc6.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74a4b8adef034b8b.html BS: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f46dfec3acbc6b9.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93cfef4cb692e857.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9fd3805552f400f.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79308a736bbbfe15.html Logi te są po wymianie turbo na AWX oraz wtrysków na 0.216 bez korekty softu.Moim zdanie to kat wtrysku jest przede wszystkim do regulacji bo jest straszny a co do turba to chyba zaczelo juz dobrze dmuchac co? JAkie jest wasze zdanie na temat tych wartosci??Czekam na wasze opinie pozdrawiam!
odzim Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 powiedz mi co zrobiles ze logi z grupy 011 tak diametralnie sie zmienily od tych http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ab94fa08285a604.html ,z tego co widac przepływomierz ok , termostat slaby , ale nie wiem czy miales rozgrzane auto ,turbo dalej wolno sie zbiera [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 13:15_________________________________________________zobacz jak moje awx sie zbiera dla porownania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/767ee1364f278c02.html jest po programie wiec pozniej jest duzo wiecej niz u ciebie ale zbiera sie od 1550 obrotow juz [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 13:26_________________________________________________a tu prawidlowo zbierajaca sie turbina z audi mojego ojca http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/baf42601441d39fa.html
Petara Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2009 NIe robiłem kompldetnie nic...POprostu zrobiłem nowe logi i tyle i takie wyniki wyszły :gwizdanie: W ktorej grupie widac ze termostat niedomaga?Bo auto mogło rzeczywiscie byc minimalnie niedogrzane...A w starych moich logach z 1 strony tez termostat słabo wygladał?Bo auto wtedy napewno bylo dogrzene A co do pozno zbierajacego sie turbo to wine moze miec N75 czy co?Bo juz mi rece opadaja...
odzim Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 wtedy był na pograniczu termostat , najlepiej widac wszystkie temperatury w grupie 07 , a turbo ze pozno wstaje moze witek cos ci pomorze bo na odleglosc naprawde teraz trudno znalezsc przyczyne , ja bym wymienił uszkodzony czujnik ktory mierzy cisnienie barometryczne na poczatek ale tego do tej pory jeszcze nie zrobiles chociaz juz koledzy na poczatku ci to sugerowali
Petara Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2009 Jutro zrobie grupe 007 i bedzie widac co jest...Ale patrzac na wszystko moge smiało sie do niego wybrac??A co do czujnkia to szukałem tego na alledrogo i nie bardzo wiem co to za czesc:/ Poczytałem troche o tym i z tego co dobrze kojarze to ten czujnik jest w obudowie ECU tak?
spanky Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 jest OK ... kat wtrysku do poprawy kata do wywalenia [jak jest ] poza tym tyrbo troszke pozniej wstaje po wysterowanie zaworka N75 jest pod stare turbo .. korekcja mapki zniweluje ten problem ...
Petara Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 Kata nie ma A wczoraj zamowiłem czujnik tego cisnienia barometrycznego wiec niedugo zabiorę sie za jego wymianę [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2009, 08:05_________________________________________________Jutro bedzie u mnie czujnik tego cisnienia ktory mowiliscie aby wymienic i chyba jak sie okazuje bede mogł go komus sprzedac :gwizdanie: Rozebrałem dzis Ecu i sie okazało ze jednak jest tam wezyk od podcisnienia i co wiecej okazalo sie ze posiadał mała dziurke ktora to sprawiala iz Vag pokazywał dziwne wartosci cisnienia barometrycznego.Oto i logi po wymianie wezyka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f45c2a54f350fb9.html Waszym zdaniem sa juz lepsze ?? A to logi dynamiczne grupy 011 po wymianie tego węzyka na IV biegu i jak sie okazuje niestety jest bez zmian turbo nadal budzi sie jak niedzwiedz po długiej zimie... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc382c6299199fcf.html I nadal nie wiem co z tym zrobic??
spanky Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 i jak sie okazuje niestety jest bez zmian turbo nadal budzi sie jak niedzwiedz po długiej zimie... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc382c6299199fcf.html I nadal nie wiem co z tym zrobic?? przeciez Ci napisalem wyzej dlaczego tak jest ....
Petara Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Aha to takie buty:p ok dzieki:)[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2009, 17:42_________________________________________________Witajcie! w trakcie zimy pojawił sie w moim aucie problem z notlaufem...Caly czas myslaem ze to wina zasyfionej po zimowym paliwie turbiny jednakze po rozbebeszeniu turbo okazało sie ze jest ono czysciutki i ładnie pracuje.I niestety czyszcvzenie turbo nicv nie pomogło problem jaki wystepował dalej wystepuje:/ Błędy jakie mi wyskokują to VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Zrobiłem log dynamiczny grupy 011 i tak to wygląda... Co sądzicie o tym problemie? N75 do wymiany?Zaznacze tylko ze katalizatora nie mam...Czekam na wasze zdanie pozdrawiam [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 13:19_________________________________________________N75 wzeliminowany...Podmieniłem z n18 i jest niestety to samo:/ Macie jeszcze jakies pomysły gdzie szukać problemu?[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 15:08_________________________________________________Co nikt nie bardzo może m i pomóc?Podpowiem jeszcze tylko ze gdy przyspieszam z pedałem gazu nie na "maxa" to auytko sie zbiera ładnie jednakze gdy wcisne gaz do dechy to widze na wsazniku doładowania jak wskazówka wchodzi w czerwone pole i po chwili wchodzi w tryb awaryjny.[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 16:22_________________________________________________Oto nowe logi robione dziś kompletne: Grupa 000 Log (0 - 000,000,000) Grupa 001 003 Log (0 - 001,003) Grupa 001 Log (0 - 001) Grupa 003 Log (0 - 003,003) Grupa 004 008 Log (0 - 004,008,004,008) Grupa 004 Log (0 - 004) Grupa 007 Log (0 - 007) Grupa 010 011 Log (0 - 010,011,010,011) Grupa 011 Log (0 - 011) Grupa 013 Log (0 - 013) Grupa 023 Log (0 - 023) Sorry za to ze kilka logów jest robionych razem ale niestety szał mnie brał jak auto za kazdym razem wchodziło w tryb awaryjny i trzebab było czekać na zwolnienie obrotów rurbiny do jego zgaszenia aby móc ponownie uruchomić auto. Znajdzie sie ktoś kto zerknie fachowym okiem na te logi??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się