kjarek22 Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Witam! Mam pytanie o instalacje sekwencji w A4 z roku 1999 z silnikiem 1.6. Chodzi mi o to czy po instalacji gazu auto jadąc na klimatyzacji i gazie znacznie traci na mocy jak tak to jak bardzo? Taka ma znajomy ale nie wiem czy założył jakiejś porządnej firmy czy poszedł po kosztach i dlatego tak ma, a nie chce tego nie chce powiedzieć. Czy przy instalowaniu gazu przeszkadza pokrywa silnika (ta plastikowa ze znaczkiem audi)? Bo taką informację dostałem w serwisie zajmującym się gazem mianowicie, że nie będzie dla niej miejsca pod maską bo pójdą tam jakieś przewody. Jak wygląda zużycie oleju, przy sekwencji? Jakiej firmy gaz zainstalowac? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam
aramis Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Jeżeli instalacja jest dobrze założona i zestrojona mapa to nie powinno być różnicy w mocy, a spalanie do 20% więcej co do benzyny. Dobrym instalatorom nie przeszkadza pokrywa a uważam że nawet pomaga bo pod nią jest schowana listwa wtryskowa i w zimie się szybciej nagrzewa. Zużycie oleju u mnie właściwie żadne max 0.5L na 10tyś. km, tylko przebieg mam 120tyś., z tego połowa na gazie. Instalację mam Siroco ale jej raczej nie polecam, upierdliwa w kalibracji.
cobradd Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Ubytek mocy jest prawie nieodczuwalny jeśli instalacja jest dobrze wyregulowana. Nie daj sobie wmówić że się czegoś nie da, poprostu im się nie chce, zawsze by chcieli po najmniejszej lini oporu pójść i kasę skasować, kable puścić byle jak ważne żeby im było wygodnie i byle działało, korek wlewu wmontować ordynarnie w zderzak bo przecież zrobić go koło wlewu paliwa to za dużo roboty, itd. Co do firmy to nie bierz jakiejś mało popularnej instalki tylko STAGa lub BRC, zresztą było dużo o tym na forum to możesz poczytać.
dawbo Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 witam, od prawie roku mam instalacjie BRC (i odpukac nic złego sie nie dzieje), brak mocy jest odczuwalny przy klimatyzacji tka samo na paliwie jak i na gazie, bo silnik 1.6, klima i np 3,4 osoby to juz trzeba go dobrze na obrotach trzymac. Co do wspomnianej oslony, u mnie troche ja przycieli, w miejscu cięcia założyli fajne zakaczenie, tak ze nawet nie widac ze ciete bylo.
bimmer Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Kolego jeżeli rozważasz załóżenie gazu to powinna to być tylko sekwnecja nic innego. nawet nie mysl o jakimś bublu II generacji. jeden z forumowiczów napisał, że oszczędność to kompromis w przypadku gazu to jest trafne stwierdzenie. uważam, że silnik 1.6 do jazdy na włączonej klimie i tak jest trochę za słaby, nawet gdy jest eksploatowany na benzynie. Na pewno większy znosi takie obciążenie lepiej - c-tj. strate mocy. Ale nad czym się zastanawiac można zastosowac klimę hiszpańska...wszystkie szyby w dół!!! nara
emilien Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Kolego też zastanawiałem się nad instalka II gen czy sekwencją. W koncu doszedłem do wniosku iż BRC sequent 24 będzie dla mnie odpowiednia, bo niby zaoszczędzę i założę II gen ale ile na tym pojeżdżę i jak wygląda zużycie silnika??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się