Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów do wirusa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrob 011bs i N [bo nie widze zmeczony juz jestem]

czy od plastikowej rury dolotu odchodzi wezyk cisnieniowy do ECU .. jezeli tak to sprawdz go na calej dlugosci oraz przydalo by sie rozkrecic ECU i zobaczyc czy w samej puszcze nie popuszcza ... :naughty:

jezeli w rurze dolotu masz czujnik elektroniczny [kabelki] to zapomnij to co napisalem wyzej ...

Opublikowano

OK poprawione..Tyle tego jest ze nie problem sie pomylić :embarrassed:[br]Dopisany: 19 Maj 2009, 21:39_________________________________________________Dzis sprawdzalem nie mam zadnego przewodu do ECU niestety...MAcie jakies dalsze pomysly na to opoznione doladowanie?Czekam na wszelkie wiadomosci...

Opublikowano

mi sie nie podoba jedna rzecz mianowicie strasznie skaczący kąt wtrysku 52-61 sugerujący wyrobiony klin na kole pasowym,Z reguły skacze max 3 jednostki a ty prawie 10 :mysli:

Opublikowano

Hmm A w jaki sposob wplywa to na dzialanie silnika?Duzo jest roboty przy takim czyms? Sprawdzałem rowniez wartosc podcisnienia prezed gruszka wyszlo ok 0.93 nie wiem czy to dobra watosc??Uklad jak najbardziej szczelny(trzymaj podcisnienia po zgaszeniu silnika) [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 22:06_________________________________________________Witam! Jestem właśnie po wymianie turbiny na AWX i zrobiłem sobie loga 011 dynamicznego i tak moim skromnym okiem jest gorzej niz było predzej...Jak to mozliwe?Czy moze się myle?Moim zdanie powinno dmuchac jak seryjne...Oto link do tych logów...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32fdee151fe0bb8f.html

Proszę o porade

Opublikowano

Witam! Jestem właśnie po wymianie turbiny na AWX i zrobiłem sobie loga 011 dynamicznego i tak moim skromnym okiem jest gorzej niz było predzej...Jak to mozliwe?Czy moze się myle?Moim zdanie powinno dmuchac jak seryjne...Oto link do tych logów...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32fdee151fe0bb8f.html

Proszę o porade

nie dosc ze mnie kolega neka na PW :wink4: to jeszcze wrzuca logi ktore powoduja ze okulary ktore nosze sa za słabe .... :cool1:

MNIEJSZEJ TABELI Z LOGAMI SIĘ NIE DAŁO WRZUCIĆ ??? :evil:

Opublikowano

turbo pompuje ok, tylko komputer swiruje zamiast 1948 to podaje 1540 ,wymieniles ten czujnik, daj grupe 010

Opublikowano

KOmputer mówisz... :shocked: Jutro znajde dopiero chwile czasu to zrobie nowe kompletne logi po wymianie turba na AWX no i koncowek wtrysków na 216-tki Bo napewno zrypał sie po tym zabviegu kąt wtrysku...

Opublikowano

ale tak sie nie przejmuj turbo ok , wtryski pewnie tez to witek reszte z kompem i programem doprowadzi ci do ladu ze fura bedzie gwizdac ze tralala

Opublikowano

powiedz mi co zrobiles ze logi z grupy 011 tak diametralnie sie zmienily od tych http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ab94fa08285a604.html ,z tego co widac przepływomierz ok , termostat slaby , ale nie wiem czy miales rozgrzane auto ,turbo dalej wolno sie zbiera [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 13:15_________________________________________________zobacz jak moje awx sie zbiera dla porownania http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/767ee1364f278c02.html jest po programie wiec pozniej jest duzo wiecej niz u ciebie ale zbiera sie od 1550 obrotow juz [br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 13:26_________________________________________________a tu prawidlowo zbierajaca sie turbina z audi mojego ojca http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/baf42601441d39fa.html

Opublikowano

NIe robiłem kompldetnie nic...POprostu zrobiłem nowe logi i tyle i takie wyniki wyszły :gwizdanie: W ktorej grupie widac ze termostat niedomaga?Bo auto mogło rzeczywiscie byc minimalnie niedogrzane...A w starych moich logach z 1 strony tez termostat słabo wygladał?Bo auto wtedy napewno bylo dogrzene :evil: A co do pozno zbierajacego sie turbo to wine moze miec N75 czy co?Bo juz mi rece opadaja...

Opublikowano

wtedy był na pograniczu termostat , najlepiej widac wszystkie temperatury w grupie 07 , a turbo ze pozno wstaje moze witek cos ci pomorze bo na odleglosc naprawde teraz trudno znalezsc przyczyne , ja bym wymienił uszkodzony czujnik ktory mierzy cisnienie barometryczne na poczatek ale tego do tej pory jeszcze nie zrobiles chociaz juz koledzy na poczatku ci to sugerowali

Opublikowano

Jutro zrobie grupe 007 i bedzie widac co jest...Ale patrzac na wszystko moge smiało sie do niego wybrac??A co do czujnkia to szukałem tego na alledrogo i nie bardzo wiem co to za czesc:/ Poczytałem troche o tym i z tego co dobrze kojarze to ten czujnik jest w obudowie ECU tak?

Opublikowano

jest OK ...

kat wtrysku do poprawy

kata do wywalenia [jak jest ]

poza tym tyrbo troszke pozniej wstaje po wysterowanie zaworka N75 jest pod stare turbo .. korekcja mapki zniweluje ten problem ... :wink4:

Opublikowano

Kata nie ma :tongue4: A wczoraj zamowiłem czujnik tego cisnienia barometrycznego wiec niedugo zabiorę sie za jego wymianę :decayed:[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2009, 08:05_________________________________________________Jutro bedzie u mnie czujnik tego cisnienia ktory mowiliscie aby wymienic i chyba jak sie okazuje bede mogł go komus sprzedac :gwizdanie: Rozebrałem dzis Ecu i sie okazało ze jednak jest tam wezyk od podcisnienia i co wiecej okazalo sie ze posiadał mała dziurke ktora to sprawiala iz Vag pokazywał dziwne wartosci cisnienia barometrycznego.Oto i logi po wymianie wezyka:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f45c2a54f350fb9.html

Waszym zdaniem sa juz lepsze :evil:??

A to logi dynamiczne grupy 011 po wymianie tego węzyka na IV biegu i jak sie okazuje niestety jest bez zmian turbo nadal budzi sie jak niedzwiedz po długiej zimie...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc382c6299199fcf.html

I nadal nie wiem co z tym zrobic??

Opublikowano

i jak sie okazuje niestety jest bez zmian turbo nadal budzi sie jak niedzwiedz po długiej zimie...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc382c6299199fcf.html

I nadal nie wiem co z tym zrobic??

przeciez Ci napisalem wyzej dlaczego tak jest ....

Opublikowano

Aha to takie buty:p ok dzieki:)[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2009, 17:42_________________________________________________Witajcie! w trakcie zimy pojawił sie w moim aucie problem z notlaufem...Caly czas myslaem ze to wina zasyfionej po zimowym paliwie turbiny jednakze po rozbebeszeniu turbo okazało sie ze jest ono czysciutki i ładnie pracuje.I niestety czyszcvzenie turbo nicv nie pomogło problem jaki wystepował dalej wystepuje:/ Błędy jakie mi wyskokują to VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1437

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

2 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Zrobiłem log dynamiczny grupy 011 i tak to wygląda...

ef0797ca9f7ade1am.jpg

Co sądzicie o tym problemie? N75 do wymiany?Zaznacze tylko ze katalizatora nie mam...Czekam na wasze zdanie pozdrawiam

[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 13:19_________________________________________________N75 wzeliminowany...Podmieniłem z n18 i jest niestety to samo:/ Macie jeszcze jakies pomysły gdzie szukać problemu?[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 15:08_________________________________________________Co nikt nie bardzo może m i pomóc?Podpowiem jeszcze tylko ze gdy przyspieszam z pedałem gazu nie na "maxa" to auytko sie zbiera ładnie jednakze gdy wcisne gaz do dechy to widze na wsazniku doładowania jak wskazówka wchodzi w czerwone pole i po chwili wchodzi w tryb awaryjny.[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 16:22_________________________________________________Oto nowe logi robione dziś kompletne:

Grupa 000

Log (0 - 000,000,000)

Grupa 001 003

Log (0 - 001,003)

Grupa 001

Log (0 - 001)

Grupa 003

Log (0 - 003,003)

Grupa 004 008

Log (0 - 004,008,004,008)

Grupa 004

Log (0 - 004)

Grupa 007

Log (0 - 007)

Grupa 010 011

Log (0 - 010,011,010,011)

Grupa 011

Log (0 - 011)

Grupa 013

Log (0 - 013)

Grupa 023

Log (0 - 023)

Sorry za to ze kilka logów jest robionych razem ale niestety szał mnie brał jak auto za kazdym razem wchodziło w tryb awaryjny i trzebab było czekać na zwolnienie obrotów rurbiny do jego zgaszenia aby móc ponownie uruchomić auto.

Znajdzie sie ktoś kto zerknie fachowym okiem na te logi??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...